Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 22:21



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 165 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
 LPG seřízení lovtec 
Autor Zpráva

Příspěvky: 58
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
to si právě nemyslim . . . když je studenej motor tak volnobeh je 1200 ot/min


31.1.12, 20:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
voľnobeh u motorov so vstrekovaním riadi RJ, to ničím na LPG systéme nevyladíš, neviem či aj sekvencia to má nejako prepojené... takže chyba nebude primárne v LPG systéme...

diagnostika a sledovať reálne hodnoty...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


31.1.12, 21:14
Profil

Příspěvky: 58
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
jj vezmu to do školy a napíchnu ŘJ motoru (benzinová část) a zkontroluju okamžitý hodnoty a zkusim se optat jestli nemaj přípojku na LPG . . .ani nevim kde RJ LPG je :-) budu ji muset najit . . .


31.1.12, 21:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
záleží na tom aký systém máš, Lovtec podtlak kde riadi iba lambdacomputer žiadnu RJ nemá, niektoré systémy majú paródiu na RJ kde sletuje max teplotu a otáčky kôli prepínaniu medzi LPG a benzínom...

dokonca aj sekvencia je iba oblbnutie benzínovej RJ kde si musí myslieť že vstrekovače sú ok, pritom sú odpojené a LPG jednotka iba prepočítava dobu vstreku benzínu na dobu vstreku LPG, ale primárne všetko riadi benzínová RJ...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.2.12, 07:54
Profil

Příspěvky: 58
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
je to jednobod . . . a tady na tom odkazu je reduktor co mam muzu to i vyfotit s tim rozdilem ze mam lovtec . . . doufem ze sem to neprecet špatne . . http://www.google.cz/imgres?q=lovtec&um ... x=50&ty=68


1.2.12, 14:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
reduktor máš podtlakový, dôležitejšia je elektronoka okolo toho, ale osobne si myslím že budeš mať nefunkčný lambdacomputer, ale to voľnobeh neovplyvňuje...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.2.12, 14:24
Profil

Příspěvky: 58
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
myslíš lambda kyslíkovou sondu ? tak tu můžu lehce proměřit . . . ale dneska jsem to zkoumal . . . a když zapnu vnitřní ventilátor tak ton vezme motoru otáčky a je tam cca 800-900 ot . . .jestli oni to nemaj schválně víc . . .


1.2.12, 18:48
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
michalkatka píše:
voľnobeh riadi RJ motora, LPG je iba oklamávač benzínu...

vymeň čidlo teploty motora, RJ si myslí že motor má -49,5°C a beží v režime obohatenia a zvýšených voľnobežných otáčkach...

Proč by měl hned měnit čidlo teploty motoru? :wink: Pokud mu to nežere 20l benzínu, tak není důvod.. :wink:


1.2.12, 21:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
michalkatka píše:
záleží na tom aký systém máš, Lovtec podtlak kde riadi iba lambdacomputer žiadnu RJ nemá, niektoré systémy majú paródiu na RJ kde sletuje max teplotu a otáčky kôli prepínaniu medzi LPG a benzínom...

dokonca aj sekvencia je iba oblbnutie benzínovej RJ kde si musí myslieť že vstrekovače sú ok, pritom sú odpojené a LPG jednotka iba prepočítava dobu vstreku benzínu na dobu vstreku LPG, ale primárne všetko riadi benzínová RJ...

Je to trochu jinak, než píšeš..ale to by bylo na delší hádku..tak toho nechám :P :D


1.2.12, 21:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
m4rt4s píše:
Tak jsem to dneska zkoušel seřídit a volnoběžný otáčky nejdou seřídit . . . když točim šroubem tak padnou dolu ale hned je ŘJ zvýší . . .neseřizuje se to přes PC ?

Ahoj, tím šroubem se nesežizuje počet otáček volnoběhu, ale množství plynu-tedy de facto bohatost..Počet otáček si hlídá ŘJ motoru sama, jak píše michalkatka.. A co je to za Astru? Myslím jaký má objem válců? Protože spotřeba 9-10 l plynu v zimním období je u auta velikosti Astry ef v podstatě normální... :) (čekám teď na přesvědčování od nejlepších řidičů na světě, jezdících nejlepšími auty na světě, jak jim jejich plynové favority, felicie a fabie jezdí za 5-6 litrů plynu .. :D :D :D :D )


1.2.12, 21:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
Sláávek píše:
Proč by měl hned měnit čidlo teploty motoru? :wink: Pokud mu to nežere 20l benzínu, tak není důvod.. :wink:


na benzín zrejme ako každý LPG-ista jazdí málo, takže zvýšenú spotrebu moc nepostrehne, navyše pokiaľ má zlé čidlo teploty, a v poriadku lambdu tak tá spotrebu udrží cca v norme, rsp nie až tak o moc väčšou spotrebou, akurát sa to prejaví na benzín zvýšeným voľnobehom a viac sýtymi prechodmi, to spotreba stúpne max o 2l/100km...

