maximální otáčky a rychlost u škody 105L
Autor |
Zpráva |
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
CROWACK píše: Sadra17 píše: mě dala moje tachometrových 140 ostatně pohybovat se v těchto výšinách se š472 je poněkud hazard, vzhledem t nedostatkům podvozku a brzd...(a taky že se to celý třepe jako by se to chtělo rozpadnout...120 dá, to stačí, jet víc už se bojí řidič
si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.5.07, 20:22 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Sadra17 píše: CROWACK píše: Sadra17 píše: mě dala moje tachometrových 140 ostatně pohybovat se v těchto výšinách se š472 je poněkud hazard, vzhledem t nedostatkům podvozku a brzd...(a taky že se to celý třepe jako by se to chtělo rozpadnout...120 dá, to stačí, jet víc už se bojí řidič si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy
sice nevím přesně jaks to myslel, ale u š472 je problém v lehkým předku, kterej de hned do floku a zadek sám o sobě s bubnama to nezvládá...navíc ztratíš ovladatelnost...fako už má předek zatíženej, třeba ze 140ti už se s ním brzdí ůplně jinak(pravda, má 4 pístky, to asi taky dělá svý...)
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
31.5.07, 20:33 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy [/quote]
sice nevím přesně jaks to myslel, ale u š472 je problém v lehkým předku, kterej de hned do floku a zadek sám o sobě s bubnama to nezvládá...navíc ztratíš ovladatelnost...fako už má předek zatíženej, třeba ze 140ti už se s ním brzdí ůplně jinak(pravda, má 4 pístky, to asi taky dělá svý...)[/quote]
hádam si nechcel povedať, že Favo má 4 piestikové strmene? Favo má 1 piestikové...inak, hej, išiel som 155 km/h, nebol to zasa taký problém, ale nechcel by som z tejto rýchlosti prudko brzdiť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.5.07, 20:43 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
ferrari píše: si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy sice nevím přesně jaks to myslel, ale u š472 je problém v lehkým předku, kterej de hned do floku a zadek sám o sobě s bubnama to nezvládá...navíc ztratíš ovladatelnost...fako už má předek zatíženej, třeba ze 140ti už se s ním brzdí ůplně jinak(pravda, má 4 pístky, to asi taky dělá svý...)[/quote] hádam si nechcel povedať, že Favo má 4 piestikové strmene? Favo má 1 piestikové...inak, hej, išiel som 155 km/h, nebol to zasa taký problém, ale nechcel by som z tejto rýchlosti prudko brzdiť...[/quote]
Na fávu sem nikdy brzdy nedělal, myslel sem, že má čtyřpístky jako 130tky...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
31.5.07, 20:52 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
CROWACK píše: Sadra17 píše: CROWACK píše: Sadra17 píše: mě dala moje tachometrových 140 :roll: ostatně pohybovat se v těchto výšinách se š472 je poněkud hazard, vzhledem t nedostatkům podvozku a brzd...(a taky že se to celý třepe jako by se to chtělo rozpadnout...120 dá, to stačí, jet víc už se bojí řidič :D :D :D si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy :roll: sice nevím přesně jaks to myslel, ale u š472 je problém v lehkým předku, kterej de hned do floku a zadek sám o sobě s bubnama to nezvládá...navíc ztratíš ovladatelnost...fako už má předek zatíženej, třeba ze 140ti už se s ním brzdí ůplně jinak(pravda, má 4 pístky, to asi taky dělá svý...)
vcelku zalezi aj od toho, ako brzdis, ak najprv zabrzdis len jemne, aby si predok trocha lahol, cim presunies tazisko viac dopredu, potom mozes zabrzdit prudsie, cim si predok lahne este viac a potom sa do toho mozes pozvolne opriet fakt slusne bez toho, aby to nejako extremne smykalo.
nie vzdy je to nejlepsie dupnut na brzdovy pedal jak besny ;)
of kors, nie vzdy sa da takto hrajkat s pedalom
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
31.5.07, 21:00 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ventYl píše: vcelku zalezi aj od toho, ako brzdis, ak najprv zabrzdis len jemne, aby si predok trocha lahol, cim presunies tazisko viac dopredu, potom mozes zabrzdit prudsie, cim si predok lahne este viac a potom sa do toho mozes pozvolne opriet fakt slusne bez toho, aby to nejako extremne smykalo. nie vzdy je to nejlepsie dupnut na brzdovy pedal jak besny of kors, nie vzdy sa da takto hrajkat s pedalom
v kritickych situaciach by sa "malo" brzdit stylom: v momente ako zbadam ze je uz zle zacnem brzdit:
a., bez ABS: co najsilnejsie aby sa nezablokovali kolesa co sa ale v praxi neda docielit takze brzdit jak besny a pokial smerujes na prekazku tak tesne pred nou pustit brzdu a vyhnut sa. ale by som si pozrel ci dokaze byt niekto taky duchaplny aby to zvladol
b., s ABS: proste plna brzda a tocis aby si sa vyhol
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.5.07, 21:05 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
deekay píše: ventYl píše: vcelku zalezi aj od toho, ako brzdis, ak najprv zabrzdis len jemne, aby si predok trocha lahol, cim presunies tazisko viac dopredu, potom mozes zabrzdit prudsie, cim si predok lahne este viac a potom sa do toho mozes pozvolne opriet fakt slusne bez toho, aby to nejako extremne smykalo.
nie vzdy je to nejlepsie dupnut na brzdovy pedal jak besny ;)
of kors, nie vzdy sa da takto hrajkat s pedalom v kritickych situaciach by sa "malo" brzdit stylom: v momente ako zbadam ze je uz zle zacnem brzdit: a., bez ABS: co najsilnejsie aby sa nezablokovali kolesa co sa ale v praxi neda docielit :) takze brzdit jak besny a pokial smerujes na prekazku tak tesne pred nou pustit brzdu a vyhnut sa. ale by som si pozrel ci dokaze byt niekto taky duchaplny aby to zvladol b., s ABS: proste plna brzda a tocis aby si sa vyhol :)
no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... :) to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede ;)
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
31.5.07, 21:08 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Bez ABS je udajne dobry v takovy situaci silou dupnout na pedal jak jen to jde, pustit a zas rychle seslapnout na max hranici nez se to zacne blokovat. Samozrejme taky je to narocne
Ehm, neslo by dat ABS z feldy do skody?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
31.5.07, 21:10 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
ventYl píše: deekay píše: ventYl píše: vcelku zalezi aj od toho, ako brzdis, ak najprv zabrzdis len jemne, aby si predok trocha lahol, cim presunies tazisko viac dopredu, potom mozes zabrzdit prudsie, cim si predok lahne este viac a potom sa do toho mozes pozvolne opriet fakt slusne bez toho, aby to nejako extremne smykalo. nie vzdy je to nejlepsie dupnut na brzdovy pedal jak besny of kors, nie vzdy sa da takto hrajkat s pedalom v kritickych situaciach by sa "malo" brzdit stylom: v momente ako zbadam ze je uz zle zacnem brzdit: a., bez ABS: co najsilnejsie aby sa nezablokovali kolesa co sa ale v praxi neda docielit takze brzdit jak besny a pokial smerujes na prekazku tak tesne pred nou pustit brzdu a vyhnut sa. ale by som si pozrel ci dokaze byt niekto taky duchaplny aby to zvladol b., s ABS: proste plna brzda a tocis aby si sa vyhol no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede
no právě to sou pak chvíle se staženou prdelí, že by ani žiletka neprošla...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
31.5.07, 21:11 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
CROWACK píše: no právě to sou pak chvíle se staženou pr**lí, že by ani žiletka neprošla...
neviem preco, ale pri brzdeni mam viac stiahnutu prdel na favorite, nez u schade sice, ja sa vo favorite bojim uz pri 60tke a ked soferuje brat, tak to je na infarkt uplne. asi starnem
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
31.5.07, 21:13 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ventYl píše: no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede
pokial nemas priestor na brzdnu drahu a si v strese co spravis? jedine dupnut na brzdu celou silou, volakde som mal videa kde ukazovali ako sa to robi ale je to tak, toto je najlepsi sposob to je jasne ze sa kolesa zablokuju ale proste brzdis naplno kym sa da a potom tesene, zdoraznuje tesne, pred objektom pustis brzdu a vyhnes sa objektu.
samozrejme ze s motorom vzadu a zadnym nahonom je to hocijak na***u
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.5.07, 21:13 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6591 Bydliště: Kosice
|
deekay píše: ventYl píše: no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede pokial nemas priestor na brzdnu drahu a si v strese co spravis? jedine dupnut na brzdu celou silou, volakde som mal videa kde ukazovali ako sa to robi ale je to tak, toto je najlepsi sposob to je jasne ze sa kolesa zablokuju ale proste brzdis naplno kym sa da a potom tesene, zdoraznuje tesne, pred objektom pustis brzdu a vyhnes sa objektu. samozrejme ze s motorom vzadu a zadnym nahonom je to hocijak na***u
no hej tymto postupom "tesne pred objektom" si zariadis, ze to donho naperes zadkom
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
31.5.07, 21:15 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ventYl píše: deekay píše: ventYl píše: no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede pokial nemas priestor na brzdnu drahu a si v strese co spravis? jedine dupnut na brzdu celou silou, volakde som mal videa kde ukazovali ako sa to robi ale je to tak, toto je najlepsi sposob to je jasne ze sa kolesa zablokuju ale proste brzdis naplno kym sa da a potom tesene, zdoraznuje tesne, pred objektom pustis brzdu a vyhnes sa objektu. samozrejme ze s motorom vzadu a zadnym nahonom je to hocijak na***u no hej tymto postupom "tesne pred objektom" si zariadis, ze to donho naperes zadkom
na skodovke pravdepodobne ano na fave by si to mozno ukeroval, ale aj favo sa toci (decentne )
vies nejaky lepsi sposob? lebo ja nie, asi som zly sofer
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.5.07, 21:19 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Citace: neviem preco, ale pri brzdeni mam viac stiahnutu pr**l na favorite, nez u schade sice, ja sa vo favorite bojim uz pri 60tke a ked soferuje brat, tak to je na infarkt uplne. asi starnem
no mozna se bojis co by ti vyskocilo na klin ne? (sorry, tohle je uz fakt morbidni humor, videl sem fako ve stromu a nastesti na miste spolujezdce nikdo nesedel, protoze pak uz tam sedela prevodovka ale 120ca by se taky shrnula mooc...jedniny bezpecny vozidlo na silnici-teda pro ridice-je tatra 815 )
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
31.5.07, 21:21 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Ked nemas ABS tak sa nelep na novsie auta, lebo jednoducho nemas sancu. A s ABS plati to iste ale sancu mas predsa len lepsiu. Rozdiely brzdnych drah, hlavne na mokrej ceste su dost velke.
|
31.5.07, 22:07 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|