Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 28.11.24, 13:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
 škodovkou na hory 
Autor Zpráva
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: škodovkou na hory
tak ono lepsi mit na 40, nez lehce nad 20 a nervozne hlidat teplotu :D u tech 40 ti to muze byt vlastne jedno :D

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


2.2.12, 22:22
Profil
Pspvek Reklama

   
rejpal

Příspěvky: 18277
Příspěvek Re: škodovkou na hory
Málo ředěný koncentrát taky není to pravé ořechové. :wink:
Dále je vhodné, zvláště u předohraba, zakrýt cca 2/3 mřížky před chladičem, při současných teplotách bych zakryl až 3/4. A nezapomenout na pravidelnou kontrolu teploty během jízdy...


2.2.12, 22:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek Re: škodovkou na hory
při současných teplotách to zakryju celé a topím na plno


3.2.12, 06:19
Profil

Příspěvky: 24
Příspěvek Re: škodovkou na hory
no ja topim naplno permanentne :-D, pry si mam opravit tahlo.. snad se mi do toho bude chtit po zime.


3.2.12, 19:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: škodovkou na hory
CROWACK píše:
olej v prevodovce to dela, vymen ho ale az na jare a po jizde az bude teplej. A dej tam to co tam patri, jinak to radit dobre nebude...
stahni si andrta a navod k vozidlu, tam jsou vsecky informace co potrebujes...

Akurát podotýkam, že aj do 4Q je lepšia údajne 80tka, je redšia...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


3.2.12, 20:53
Profil

Příspěvky: 24
Příspěvek Re: škodovkou na hory
a jeste k tomu pumpovani: klasicky pumpuju packou napravo od motoru (do AC pumpy????) jde to potom jeste nejak popostrcit rucne dal? treba do karburatoru nebo rovnou do sani? jak? :-) diky moc!


3.2.12, 23:50
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: škodovkou na hory
Pred startovanim parkrat rychle seslapni plyn, to ti akceleracni pumpicka nastrika primo do difuzoru...
ale neprezen to at to neuchlastas ;) kdyz tak mrzne rekneme 5-6x vic asi ne ;)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


4.2.12, 00:00
Profil

Příspěvky: 24
Příspěvek Re: škodovkou na hory
no ja mel vzdycky za to ze plynovej pedal reguluje podtlak (bernoulliho rovnice??), vic plynu -> vetsi podtlak -> z karburatoru se nasava vic paliva.. ale pri vypnutym motoru neni v sani zadnej proud vzduch ne? jak to teda plynovej pedal ovlivni? nebo se pletu? opravte me! :-D.. zkusim ale zatahat plynovym lankem rucne a kouknu jestli se z pumpy neco hejbe..


4.2.12, 00:17
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12138
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: škodovkou na hory
Dost se pletes. Ma to akceleracni pumpicku, ktera tam neco prihodi kdyz na to dupnes. A ta funguje i pri vypnutym motoru.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


4.2.12, 00:23
Profil ICQ YIM
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: škodovkou na hory
Bernouliho rovnice je fajn, ale karburator je precejenom malinko slozitejsi nez jedna podtlakova trubice ;)
Je na nem pridelana ta akceleracni pumpicka, takova ta hranata vec zezadu karburatoru pridelana 4 sroubky ;)
je to vlastne zmensena AC pumpa, ktera ti pri zmacknuti pres injekror (takova ta zahnuta mosazna trubicka co miri do difuzoru) nastrikne cca cvrt mililitru benzinu, pri pohybu zpet si nasaje benzin z plovakove komory..
primarne je tam pro plynulejsi akceleraci (aby to pri pridani plynu neskubalo) ale takto si s ni jde vypomoct ;)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


4.2.12, 00:36
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: škodovkou na hory
Směs bych vypustil a naředil novou na oněch -40°C, stačí v Kelly koupit fridex starline, to je levný a nezamrzá rovněž.

Jak bylo psáno, načerpat ručně benzín a párkrát prošlápnout plyn před startem. Základem je zapalovací soustava ve výborném stavu, pak není problém ani při tuhých mrazech startovat napoprvé i s nepříliš novým akumulátorem.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


4.2.12, 07:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Starline nekupovat... viz moje garáž.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


4.2.12, 08:49
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek Re: škodovkou na hory
Na studený starty v zimě když jsem měl 120tku mi pomáhalo tohle- při dojezdu kdy už jsem věděl ,že s autem pojedu až třeba ráno nebo po víkendu jsem zvednul otáčky motoru tak na 1500 plynem a pak musíš udělat tento sled operací-ale rychle aby to fungovalo:
pustíš plyn a vypneš zapalování
motor dobíhá setrvačností
zatáhnout za sytič.
Tím se do motoru dostala bohatá směs. Ráno pak startovat obvyklím způsobem. Takhle se to dělalo u dvoutaktů, ale na škodovku mi to fungovalo taky ,parkoval jsem venku a v -6 a víc jsem nastartoval na první pokus a motor běžel, když jsem to neudělal, na první pokus mi to chytlo a hned zdechlo ,na podruhý to chytlo a když byla velká zima zase zdechlo a až na potřetí běžel.
Čím studenější motor- tím míň benzínu se odpaří-víc to funguje

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


4.2.12, 16:03
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: škodovkou na hory
Mne pomohlo teplý motor vypnúť zapnutím sýtiča...na druhý deň to chytalo temer okamžite...ale po 2 a viac dňoch to už nemalo vplyv...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.2.12, 17:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek Re: škodovkou na hory
To je de-facto to samý co píšu, akorát v jednodušším provedení :D
Mě to fungovalo i po víkendu, ale musel jsem to udělat při studenějším motoru, jak byl ohřátý, tak to bylo jak píšeš,ale já jsem si na ráno přejížděl po dvoře kvůli tomu, abych auto neměl na větru, takže jsem to hned využil a dal mu nažrat na ráno :mrgreen:

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


4.2.12, 18:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz