Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 04:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Náhlá porucha motoru.. Nutné! 
Autor Zpráva
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
neresim typ cerpadla ale hadicky :-D

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


21.1.12, 20:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
jj, ale fakt by stačilo oddeklovať veko pod sedačkami odpojiť hadičku a zapnúť zapaľovanie ( hlavne bez zapálenej cigarety, alebo si nesvietiť zapaľovačom )...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.1.12, 20:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Jo děkuju za obrázky, už to přesně chápu :). Jak říkáte s tím pootočení klíčkem. Tak to už jsem zkoušel, ale odpojil jsem hadici u vstřikovače, né přímo u čerpadla. Vubec nic se nedělo, ani nejmenší čurek z toho nešel. Takže až za autem pojedu zkusím napřed to samé za čerpadlem, aspon zjistím, jestli není chyba i někde ve vedení. :)

_________________
Felicie 1,3 BMM Combi


21.1.12, 20:54
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Kiwko. Palec se mi nepootočil, teda doufám. Zkoušel jsem dávat palec na rysku a první válec byl přesně v horní úvrati. Tím jsem snad vyloučil nějaké pootočení. Slyšel jsem že se to stává, ale myslím že to není tenhle případ.

_________________
Felicie 1,3 BMM Combi


21.1.12, 20:56
Profil ICQ
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Prasík píše:
aspon zjistím, jestli není chyba i někde ve vedení. :)
no muze to byt prave ten palivovy filtr, ten je na ceste mezi nadrzi a vstrikovacem

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


21.1.12, 21:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
palivový filter sa zanáša postupne, naraz som sa ešte nestretol... prejavuje sa postupnou stratou výkonu...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.1.12, 21:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Jo jo ten jsem tím měl namysli. Ale auto se chovalo normálně,. v otáčkách táhla krásně... jel jsem po dálnici asi hodinu v kuse. Potom jsem z ní sjel, vyřadil a chcíplo to. Nešlo s tím nic dělat... naprosto náhlá smrt... Ale vyzkouším všechno, díky za rady : )

_________________
Felicie 1,3 BMM Combi


21.1.12, 21:16
Profil ICQ

Příspěvky: 121
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Napred si poslehcni jestli to cerpadlo bezi. Jinak vyndej relatko propoj to dratem natvrdo a pokud taky nepobezi tak cerpadlo.


21.1.12, 21:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Tak neni nic jednodussiho nez odpojit prepadovou hadicku u vstrikovace a zatocit, pokud benzin tece od vstriku znamena to ze tam je a za ma i dostatecny tlak, pokud benzin jde a jiskra taky a kabely a nastaveni palce je v poradku, pokud se palec toci s motorem, vyloucim tim nejakou mechanickou poruchu v motoru, treba pretrzeny retez, tak tipuji vstrikovac, ale i to se da snadno zjistit tak ze sundam filtrbox a zase zatocim a vidim zda rozprasuje benzin

jo tak edit ctu ze palivo u vstriku neni, tak pak tipuju neco s cerpadlem

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


21.1.12, 23:29
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Nedávno řešil u našich garáží jeden chlápek něco podobného u fáva BMM PickUp. U čerpadla je prý taky ještě nějaké nasávací sítko a to prý měl úplně ucpané a do čerpadla nešlo pořádné množství paliva. Zkoušeli jsme taky všechno možné. Zapalování šlo normálně, z hadičky u čerpadla šlo palivo ale jen jemným čůrkem. Tak to ten chlap odtáhl někam do servisu a zjistili, že má ucpané to sítko.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


22.1.12, 10:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Ok aspon vím co všechno kontrolovat. Pro jistotu ale seženu čerpadlo a zároven filtr. Když už, tak at to funguje jak má. Dám potom vědět jestli to jezdí.

Díky všem za rady :wink:

_________________
Felicie 1,3 BMM Combi


22.1.12, 11:00
Profil ICQ

Příspěvky: 167
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Než začneš rozebírat čerpadlo a podobné zkus nejprve toto:
Jak je ten konektor u čerpadla,tak ho rozpoj a zapoj ho obráceně.Bude to trošku klást odpor,ale normálně to tam narveš.Potom si zapni klíček,tak aby se jenom rožly kontrolky-nestartuj.Tím opačným zapojením se čerpadlo rozběhne opačným chodem a případný bordel se vrátí zpět do nádrže.Párkrát zapni a vypni zapalování a pak to přehoď zpátky a zkus nastartovat.Neboj nic se nestane.Mám favorita monotronic a sám to tak musím občas udělat.Jelikož půjde brzo do šrotu a jezdím na plyn,tak to už nehodlám nijak řešit.Benzín mám jenom pro starty v zimě.To co ti popisuju není samozřejmě oprava,ale taková nouzovka pro dojetí abys nemusel pěšky nebo odtahem.Každopádně za pokus nic nedáš a kdyby to pomohlo,tak aspoň budeš vědět příčinu.A hlavně máš v pořádku relé čerpadla?


22.1.12, 12:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
To s tim prepolovanim je takovy drasticky zpusob, a zdaleka nejde pouzit u vsech aut, tam je treba vedet co kde jak, nejde jen otocit a pustit proud natvrdo treba do palivomeru, na to pozor, opravdu se nekdy stane ze se do cerpadla dostane rez a cerpadlo pak opacnym chodem jde jakoze rozhybat, ale dela se to na vytazenem cerpadle mimo nadrz, nezapomen ze se pohybujes ve vybusnem prostredi a tim ze mas cerpadlo zaseknute ma velky odber proudu muze dojit k prepaleni neceho uvnitr nadrze a naslednemu pozaru, v pripade zaseknuteho cerpadla vetsinou dojde k prepaleni pojistky,

doporucuju jednoduchy postup, odpojit konektor u cerpadla a nejdriv zjistit zda na silove konektory motoru vubec jde proud, nejlepsi je pripojenim zarovky 21W, sviti nebo nesviti, jednoznacana odpoved, pokud sviti vyndat cerpadlo a hledat zavadu v nem, nesviti tak hledat zavadu v privodu elektriky

nezkouset jen tak neco prehazovat, ne vzdy se to vyplati

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


22.1.12, 13:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 153
Bydliště: Frýdek-Místek
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
Přehodit konektor mě nenapadlo. :) Relé snad funguje, protože jakmile otočím klíčkem jde slyšet jakoby nasátí a po nějaké té sekundě to stichne... prostě klasický zvuk mi přijde. : )

_________________
Felicie 1,3 BMM Combi


22.1.12, 21:01
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Náhlá porucha motoru.. Nutné!
prepólovať čerpadlo by ma nenapadlo, zrejme to ako núdzovka na rozchodenie funguje...

pre začiatok odpoj hadičku na nádrži, tá kde je šípka smerom od nádrže a zapni zapaľovanie, prekontroluj či na krajné kontakty ide 12V najlepšie 21W žiarovkou ak sa rozsvieti a po pripojení konektoru benzín nejde chyba je niekde nižšie...

tej veľkej plastovej matky sa neboj, v smere odtáčania na tie zuby zapri nejaké drevo a kladivom pomlátiť striedavo proti sebe, nie iba v jednom mieste... u BMM býva zábavné povoliť telo čerpadla v samotnej nádrži, strčiť ruku poriadne uchopiť (nepoškodiť drátiky ani mechanizmus plaváku) a silou (spravidla ešte väčšou, ako veľmi veľkou silou) to v protismere hodin. ručičiek povoliť...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


23.1.12, 08:03
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 34 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz