Re: žhaviče naftová felicie
Já testoval žhaviče po vytáhnutí - beztak u většiny aut jsou tak blbě dostupné, že jen tak škrtnout je problém a spíše by to vedlo ke zkratu. U toho Transportera jsem například kvůli přístupu k jednomu žhaviči musel vyndat vstřikovací čerpadlo...
Po vyjmutí žhavičů stačí ka konec dát kapku nafty (oleje, vody - co je po ruce) a na vteřinku připojit k baterii. Když se začne z konce kouřit, je žhavič ok...
Jde to i bez té kapky, ale takhle se aspoň člověk nespálí
Jinak bych souhlasil se Sádrou - všechny vadné žhaviče byly přepálené - nevedly, tudíž by nejiskřily.
Před vrácením žhavičů doporučuji očistit závity a vlastně celý žhavič a závity v motoru prostříknout Konkorem (leckdy byly žhaviče tak zarezlé, že jsem myslel, že je utrhnu, naštěstí se mi vždy podařilo je vyšroubovat...