Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 05:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Otáčky motoru - studený x zahřátý motor 
Autor Zpráva

Příspěvky: 31
Příspěvek Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
Po nastartování jsou volnoběžné otáčky nižší než při zahřátém motoru. Dá se to vysledovat, když stojíte třeba na světlech a kapalina není zahřátá ani na 70° a pak se trochu ohřeje a volnoběžky se zvýší. Nemělo by to spíš být naopak :?:

Škoda Felicia 1,9 D


10.12.11, 14:39
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
podívej se do bloku měřených hodnot co tam máš za chaoz, za studena i za tepla, adresa je 41, co je paměti závad, kolik máš volnoběžné otáčky ty se štelují a koik ti dává snímač zátěže při vypllém motoru a kolik když dáš plný knedlík,
postavení rozvodů by se mělo skontrolovat :?:


10.12.11, 15:31
Profil

Příspěvky: 31
Příspěvek Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
A když s tím nic neudělám, stane se něco blbýho? Totiž to auto není moje a co bych do něj vrážel peníze, ne? Ale tak nějak mi samozřejmě záleží na tom, aby bylo ve spolehlivým stavu. To by se na tom ale muselo udělat víc práce :roll:..


10.12.11, 17:30
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
Pokud to je půjčené auto, ale jezdíš v tom, tak si to klidně sešteluj. Pokud je to jen na pár jízd, vykašlal bych se na to, ať se majitele stará, ne? A u dieslové feliny asi není sytič, že? Kamoš měl kdysy na Golfu III. takové něco jako sytič na zimní starty, ale nevím jestli to mají i feldy.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


11.12.11, 09:02
Profil

Příspěvky: 31
Příspěvek Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
O žádným "sytiči" v tomhle autě nevím. V zimě to vždycky startovalo bez problémů - až teď nastartujeme asi na 15. pokus, protože je v řiti startér, ale ten už je objednán. Za měsíc s tím najedu asi 600 km, ale jede v pohodě a bez problémů. A kdybych to měl seštelovat a dát do kupy, jak vysoká investice by to asi byla? V tomhle se moc neorientuju.


12.12.11, 12:26
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
U diesela to není asi sytič v pravém slova smyslu. Měl prostě páčku, kterou vetšinou v zimě potáhl, nastartoval a motor měl trošku vyšší otáčky. Nechal to chvíli blafat na ty vyšší otáčky a potom to vrátil zpátky, otáčky klesly na volnoběh a jel. Asi to je předvstřik nebo tak něco.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.12.11, 16:06
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
rucni plyn :-D

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


12.12.11, 16:11
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Otáčky motoru - studený x zahřátý motor
na tom volnoběhu tam nefachčí přírustkový ventil volnoběhu ,


ten je nad převodovkou musí do něj víst podtlak, pokud ubereš plyn musí pustit podtlak hadičkou do bandy u čerpadla a přitáhnout páku plynu,

bývají i prodřené hadičky, je odpojený a podobně :wink:


12.12.11, 16:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz