Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 13:45



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 maximální otáčky a rychlost u škody 105L 
Autor Zpráva
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
CROWACK píše:
Sadra17 píše:
mě dala moje tachometrových 140 :roll:

ostatně pohybovat se v těchto výšinách se š472 je poněkud hazard, vzhledem t nedostatkům podvozku a brzd...(a taky že se to celý třepe jako by se to chtělo rozpadnout...120 dá, to stačí, jet víc už se bojí řidič :D :D :D


si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy :roll:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


31.5.07, 20:22
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10219
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Sadra17 píše:
CROWACK píše:
Sadra17 píše:
mě dala moje tachometrových 140 :roll:

ostatně pohybovat se v těchto výšinách se š472 je poněkud hazard, vzhledem t nedostatkům podvozku a brzd...(a taky že se to celý třepe jako by se to chtělo rozpadnout...120 dá, to stačí, jet víc už se bojí řidič :D :D :D


si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy :roll:

sice nevím přesně jaks to myslel, ale u š472 je problém v lehkým předku, kterej de hned do floku a zadek sám o sobě s bubnama to nezvládá...navíc ztratíš ovladatelnost...fako už má předek zatíženej, třeba ze 140ti už se s ním brzdí ůplně jinak(pravda, má 4 pístky, to asi taky dělá svý...)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


31.5.07, 20:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy :roll:[/quote]
sice nevím přesně jaks to myslel, ale u š472 je problém v lehkým předku, kterej de hned do floku a zadek sám o sobě s bubnama to nezvládá...navíc ztratíš ovladatelnost...fako už má předek zatíženej, třeba ze 140ti už se s ním brzdí ůplně jinak(pravda, má 4 pístky, to asi taky dělá svý...)[/quote]

hádam si nechcel povedať, že Favo má 4 piestikové strmene? Favo má 1 piestikové...inak, hej, išiel som 155 km/h, nebol to zasa taký problém, ale nechcel by som z tejto rýchlosti prudko brzdiť...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.5.07, 20:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10219
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
ferrari píše:
si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy :roll:

sice nevím přesně jaks to myslel, ale u š472 je problém v lehkým předku, kterej de hned do floku a zadek sám o sobě s bubnama to nezvládá...navíc ztratíš ovladatelnost...fako už má předek zatíženej, třeba ze 140ti už se s ním brzdí ůplně jinak(pravda, má 4 pístky, to asi taky dělá svý...)[/quote]

hádam si nechcel povedať, že Favo má 4 piestikové strmene? Favo má 1 piestikové...inak, hej, išiel som 155 km/h, nebol to zasa taký problém, ale nechcel by som z tejto rýchlosti prudko brzdiť...[/quote]
Na fávu sem nikdy brzdy nedělal, myslel sem, že má čtyřpístky jako 130tky...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


31.5.07, 20:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6570
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
CROWACK píše:
Sadra17 píše:
CROWACK píše:
Sadra17 píše:
mě dala moje tachometrových 140 :roll:

ostatně pohybovat se v těchto výšinách se š472 je poněkud hazard, vzhledem t nedostatkům podvozku a brzd...(a taky že se to celý třepe jako by se to chtělo rozpadnout...120 dá, to stačí, jet víc už se bojí řidič :D :D :D


si přijed a můžeš si zkusit moje brzdy :roll:

sice nevím přesně jaks to myslel, ale u š472 je problém v lehkým předku, kterej de hned do floku a zadek sám o sobě s bubnama to nezvládá...navíc ztratíš ovladatelnost...fako už má předek zatíženej, třeba ze 140ti už se s ním brzdí ůplně jinak(pravda, má 4 pístky, to asi taky dělá svý...)


vcelku zalezi aj od toho, ako brzdis, ak najprv zabrzdis len jemne, aby si predok trocha lahol, cim presunies tazisko viac dopredu, potom mozes zabrzdit prudsie, cim si predok lahne este viac a potom sa do toho mozes pozvolne opriet fakt slusne bez toho, aby to nejako extremne smykalo.

nie vzdy je to nejlepsie dupnut na brzdovy pedal jak besny ;)

of kors, nie vzdy sa da takto hrajkat s pedalom

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


31.5.07, 21:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ventYl píše:
vcelku zalezi aj od toho, ako brzdis, ak najprv zabrzdis len jemne, aby si predok trocha lahol, cim presunies tazisko viac dopredu, potom mozes zabrzdit prudsie, cim si predok lahne este viac a potom sa do toho mozes pozvolne opriet fakt slusne bez toho, aby to nejako extremne smykalo.

nie vzdy je to nejlepsie dupnut na brzdovy pedal jak besny ;)

of kors, nie vzdy sa da takto hrajkat s pedalom


v kritickych situaciach by sa "malo" brzdit stylom: v momente ako zbadam ze je uz zle zacnem brzdit:
a., bez ABS: co najsilnejsie aby sa nezablokovali kolesa co sa ale v praxi neda docielit :) takze brzdit jak besny a pokial smerujes na prekazku tak tesne pred nou pustit brzdu a vyhnut sa. ale by som si pozrel ci dokaze byt niekto taky duchaplny aby to zvladol
b., s ABS: proste plna brzda a tocis aby si sa vyhol :)

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.5.07, 21:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6570
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
deekay píše:
ventYl píše:
vcelku zalezi aj od toho, ako brzdis, ak najprv zabrzdis len jemne, aby si predok trocha lahol, cim presunies tazisko viac dopredu, potom mozes zabrzdit prudsie, cim si predok lahne este viac a potom sa do toho mozes pozvolne opriet fakt slusne bez toho, aby to nejako extremne smykalo.

nie vzdy je to nejlepsie dupnut na brzdovy pedal jak besny ;)

of kors, nie vzdy sa da takto hrajkat s pedalom


v kritickych situaciach by sa "malo" brzdit stylom: v momente ako zbadam ze je uz zle zacnem brzdit:
a., bez ABS: co najsilnejsie aby sa nezablokovali kolesa co sa ale v praxi neda docielit :) takze brzdit jak besny a pokial smerujes na prekazku tak tesne pred nou pustit brzdu a vyhnut sa. ale by som si pozrel ci dokaze byt niekto taky duchaplny aby to zvladol
b., s ABS: proste plna brzda a tocis aby si sa vyhol :)


no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... :) to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede ;)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


31.5.07, 21:08
Profil Zobrazit autorovy stránky
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Bez ABS je udajne dobry v takovy situaci silou dupnout na pedal jak jen to jde, pustit a zas rychle seslapnout na max hranici nez se to zacne blokovat. Samozrejme taky je to narocne :shock:


Ehm, neslo by dat ABS z feldy do skody?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


31.5.07, 21:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10219
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
ventYl píše:
deekay píše:
ventYl píše:
vcelku zalezi aj od toho, ako brzdis, ak najprv zabrzdis len jemne, aby si predok trocha lahol, cim presunies tazisko viac dopredu, potom mozes zabrzdit prudsie, cim si predok lahne este viac a potom sa do toho mozes pozvolne opriet fakt slusne bez toho, aby to nejako extremne smykalo.

nie vzdy je to nejlepsie dupnut na brzdovy pedal jak besny ;)

of kors, nie vzdy sa da takto hrajkat s pedalom


v kritickych situaciach by sa "malo" brzdit stylom: v momente ako zbadam ze je uz zle zacnem brzdit:
a., bez ABS: co najsilnejsie aby sa nezablokovali kolesa co sa ale v praxi neda docielit :) takze brzdit jak besny a pokial smerujes na prekazku tak tesne pred nou pustit brzdu a vyhnut sa. ale by som si pozrel ci dokaze byt niekto taky duchaplny aby to zvladol
b., s ABS: proste plna brzda a tocis aby si sa vyhol :)


no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... :) to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede ;)

no právě :D to sou pak chvíle se staženou prdelí, že by ani žiletka neprošla...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