Sláávek píše:
Je to trochu jinak, než píšeš..ale to by bylo na delší hádku..tak toho nechám :P :D


ja sa nebudem hádať, však ty si odborník, ja som s toho už vyrástol... :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


1.2.12, 21:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
m4rt4s píše:
Zdravim, furt nevím jak správně seřídit LPG . . . mám reduktor lovtec nevím jaký šroub k čemu je . . . jak seřídit směs atd :-) mam sice Opel Astra F (né škodovku), ale myslim si že na značce auta nezáleží je to 1,4 i jednobod . . . mam tam krokovej moturek na hadici ke vstřikovací jednotce a za nim hned mechanický šrkcení šroubem (to je na množství plynu ? nebo už směsi ? ) na tomto odkazu http://www.google.cz/imgres?q=lovtec&um=1&hl=cs&biw=1366&bih=543&tbm=isch&tbnid=UN-6Yl60sGkFYM:&imgrefurl=http://autokacik.pl/showflat.php%3FCat%3D0%26Number%3D279110809%26page%3D0%26fpart%3Dall%26vc%3D1&docid=x3Kv3hadlRPqIM&imgurl=http://autokacik.pl/files/279110809-parownik_lovato_opis_1966.jpg&w=547&h=475&ei=XtojT_iJOYO3hQemooy5DA&zoom=1&iact=rc&dur=649&sig=117941170371075224172&page=2&tbnh=162&tbnw=168&start=10&ndsp=17&ved=1t:429,r:9,s:10&tx=50&ty=68 je reduktor co tam mam . . . ten šroub na regulaci membrány je na volnoběh ? a ten horní bronzovej (zlatej) je na směs volnoběhu ?prosím o radu jak to seřídit, nikde jsem nenašel postup . . . benzínová část je zcela v porádku.

Tak aby jsme se dostali k radě.Jestli ten Opel je jednobod a je v tom Lovtec, pravděpodobně se jedná o systém Lovtec Basic.
Systém Lovtec Basic má tak zvanou "neaktivní" řídící jednotku, nebo se jí také říká lambdacomputer, jak správně píše michalkatka, a to znamená že v sobě nemá "nahraný" žádný software, ani se nadá nijak "připíchnout" k pc.Ta pouze přijímá signál lambdy, otáček a (někdy) signál polohy škrtící klapky(TPS)
Seřízení:
Odpoj kabel od toho servoventilu na hadici.
Nastartuj a ohřej motor na provozní teplotu.
Přepni na plyn a nastav šktrící šroub na hadici tak,
aby motor dobře(na ucho) běžel, dobře se sbíral do
otáček..
Pak tím šroubem na reduktoru nastav volnoběh
tak, aby byl jakoby "nejvyšší".
Připoj kabel do servoventilu.
Zkontroluj zda to funguje správně- na ŘJ lpg jsou dvě LED- jedna je červená, ta signalizuje "provoz", druhá je zelená, ta signalizuje činnost lambdy- měla by ta zelená blikat- ve volnoběhu pomaleji, může i trochu nepravidelně, v otáčkách a i v zatížení by měla blikat rychleji a pravidelně.
Pokud je na volnoběh zhasnutá ale po zvýšení otáček se rozbliká, poněkud povol šroub na reduktoru, pokud jen svítí, šroub poněkud přitáhni..dokud nebude střídavě blikat.
To samé zkontroluj v otáčkách- pokud svítí- přivři škrťák na hadici, pokud nesvítí, maličko ho povol..
Pokud LED nesvítí žádná, je v čudu buď pojistka nebo ta ŘJ.
Pokud svítí červená LED a zelená nebliká(ať už zůstane zhasnutá nebo rozsvícená) v celém rozsahu otáček, je pravděpodobně v prdeli lambda, nebo servoventil na hadici nebo je někde na trase lambda-ŘJ Basic-servoventil přerušený kabel..


1.2.12, 21:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 332
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
michalkatka píše:
Sláávek píše:
Proč by měl hned měnit čidlo teploty motoru? :wink: Pokud mu to nežere 20l benzínu, tak není důvod.. :wink:


na benzín zrejme ako každý LPG-ista jazdí málo, takže zvýšenú spotrebu moc nepostrehne, navyše pokiaľ má zlé čidlo teploty, a v poriadku lambdu tak tá spotrebu udrží cca v norme, rsp nie až tak o moc väčšou spotrebou, akurát sa to prejaví na benzín zvýšeným voľnobehom a viac sýtymi prechodmi, to spotreba stúpne max o 2l/100km...

Sláávek píše:
Je to trochu jinak, než píšeš..ale to by bylo na delší hádku..tak toho nechám :P :D


ja sa nebudem hádať, však ty si odborník, ja som s toho už vyrástol... :oops:

m4rt4s píše že má benzínovou část v pořádku.. :wink: a tak vycházím z toho. Navíc mám takový pocit že je -li špatné teplotní čidlo, které hlásí že má motor mínus 49,9 °C, tak by horký motor neměl jít v podstatě nastartovat-byl by tak trochu okamžitě uchlastán :wink: a zřejmě by se taková věc jistě objevila v paměti závad :wink:
Odborník na něco jsem, na něco nejsem..stejně tak jako ty.. :)


1.2.12, 22:00
Profil

Příspěvky: 58
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
Psal jsem to uplně na začátku . . . je to 1,4 jednobod Astra F 1995 44 Kw je to stařík s rozdělovačem (elektrickým)


1.2.12, 23:01
Profil

Příspěvky: 58
Příspěvek Re: LPG seřízení lovtec
a jak píšeš to s tim blikáním diod . . tak si myslim že když to jde na benzín tak svítí červená když to prepnu na plyn tak začne blikat oranžová a když se to přepne sepne někde relátko (je slyšet cvaknutí) a rozsvítí se zelená dioda. . . . a taky mě teď napadá jestli to taky nemá nějakou souvislost. . když se to přepíná a nedržim nohou plyn tak to někdy chcípne . . .


1.2.12, 23:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 165 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz