|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
Autor |
Zpráva |
manchman
Příspěvky: 31
|
Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
Po nastartování jsou volnoběžné otáčky nižší než při zahřátém motoru. Dá se to vysledovat, když stojíte třeba na světlech a kapalina není zahřátá ani na 70° a pak se trochu ohřeje a volnoběžky se zvýší. Nemělo by to spíš být naopak Škoda Felicia 1,9 D
|
10.12.11, 14:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
podívej se do bloku měřených hodnot co tam máš za chaoz, za studena i za tepla, adresa je 41, co je paměti závad, kolik máš volnoběžné otáčky ty se štelují a koik ti dává snímač zátěže při vypllém motoru a kolik když dáš plný knedlík, postavení rozvodů by se mělo skontrolovat
|
10.12.11, 15:31 |
|
|
manchman
Příspěvky: 31
|
Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
A když s tím nic neudělám, stane se něco blbýho? Totiž to auto není moje a co bych do něj vrážel peníze, ne? Ale tak nějak mi samozřejmě záleží na tom, aby bylo ve spolehlivým stavu. To by se na tom ale muselo udělat víc práce ..
|
10.12.11, 17:30 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
Pokud to je půjčené auto, ale jezdíš v tom, tak si to klidně sešteluj. Pokud je to jen na pár jízd, vykašlal bych se na to, ať se majitele stará, ne? A u dieslové feliny asi není sytič, že? Kamoš měl kdysy na Golfu III. takové něco jako sytič na zimní starty, ale nevím jestli to mají i feldy.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.12.11, 09:02 |
|
|
manchman
Příspěvky: 31
|
Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
O žádným "sytiči" v tomhle autě nevím. V zimě to vždycky startovalo bez problémů - až teď nastartujeme asi na 15. pokus, protože je v řiti startér, ale ten už je objednán. Za měsíc s tím najedu asi 600 km, ale jede v pohodě a bez problémů. A kdybych to měl seštelovat a dát do kupy, jak vysoká investice by to asi byla? V tomhle se moc neorientuju.
|
12.12.11, 12:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
U diesela to není asi sytič v pravém slova smyslu. Měl prostě páčku, kterou vetšinou v zimě potáhl, nastartoval a motor měl trošku vyšší otáčky. Nechal to chvíli blafat na ty vyšší otáčky a potom to vrátil zpátky, otáčky klesly na volnoběh a jel. Asi to je předvstřik nebo tak něco.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.12.11, 16:06 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
rucni plyn
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
12.12.11, 16:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
na tom volnoběhu tam nefachčí přírustkový ventil volnoběhu , ten je nad převodovkou musí do něj víst podtlak, pokud ubereš plyn musí pustit podtlak hadičkou do bandy u čerpadla a přitáhnout páku plynu, bývají i prodřené hadičky, je odpojený a podobně
|
12.12.11, 16:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|