Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 08:10



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
 Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda... 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
ferrari aktuálně jezdí 5km do práce

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


31.10.11, 17:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
i 1.9D pozná nohu :)

Když jsem jel ekonomicky, lážo plážo, dostal jsem se na 5.2l/100km. Ale když jsem jel co to dalo, dosáhl jsem spotřeby 7.1l/100km.. A jezdím převážně dálnici a mimo město.

..ono by šlo ještě klesnout, nejsem ale bohužel typ řidiče který by měl buňky na ekojízdu

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


31.10.11, 20:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Njn, to chce iba vyskúšať, nič iné nepomôže...ale ja jazdím tak lážo plážo asik väčšinu času, po meste vyslovene prd-prd...fakt väčšinou kľudne...väčšinou :-) 8)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.10.11, 20:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
No, a teraz ešte pár slov k tej Brave a Meganu...

Najprv Megane 1,9D 47kW:
Nebol to nejak extra zachovalý kus, najazdených vraj 211 000 km, auto 8 rokov na Slovensku, klíma (funkčná). Ako vravím, nebol zachovalý, ani ale rozšrotený, normálne ojazdené auto...vraj bol bok jemne šuchnutý a tak vymenený blatník a dvere...bolo ale vidno stopy aj na podblatníku, takže by som bol opatrný...no ale k veci:

Dojmy vcelku pozitívne, sedačky pohodlné, posed OK, podvozok človek na pár km nevyskúša, ale dalo by sa, to nie som náročný. Kufor o niečo väčší, ako 306ka, čiže OK. Riadenie vcelku OK, nie je preposilované. Hej, radenie rýchlostí gumové, ako písal DK, ale nemôžem povedať, že nepresné, vždy tam padlo to, čo som chcel...
Čo sa týka kasne, dalo sa, ale spodok už bol pchytaný, ale nie nejak tragicky.

Motor: No, za studena chrochtáč, ale po zohriatí OK, ťah akceptovateľný, ale ten môj 1,4B ťahá proste lepšie. Ale som sa pýtal chlapíka na spotrebu a hovorí, že on jazdí za 6l, ale vraj nemá nejakú ľahkú nohu. Ale zas jazdí často Branč - NZ, čo je prvažne prejazd obcou a mimo obce, teda nie náročná trasa. To ma trošku prekvapilo, bo môj sen o 4,5l sa začal nejak rúcať...

No a potom Brava 1,2 16V 60kW:
Takisto nie nejak extra zachovalý kus, ale čo by som chcel za 1300 €, že ano ;-). Klíma nikde, ale to ma v tomto prípade nezaujímalo, potreboval som sa hl. na Brave 1,2 16V previezť (totiž aj tu máme na TW v bazári zaujímavý kus). Dojmy:

Zasa vcelku pozitívny prvý dojem, sedačky pohodlné, primerane veľké, riadenie tak akurát, dobrá spätná odozva, fajn handling, tvrdší podvozok (ale pre mňa OK). No mal trocha KO spojku, jednak šla veľmi ťažko a jednak dvojka šla skoro vždy cez zuby, ale mi típek tvrdil, že je mu to neškrípe...podľa mňa KO spojka. Kufor niekde na úrovni Megana, čiže o kúštik viac, ako 306ka. No ale, asi toto bol typický taliansky prejav, jazdilo s ami v tom dobre.

Inak, auto kupované na Slovensku, 156 000 km, vraj druhý majiteľ, kasňa zachovalá, na prvý pohľad nebúrané, ale trochu ošumelé - no, jazdilo v BA...

No a motor - hm, na prvý dotyk pedála plynu zaujal, hneď sa to bralo do otáčok, darmo, 16V a talian. Ale zas pri jazde som očakával viac, pri cca 2000 ot. vcelku živá reakcia na plyn, ale ťah nikde. No, zasa chýba krúťak, jasné, asi by si človek musel na tento motor dlhšie zvykať a možno tento konkrétny kus mal nejaký problém, bo s ami to fakt nezdalo. Keď som sa ale pýtal na spotrebu, típek mi vraví, že podľa neho (inak, mal to necelý rok) to značne závisí od zaobchádzania...vraj mal dlhú jazdu prevažne po diaľnici a pritom rýchlosť do 110 km/h a spotreba 4,5l/100, pri kľudnej jazde po meste 6,5...no, to by človek musel vyskúšať, ale tiež nevyzeralo, žeby ma chcel klamať.

