Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: URU - Š120L - beruška
Jj, 120cka dlhšie trasy v pohode do 6l/100km...a tiež som tak onehdá jazdil, že som bral do práce 4 pasažierov a z práce priemerne 2 a to som bol v hlbokoooom pluse..najazdil som denne cca 30 km, spapalo tak 2l z avtedajších cca 70 Skk a vyinkasoval som 150 Skk...joj, kde tie časy sú Alebo ešte lepšie, keď som jazdieval na 110LS a kupoval do nej technický benzín za 10 Skk/l...to bolo jazdenie, tatko vzal 10l 93okt. benzínu (onehdá na Avanti), ja do toho prcol 10l techničáku za kilečku a LSka si len tak priadla...100 km bolo tak za 80 Skk...jj, kde sú tie časy...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.11.11, 17:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: URU - Š120L - beruška
měl bych dotaz na ty co dávali do motoru 110LS/R vačku... je normální že od 1500 do 4000 to má solidní zátah, ale nad 4000 mrtvo, moc se mu nahoru nechce... předstih někde kolem 7°, karbec 130L, vačka 110LS, C vahalda, zbytek motoru obyč 120L...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
14.12.11, 05:13 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: URU - Š120L - beruška
Neni to normalni. Mel jsem ji ve dvou motorech (110LS a 1000MB) a v obou to chodilo do 6000 v pohode.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
14.12.11, 08:43 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: URU - Š120L - beruška
stav najetejch km k 31.1.2011 je 141920km... tzn. za rok 2011 jsem najel cca 6-7000km, s tim že jsem v zimě jezdil do práce busem a na jaře Rapidem. Rok 2012 bude zajímavější, odhadem mi to vychází na cca 10000km, pokud se nestane nějaká závažná změna...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
31.12.11, 12:21 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: URU - Š120L - beruška
URU píše: předstih někde kolem 7°, karbec 130L, vačka 110LS, C vahalda, zbytek motoru obyč 120L... nepises predstih na jakym rozdelovaci..jestli 120-130 tak je to jasny, musis mit rozdelovac 105-110LS nebo 136X. taky 2. komoru otryskuj statecnejs, tryska 135 nebude uplne ono. no ale jestli nemas kompresi, tak toho moc necekej..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
31.12.11, 12:34 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: URU - Š120L - beruška
rozdělovač je Š105, zvažoval jsem dát na druhej stupeň trysku 140-145, ale zatim jsem žádnou takovou nesehnal... asi budu muset někde uloupit vhodnej karbec jako zdroj... moh bych ještě zkusit dát menší vzdušník, je tam 160 a zkusil bych něco v rozmezí 145-155, tim obohatim směs v přechodovym režimu, ale mam stejnej problém jako s tim dát větší trysku... nemam tam co dát s výběrem 80, 90, 105, 108, 110, 120, 125, 130, 160 se nedá moc čarovat... nebo tam prásknu DDSR a bude... spotřeba 15/100 a zvýšit KP je v plánu ještě v týhle pětiletce, jenom to zatim nejni priorita...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
31.12.11, 14:00 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: URU - Š120L - beruška
Veru asi tak, chce to aj vyšší KP...ale inak, do 6000 tis. by to malo chodiť v poho s akýmkoľvek nerozhaseným rozdeľovačom...taká banalita, otvára sa ti 2. komora?
A akých 15l/100? Zabudni, bude to v tvojej pravej nohe. My sme so 110LS jazdili v poho za 7.
Mal som 110LS, na tom hlava 120LS (teda KP odhadom okolo 9:1), rozdeľovač 120, karbec DDSR, tlaky už neboli ideálne (okolo 0,9) a 2ka krásne ľahúčko do 80-90 km/h a 3ka ľahúčko do 120 km/h, dalo sa aj 130. Podľa +- prepočtov to bolo ľahko do 6000 ot, dalo sa aj 6500...a presne to písali aj v knihe "Jazdime bezpečne".
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.12.11, 14:16 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: URU - Š120L - beruška
ale bude 15/100... protože jak něco změnim na motoru/karbu atd. tak budu zkoušet co to umí a neumí a to nejni zrovna ideální na nízkou spotřebu... druhá komora se otvírá... spíš souhlasim s kachnisem že 2. komora je chudá a proto to nejede tak jak by mohlo...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
31.12.11, 15:13 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: URU - Š120L - beruška
URU píše: rozdělovač je Š105, zvažoval jsem dát na druhej stupeň trysku 140-145, ale zatim jsem žádnou takovou nesehnal.. jestli se dostavim na sraz tak jí po tobě hodim
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
31.12.11, 15:48 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: URU - Š120L - beruška
Pošli poštou a máš vybavené...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.12.11, 17:32 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: URU - Š120L - beruška
URU píše: .. spíš souhlasim s kachnisem že 2. komora je chudá a proto to nejede tak jak by mohlo... No, mne osobne sa to príliš nezdá, už preto, lebo je to karbec určený pre 136ku a tiež preto, že s ami nezdá, žeby to malo mať tak markantný vplyv...mnou už spomínaná 110LS šla dobre aj s prehnutým SEDR120, ale nie tak dobre, ako s DDSR. No isto nekončila pri 4000, skôr tak pri 5500. Dokonca šla slušne aj s jednokomorákom zo 100vky.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
31.12.11, 17:37 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: URU - Š120L - beruška
Také zastávám názor, že maximální dosažitelné otáčky motoru nejsou ani tak záležitostí karburátoru, jako zapalování - stav a typ rozdělovače, vůle, předstih.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
1.1.12, 19:30 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: URU - Š120L - beruška
Jedna vec sú max. dosažiteľné otáčky a iná vec je priebeh výkonu a krúťaku === s akou ľahkosťou sa do tých max. otáčok dostane.
Ja vám poviem tak, mal som na rôznych motoroch (110LS, 2x120, Favo) rôzne karby SEDR105, SEDR120, SEDR130, DDSR, EDSR120, SEDR T613 tiež BS a na mojom Favo motore rozdeľovač zo 120cky, tiež 105ky a teraz bezkontakt Favo 860, ale VŽDY bol markantný rozdiel v chovaní auta a výkonoch pri zmene KARBURÁTORA a na druhú stranu NIKDY som nepocítil vážnejšiu zmenu pri výmene ROZDEĽOVAČA. Tie rozdeľovače sa zdali byť v 100% stave (=žiadne vôle).
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
1.1.12, 20:01 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: URU - Š120L - beruška
Myslel jsem tím samozřejmě otáčky motoru v zátěži a s tou zapalovací soustavou jsem myslel stav - provozní vůle, čistota, správné seřízení atd
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
1.1.12, 22:06 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
Re: URU - Š120L - beruška
dneska jsem jen tak pro sichr proved rychlou kontrolu auta, protože furt jenom jezdim a leju benzín do nádrže, zadní kapotu jsem neměl otevřenou ani nepamatuju , hlavně jsem chtěl kouknout na přední brzdy, nedávno (už je to přes 5500km) dával nový kotouče a destičky, obojí ferodo, ale na léto mam připravený destičky Osinek takže: olej to žere, na cca 7000km to sežralo 1L vazelína do vodní pumpy prakticky neubejvá, doplňovaná před cca 2500km brzdy jsou lehce rezavý na nečinejch plochách, barva se tam neudržela, brzděj souměrně a účinek myslim že dobrej - na suchym asaltu při 90km/h jde utrhnout kola... sečteno a podtrženo: jako spotřebák tohle auto umí sloužit dobře edit: ještě foto brzd
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
29.1.12, 18:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|