Záhada? náhlé mžitkové vynechání motoru za jízdy..
Zdravím všechny, dobrý večer
Mám prosbu..mám felicii 1.3 Mpi a včera se stala věc která mne vylekala..A sice že při jízdě cca 90 km/h, pár vteřin po přeřazení ze 4 na 5 auto hrozně škublo a střelilo do sání a nebo do výfuku..ale spíš do sání..ale dál zas jelo uplně normálně..Jo a stalo se to při jízdě na LPG- vím že se na LPG může stát že to práskne do sání, ale to jen když brutálně neopatrně dupnu na plynový pedál při poddtočeném motoru a přejetých svíčkách..ale tohle nebyla ta situace-to říkám předem. v LPG se vcelku vyznám
dělam v LPG servisu.Ale přestože jinak nejsem uplný odborník na tyhle diagnostické wag záležitosti, přesto jsem přečetl paměť závad a objevil se tam tradiční zkrat vstřikovače("normální" věc u LPG felicií) který jsem tam měl vždycky, ale objevily se mi tam dvě pro mně nové chyby, bohužel jsem si nijak nepoznamenal jejich kódy
ale jedna upozorňovala na to že je "otevřen vstup(nebo výstup?.fakt jsem sklerotik) lambdy a druhá chyba upozorňovala na to že řídící jednotka motoru byla zablokována imobilizérem- sporadicky..
Může to souviset s tím včerejším mohutným, ale přesto jen jediným škubnutím-vysazením motoru a prásknutím do sání?
? Protože pokud vím, imobilizér u feldy blokuje pouze palivové čerpadlo a vstřikovače a na provoz na LPG nemá žádný vliv..A můžou ty dvě výše popsané "chyby" souviset spolu navzájem?Popřípadě můžou tyto dvě "chyby" souviset s nedávným problémem s dobíjením, kdy jsem nouzově musel dojet bez dobíjení asi 40 km, kdy už to pak téměř ani nesvítilo..nicméně motor stále běžel ?
Děkuji moc za případné rady
a omlouvám se za možná složitý popis problému