Takže dojem z oboch áut vcelku pozitívny, ani jedno auto nie je nejaký krám, dalo by sa povedať, žeby obe vyhrali nad 306kou...akuráťže ani jedno auto nebolo tak zachovalé, ako moja 306ka...ani náhodou. Jo a ešte pocitovo mi to prišlo tak, že tá moja 306ka 1,4B má aj pocitovo najlepšie dyn. vlastnosti.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.10.11, 20:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Brava 60kW: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
Megane 47kW: http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1

Vysledkov sice neni nijak extremne moc, ale 4.5L/100km neuveri ani moja stara mama.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


31.10.11, 23:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
No ja viem, ale potom paradoxne najúspornejší voz je moja 306ka...ja sa dostávam pod obe spotreby, aj pod 1,9D, aj pod 1,2 16V...

Aj by to tak mohlo byť:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1

PS - ale keď s Fobiou I 1,4 16V sa dá ísť za 5,0l/100; tak s Bravou 1,2 16V by sa tiež mohlo dať...no 4,5 ťažko, to mi je jasné...chlapík aj vravel, že to systémom do plnej nádrže a ak nenajazdil veľa km, ale povedzme iba 200-300, tak s amohol pekne seknúť.

PS II - som ešte vyčuchal nejaké tie Bravy a naozaj, najúspornejšia bude moja 306ka :-)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.11.11, 07:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Ono ten monitor obcas dost keca...
Moj forman (BMM 50kW) podla tej stranky zere 7,86l/100km
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1
Avsak felicia s 50kW uz iba 6,94l/100km, co je hodnota s ktorou dlhodobo pocitam aj ja...
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1

A v40 mi zerie tiez okolo 6l/100km, (medzimesto cca 110km/h) pripadne ked jazdim cisto po Blave tak 6,8l/100km
a nie 6,83l/100km ako tvrdi dana stranka
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1

Ak chces lacne usporne auto skus Clio s tym istym motorom (1,9D alebo 1,2Mpi), alebo citron AX/ Saxo v dizli.
Ak nieco na urovni tak Renault s 1,5dCi ci PSA s Hdi druhej generacie. Jediny problem, je ze na slovensku sa v slusnom stave za normalny peniaz nepredavaju :sick: A servisovat francuza je na Renault :mrgreen:

Osobne uvazujem ze sa okolo vianoc pokusim konecne zbavit volvatka, nech mi forman nestoji len v garazi, a este si ho uzijem :D

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


1.11.11, 09:26
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Pozor na Bravu!!!! Nekterej tenhle malej motor byl SOHC 3 ventily na valec. Myslim teda ze 1.4 12V, od toho ruce pryc.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.11.11, 09:50
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Viky, viem, 1,4 12V motor to je katastrófa, to som už viackrát pochytil, to veru nie...toto bola 1,2 16V, predpoklaám, že nejaký derivát 1,6 16V.

Kwiko, Clio, Saxo, AX, všetkomalé, to nie...ja v prvom rade potrebujem auto, v ktorom budem rád jazdiť a na druhú stranu nechcem, aby ma zožralo, keďže to má byť spotrebák. A má to byť nižšia stredná trieda podľa možnosti, nič menšie...Dechtožrúta som chcel preto, lebo to chce už zmenu, ale presne ako píšeš, servisovať staršie HDi, TDi, dCi, TDCi, to sa mi zas nechce...čo ušetrím na nafte, to vrazím do servisu, predpokladám...skôr sa prikláňam k tým hladkým dechtožrútom, len začínam byť zmätený s tou spotrebou.