31.5.07, 21:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6570
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
CROWACK píše:
no právě :D to sou pak chvíle se staženou pr**lí, že by ani žiletka neprošla...


neviem preco, ale pri brzdeni mam viac stiahnutu prdel na favorite, nez u schade :) sice, ja sa vo favorite bojim uz pri 60tke a ked soferuje brat, tak to je na infarkt uplne. asi starnem :lol:

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


31.5.07, 21:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ventYl píše:
no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... :) to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede ;)


pokial nemas priestor na brzdnu drahu a si v strese co spravis? :) jedine dupnut na brzdu celou silou, volakde som mal videa kde ukazovali ako sa to robi ale je to tak, toto je najlepsi sposob :D to je jasne ze sa kolesa zablokuju ale proste brzdis naplno kym sa da a potom tesene, zdoraznuje tesne, pred objektom pustis brzdu a vyhnes sa objektu.
samozrejme ze s motorom vzadu a zadnym nahonom je to hocijak na***u

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.5.07, 21:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6570
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
deekay píše:
ventYl píše:
no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... :) to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede ;)


pokial nemas priestor na brzdnu drahu a si v strese co spravis? :) jedine dupnut na brzdu celou silou, volakde som mal videa kde ukazovali ako sa to robi ale je to tak, toto je najlepsi sposob :D to je jasne ze sa kolesa zablokuju ale proste brzdis naplno kym sa da a potom tesene, zdoraznuje tesne, pred objektom pustis brzdu a vyhnes sa objektu.
samozrejme ze s motorom vzadu a zadnym nahonom je to hocijak na***u


no hej :) tymto postupom "tesne pred objektom" si zariadis, ze to donho naperes zadkom ;)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


31.5.07, 21:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ventYl píše:
deekay píše:
ventYl píše:
no... ked zacnes bez ABS brzdit ako besny, tak to s 99% sancou preseres a kolesa pojdu do smyku, co znamena, ze budu v smyku aj par chvil po odbrzdeni, navyse ak mas motor vzadu a potom este prudko zatocis... :) to si ani neviem predstavit, co sa stane, ale asi to bude nieco skarede ;)


pokial nemas priestor na brzdnu drahu a si v strese co spravis? :) jedine dupnut na brzdu celou silou, volakde som mal videa kde ukazovali ako sa to robi ale je to tak, toto je najlepsi sposob :D to je jasne ze sa kolesa zablokuju ale proste brzdis naplno kym sa da a potom tesene, zdoraznuje tesne, pred objektom pustis brzdu a vyhnes sa objektu.
samozrejme ze s motorom vzadu a zadnym nahonom je to hocijak na***u


no hej :) tymto postupom "tesne pred objektom" si zariadis, ze to donho naperes zadkom ;)


na skodovke pravdepodobne ano :) na fave by si to mozno ukeroval, ale aj favo sa toci (decentne :) )
vies nejaky lepsi sposob? :) lebo ja nie, asi som zly sofer :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


31.5.07, 21:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10219
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
Citace:
neviem preco, ale pri brzdeni mam viac stiahnutu pr**l na favorite, nez u schade :) sice, ja sa vo favorite bojim uz pri 60tke a ked soferuje brat, tak to je na infarkt uplne. asi starnem :lol:


no mozna se bojis co by ti vyskocilo na klin ne? :lol: (sorry, tohle je uz fakt morbidni humor, videl sem fako ve stromu a nastesti na miste spolujezdce nikdo nesedel, protoze pak uz tam sedela prevodovka :shock: ale 120ca by se taky shrnula mooc...jedniny bezpecny vozidlo na silnici-teda pro ridice-je tatra 815 8) )

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


31.5.07, 21:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek 
Ked nemas ABS tak sa nelep na novsie auta, lebo jednoducho nemas sancu. A s ABS plati to iste ale sancu mas predsa len lepsiu. Rozdiely brzdnych drah, hlavne na mokrej ceste su dost velke.


31.5.07, 22:07
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 58 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz