Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 06:37



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další
 URU - Š120L - beruška 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Jj, 120cka dlhšie trasy v pohode do 6l/100km...a tiež som tak onehdá jazdil, že som bral do práce 4 pasažierov a z práce priemerne 2 a to som bol v hlbokoooom pluse..najazdil som denne cca 30 km, spapalo tak 2l z avtedajších cca 70 Skk a vyinkasoval som 150 Skk...joj, kde tie časy sú :-)

Alebo ešte lepšie, keď som jazdieval na 110LS a kupoval do nej technický benzín za 10 Skk/l...to bolo jazdenie, tatko vzal 10l 93okt. benzínu (onehdá na Avanti), ja do toho prcol 10l techničáku za kilečku a LSka si len tak priadla...100 km bolo tak za 80 Skk...jj, kde sú tie časy...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.11.11, 17:27
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
měl bych dotaz na ty co dávali do motoru 110LS/R vačku... je normální že od 1500 do 4000 to má solidní zátah, ale nad 4000 mrtvo, moc se mu nahoru nechce...
předstih někde kolem 7°, karbec 130L, vačka 110LS, C vahalda, zbytek motoru obyč 120L...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


14.12.11, 05:13
Profil ICQ
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Neni to normalni. Mel jsem ji ve dvou motorech (110LS a 1000MB) a v obou to chodilo do 6000 v pohode.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


14.12.11, 08:43
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
stav najetejch km k 31.1.2011 je 141920km...
tzn. za rok 2011 jsem najel cca 6-7000km, s tim že jsem v zimě jezdil do práce busem a na jaře Rapidem. Rok 2012 bude zajímavější, odhadem mi to vychází na cca 10000km, pokud se nestane nějaká závažná změna...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


31.12.11, 12:21
Profil ICQ
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10552
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
URU píše:
předstih někde kolem 7°, karbec 130L, vačka 110LS, C vahalda, zbytek motoru obyč 120L...

nepises predstih na jakym rozdelovaci..jestli 120-130 tak je to jasny, musis mit rozdelovac 105-110LS nebo 136X. taky 2. komoru otryskuj statecnejs, tryska 135 nebude uplne ono. no ale jestli nemas kompresi, tak toho moc necekej..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


31.12.11, 12:34
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
rozdělovač je Š105, zvažoval jsem dát na druhej stupeň trysku 140-145, ale zatim jsem žádnou takovou nesehnal...
asi budu muset někde uloupit vhodnej karbec jako zdroj...
moh bych ještě zkusit dát menší vzdušník, je tam 160 a zkusil bych něco v rozmezí 145-155, tim obohatim směs v přechodovym režimu, ale mam stejnej problém jako s tim dát větší trysku... nemam tam co dát :(
s výběrem 80, 90, 105, 108, 110, 120, 125, 130, 160 se nedá moc čarovat...

nebo tam prásknu DDSR a bude... spotřeba 15/100 :)

a zvýšit KP je v plánu ještě v týhle pětiletce, jenom to zatim nejni priorita...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


31.12.11, 14:00
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Veru asi tak, chce to aj vyšší KP...ale inak, do 6000 tis. by to malo chodiť v poho s akýmkoľvek nerozhaseným rozdeľovačom...taká banalita, otvára sa ti 2. komora?

A akých 15l/100? Zabudni, bude to v tvojej pravej nohe. My sme so 110LS jazdili v poho za 7.

Mal som 110LS, na tom hlava 120LS (teda KP odhadom okolo 9:1), rozdeľovač 120, karbec DDSR, tlaky už neboli ideálne (okolo 0,9) a 2ka krásne ľahúčko do 80-90 km/h a 3ka ľahúčko do 120 km/h, dalo sa aj 130. Podľa +- prepočtov to bolo ľahko do 6000 ot, dalo sa aj 6500...a presne to písali aj v knihe "Jazdime bezpečne".

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.12.11, 14:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
ale bude 15/100... protože jak něco změnim na motoru/karbu atd. tak budu zkoušet co to umí a neumí a to nejni zrovna ideální na nízkou spotřebu...
druhá komora se otvírá... spíš souhlasim s kachnisem že 2. komora je chudá a proto to nejede tak jak by mohlo...

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


31.12.11, 15:13
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
URU píše:
rozdělovač je Š105, zvažoval jsem dát na druhej stupeň trysku 140-145, ale zatim jsem žádnou takovou nesehnal..

jestli se dostavim na sraz tak jí po tobě hodim :lol:

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


31.12.11, 15:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Pošli poštou a máš vybavené...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.12.11, 17:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
URU píše:
.. spíš souhlasim s kachnisem že 2. komora je chudá a proto to nejede tak jak by mohlo...

No, mne osobne sa to príliš nezdá, už preto, lebo je to karbec určený pre 136ku a tiež preto, že s ami nezdá, žeby to malo mať tak markantný vplyv...mnou už spomínaná 110LS šla dobre aj s prehnutým SEDR120, ale nie tak dobre, ako s DDSR. No isto nekončila pri 4000, skôr tak pri 5500. Dokonca šla slušne aj s jednokomorákom zo 100vky.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


31.12.11, 17:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Také zastávám názor, že maximální dosažitelné otáčky motoru nejsou ani tak záležitostí karburátoru, jako zapalování - stav a typ rozdělovače, vůle, předstih.

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.1.12, 19:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Jedna vec sú max. dosažiteľné otáčky a iná vec je priebeh výkonu a krúťaku === s akou ľahkosťou sa do tých max. otáčok dostane.

Ja vám poviem tak, mal som na rôznych motoroch (110LS, 2x120, Favo) rôzne karby SEDR105, SEDR120, SEDR130, DDSR, EDSR120, SEDR T613 tiež BS a na mojom Favo motore rozdeľovač zo 120cky, tiež 105ky a teraz bezkontakt Favo 860, ale VŽDY bol markantný rozdiel v chovaní auta a výkonoch pri zmene KARBURÁTORA a na druhú stranu NIKDY som nepocítil vážnejšiu zmenu pri výmene ROZDEĽOVAČA. Tie rozdeľovače sa zdali byť v 100% stave (=žiadne vôle).

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


1.1.12, 20:01
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
Myslel jsem tím samozřejmě otáčky motoru v zátěži a s tou zapalovací soustavou jsem myslel stav - provozní vůle, čistota, správné seřízení atd ;)

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


1.1.12, 22:06
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: URU - Š120L - beruška
dneska jsem jen tak pro sichr proved rychlou kontrolu auta, protože furt jenom jezdim a leju benzín do nádrže, zadní kapotu jsem neměl otevřenou ani nepamatuju :oops: , hlavně jsem chtěl kouknout na přední brzdy, nedávno (už je to přes 5500km) dával nový kotouče a destičky, obojí ferodo, ale na léto mam připravený destičky Osinek :)
takže:
olej to žere, na cca 7000km to sežralo 1L
vazelína do vodní pumpy prakticky neubejvá, doplňovaná před cca 2500km
brzdy jsou lehce rezavý na nečinejch plochách, barva se tam neudržela, brzděj souměrně a účinek myslim že dobrej - na suchym asaltu při 90km/h jde utrhnout kola...

sečteno a podtrženo: jako spotřebák tohle auto umí sloužit dobře

edit: ještě foto brzd
Obrázek
Obrázek
Obrázek

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


29.1.12, 18:11
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 14  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz