Autor |
Zpráva |
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: přehřívaní favorit 136
bud je nacate tesnenie pod hlavou, alebo je obrastena 4. vlozka vodnym kamenom. pak este prichadzaju v uvahu zakamenovane komponenty chladenia, ako chladic a trubky....
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
24.8.11, 10:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
mataw
Příspěvky: 34
|
Re: přehřívaní favorit 136
Zdravím no to víčko pomohlo a dale sem tam dal sem tam nejakej starší termostat kterej otvírá dřiv (sebral sem ho z nejakyho staršího motoru) a pro jistotu sem tam udal spínač na ten ventilator na tu saharu pohoda teplota se drzí presne na prostredku a ne v polovině bílé stupnice akdyz uz to vleze na horu tak zmacknu cudlik
|
25.8.11, 18:10 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: přehřívaní favorit 136
Otázka je, kedy to lene nahor a či je to v poriadku..no a ten vypínač na vetrák si daj poriadny, tečú tadiaľ dosť veľké prúdy...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
26.8.11, 05:13 |
|
|
HonzaX
Příspěvky: 19
|
Re: přehřívaní favorit 136
Tak je asi vyřešeno. Fakt to bylo taky víčko. Dal jsem nové a už můžu mít klidně max. množství kapaliny a ani se nepokusí vytéct.
_________________ Forman 136 BMM
|
26.8.11, 06:37 |
|
|
Mírák
Příspěvky: 193 Bydliště: Budějovice České
|
Re: přehřívaní favorit 136
Já sem tak chytrej !!!!
_________________ Škoda Forman 135LS @ 137 GLX Probíhá pozvolná rekonstrukce: viewtopic.php?t=11669
|
26.8.11, 07:57 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Re: přehřívaní favorit 136
Je víc druhů těch víček? (BMM vs. Karb) Nebo bylo u všech Favoritů i Formanů po celou dobu výroby stejné?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
26.8.11, 12:16 |
|
|
Mírák
Příspěvky: 193 Bydliště: Budějovice České
|
Re: přehřívaní favorit 136
Řeklbych že stejný.
_________________ Škoda Forman 135LS @ 137 GLX Probíhá pozvolná rekonstrukce: viewtopic.php?t=11669
|
26.8.11, 13:00 |
|
|
mataw
Příspěvky: 34
|
Re: přehřívaní favorit 136
jojo vypínač sem dal 16 A a 2,5 lanko mam za to že ten větrak ma spotřebu 8 A ale jistej si tim nejsem
|
27.8.11, 20:13 |
|
|
pavolqp
Příspěvky: 1
|
Re: přehřívaní favorit 136
|
5.11.11, 10:00 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: přehřívaní favorit 136
Pokud si někdo myslí, že to bez víčka chladiče (expanzky) s přetlakovým ventilem pojede a nebude se hřát, je na omylu. Uvědomte si, že nějakých 100°C je utopie, protože v našich zeměpisných šířkách a nadmořských výškách voda vře někde na 96°C. Proto je třeba tam mít přetlak, aby se bod varu posunul někam nad 110°C...
Provozní teplota motorů Š 781 bez ohledu na rok výroby je cca 90°C, tedy i termostat by tomu měl odpovídat. Ručička by se měla držet na čárce uprostřed rozsahu stupnice...
_________________ J.
|
12.11.11, 13:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: přehřívaní favorit 136
S úcty k vám som nechcel nič napísať, ale nedá mi to...
skúsenosti mám také že aj s klasickým 88° termostatom bez viečka pokiaľ zopne vetrák pred červeným polom na budíkoch Favo ani Felda nevyvrie. najčastejšia choroba týchto motorov je tesnenie hlavy, to začne tlačiť spaliny do vody a vtedy sa hlavne v zátaži prejaví prehrievanie, všetci vieme že plyn vzduch v systéme teplo neodvedie, ak sa k tomu pridá LPG čo má väčšiu výhrevnosť, motor sa prehreje, voda necirkuluje malým okruhom a reduktor zamrzne...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.11.11, 14:16 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Re: přehřívaní favorit 136
Pokud není systém natlakovaný, tak se obtížně udržuje teplota a moje zkušenost je ta, že se teplota chladící kapaliny zvyšuje o několik stupňů i při jízdě devadesátkou po rovině... prostě to není pro motor dobře, tvoří se parní bubliny v hlavě atd. Navíc se kapalina začne odpařovat a pomalu klesá její hladina, až nestačí chladit a motor se přehřeje...
_________________ J.
|
12.11.11, 16:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|