PS - hej, myslím, že ten monitor kecá a to dosť...je to značne závislé od štýlu jazdy...naozaj, s306kou som dlhodobo okolo 6,5l a na dlhých trasách do 6l...kratšie jazdy/mesto vyhodnotiť neviem, bo to jazdímmálo a nádrž má 60l, takže na pár sto km sa to hodnotiť proste nedá.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.11.11, 10:17
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6591
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
kwiko: on ale nechce usporne, ale velke male usporne rychle auto :)) a od toho HDI pezotackeho by som ja osobne dal ruky prec, sice to naozaj vie zrat malo, ale nizka spotreba je vykupena nizkou zivotnostou.

ferrari: co cakas od 16V? pokial to nie je turbovane, v malych otackach to nijako extremne zive nebude, to potrebuje prievan v sacom potrubi aby sa to riadne naplnilo, alebo variabilne casovanie ventilov.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


1.11.11, 10:23
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
1.2 16V bude spis motor z Punta 2. Na Bravu to nebude asi nic moc, bude to chtit tomu trochu slapat na krk, aby to jelo. 1.6 16V je pro Bravu asi lepsi volba, je na to vsude dost dilu.
Ja mam z malejch motoru zkusenost jenom s Puntem 1.1 40kW, kterej je podle myho velmi dobrej a velmi uspornej. Pojizdky po okreskach byly za 5.4.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


1.11.11, 10:25
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
Jj, toho Punťa I 1,1 a 1,2 poznám aj ja, naozaj úsporné...ale malé.

A jj, ten 1,2 16V bol montovaný do Punta II, Brava, Bravy, neskôr aj Stila (čo už ale musí byť zaujímavé, predsalen Stilo bude ťažké)..

2 Ventil - ale ono sa tomu do tých vysokých otáčok príliš nechcelo, bol som fakt prekvapený, ale to bola možno chyba konkrétneho kusu a možno sa s týmnaozaj treba naučiť jazdiť, predsa len je to už dosť vysoký výkon na malý objem. Napr. Fabia 1,4 16V 59kW sa správa dosť inak. Ja som sa zaujímal o tú Bravu napr. kvôli tomuto:
viewtopic.php?f=2&t=27848

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.11.11, 10:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
ventYl píše:
kwiko: on ale nechce usporne, ale velke male usporne rychle auto :))

To by som musel brať Octu II TDi, najlepšie 2,0 103kW...na to ale nejak nemám...nie, proste nižšia stredná trieda s dobrým ergonomickým usporiadaním interiéru, pozinkom (= životnosťou kasne) a zaujímavým nežravým (a podľa možnosti jednoduchým) motorom. Jo a zachovalý stav, žiadna plečka. A klíma musí byť a funkčná.

Dosť z toho, čo tu píšem, som našiel práve v mojej 306ke, ale tragédia je práve to ergonomické usporiadanie introšu a trošku aj handling v zmysle hravosti auta, ľahkosti radenia a celkovej tak-nejak zladenosti ovládania. Ako som už vyššie písal, dosť z toho spĺňa aj tá Corsa B, aj keď to teda nie je nižšia str. trieda...ale tam už je príliš malý kufor. Keby má tá priateľkyna Corsa silnejší motor, tak by bola radosť s tým jazdiť...ale ako spotrebák to nie je dobré, práve kvôli malému kufru.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.11.11, 10:53
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
když špekulujete na spotřebách http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... &gearing=1

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


1.11.11, 19:07
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3198
Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
Příspěvek Re: Má Golf III pozink? Či aké auto nižšia str. tireda...
aby to jelo a nežralo je na postarší auto téměř nereálný požadavek :) A hlavně je neskutečný problém vybrat neco, za co si pak nebude člověk rvat vlasy z hlavy že co je to za vrak...
netěším sa až přijde chvilka kdy budu moset taky vybírat znova...
Z mladické nerozvážnosti sem před pár rokama kůpil Deltu ale do dnes toho nelituju...vyblbnul sem sa dost a pak už si možu pořídit nejaké HTP a bude :D

_________________
Škoda 135 Rapid
Ford S-max TDCi
Volvo S60 AWDoff 2.4T
Škoda 742 Forever Team
Škoda TW Coupe Club


2.11.11, 00:47
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 192 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz