Lovato rozdiely karb vs. BMM
Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
skôr to bude niečo VN... modul/indučka, káble, viečko rozdeľovača, palec rozdeľovača, sviečky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.2.12, 17:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Len mi je divné že: Dovtedy ako som ten rozdeľovač nastavil tak ako má byť sa nič také nediallo Keď som sám, auto ide ako besné, so záťažou má asi jednotka problém nastaviť predzápal alebo také niečo.
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
17.2.12, 19:09 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Jo, tak to je dulezita informace-motor skube?No jasne, proste vynechava zapalovani.Zakladni predstih se nastavuje tak jak jsi to popsal, to jsi nastavil spravne.
|
18.2.12, 13:23 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Takto: pred robením toho predstihu nič také nerobil. po nastavení pri prudkej akcelerácií šklbal na plyn, na benzín OK.
Rozpojil som ten konektor "Kódovanie dátového poľa" čo by mal niečo robiť s predstihom a Fáčko ide ako drak.
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
18.2.12, 13:35 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
vapno92 píše: Takto: pred robením toho predstihu nič také nerobil. po nastavení pri prudkej akcelerácií šklbal na plyn, na benzín OK.
Rozpojil som ten konektor "Kódovanie dátového poľa" čo by mal niečo robiť s predstihom a Fáčko ide ako drak. "kódování datového pole"? Probůh, kde tam je něco takovýho? Slyšim prvně že by něco takovýho ve favoritu bylo a že by se tomu navíc dal rozpojit nějaký konektor?Rád se přiučím A nebo máš na mysli ten pin 40 na ŘJ? My tomu říkáme oktanový krektor, je možné že nesprávně a domnívám se že to v žádném případě ale nemá vliv na vynechávající zapalování
|
19.2.12, 11:24 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
no ja som ten pin 40 odpojil a zlepšilo sa to, Fávo už ide normálne ako má a hádam aj spotreba bude lepšia, len mi nejde do hlavy že zapaľovanie nevynechávalo kým som nenastavil rozdeľovač do základnej polohy predtým nešiel viac ako 80-90, teraz ide aj 130 ale pri akcelerácií v záťaži trhá
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
19.2.12, 17:59 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Aha, tak jsi mel dve zavady na sobe nezavisle?A na benzin jde po rozpojeni take lip?? Hi ja netusil ze se tomu rika tak vznesene, my tomu rikame oktanovy korektor:) No ale pokud nezmizelo to cukani pri akceleraci v zatezi na LPG a na benzin to je ok, tak hledej problem v zapalovani a to asi ve svickach..Jestli maji najeto pres 10tis. km tak je to na 99% v tech svickach..A jestli tam mas nejake "specialni", (platina, stribro) tak ty vydrzej jeste min-vyzkouseno praxi na mnoha a mnoha vozech a kilometrech a letech v LPG branzi, at si tady kdo chce co chce rika..
|
20.2.12, 08:20 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
20.2.12, 10:08 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Na barve nezalezi, ale na ujetych km, muzou vypadat pekne, ale kdyz maji odjeto, tak muzou zlobit.Ono na ten plyn trpej vic a vydrzej min, bez ohledu na druh, znacku a cenu;) Cervenohneda barva znamena ze je smes v poradku, spise mirne bohatsi ale v toleranci.Na plyn byvaji casteji sedobile.Ale jestli maj na plyn vic nez 10tis. km tak muzou zlobit..Vzdalenost elektrod je pro zapalovaci soustavu BMM stanovena na 0,7 mm.Nema smysl na plyn tu vzdalenost nejak menit, jediny vysledek je pak horsi jiskra a vyssi/nizsi odpory v civce, nez pro ktere je navrzena a to ji pak snizuje zivotnost..
|
20.2.12, 11:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ať si říká kdo chce co chce... ale přecejenom... Jezdím téměř výhradně na LPG, benzín motor ochutná jen při měření emisí či výjimečně, když mi dojde LPG než dojedu k pumpě (tak jednou za dva roky max 10 km). Studené starty probíhají vždy na LPG, jak v zimě, tak v létě. Svíčky používám Bosch Super Plus, na přiloženém snímku měly odjeto lehce přes 16 tkm, jednou začaly při akceleraci škubat, tak jsem je sklepl na Milošovu hodnotu 0,5 mm. Šlapaly až do 35 tkm naprosto bez problémů (předepsaná životnost). Pak jsem je pro jistotu vyměnil za nové stejného typu (mimochodem jsem porovnal novou svíčku se starou a krom "špíny" nebylo žádné jiné opotřebení patrné, škoda, že jsem to tehdy nevyfotil). Nové svíčky jsem sklepl hned před výměnou. Nyní mám najeto něco přes 12 tkm a fungují skvěle. Starty i při -20°C na LPG proběhly perfektně (jen mi zamrzl reduktor kvůli chladící kapalině Starline ).
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
20.2.12, 12:27 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
EDIT: Tak som zistil že jedna je prasknutá a preto to vynechávanie. Môžem teda s kľudným svedomím kúpiť sviečky DR17YC? Toto sú moje sviečky. Sú už zralé na výmenu? Ako podľa vás vypadajú?
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
20.2.12, 19:23 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Klidne kup Brisk, jsou to za tu cenu dobry kvalitni svicky.Na BMM a lpg jsou precejen trosku lepsi od Brisku DR15YC..Nepovim proc, proste praxe.
|
21.2.12, 08:41 |
|
|
Sláávek
Příspěvky: 332
|
Re:
gokralik píše: Ať si říká kdo chce co chce... ale přecejenom... Jezdím téměř výhradně na LPG, benzín motor ochutná jen při měření emisí či výjimečně, když mi dojde LPG než dojedu k pumpě (tak jednou za dva roky max 10 km). Studené starty probíhají vždy na LPG, jak v zimě, tak v létě. Svíčky používám Bosch Super Plus, na přiloženém snímku měly odjeto lehce přes 16 tkm, jednou začaly při akceleraci škubat, tak jsem je sklepl na Milošovu hodnotu 0,5 mm. Šlapaly až do 35 tkm naprosto bez problémů (předepsaná životnost). Pak jsem je pro jistotu vyměnil za nové stejného typu (mimochodem jsem porovnal novou svíčku se starou a krom "špíny" nebylo žádné jiné opotřebení patrné, škoda, že jsem to tehdy nevyfotil). Nové svíčky jsem sklepl hned před výměnou. Nyní mám najeto něco přes 12 tkm a fungují skvěle. Starty i při -20°C na LPG proběhly perfektně (jen mi zamrzl reduktor kvůli chladící kapalině Starline ). A mas karbec nebo BMM? Taky najezdim na Brisk DR14YC 15 tis. na plyn a pak je nesklepavam, zas ty dve kila za sadu novych Brisku mne nepolozej na krovky..A mam felicii Mpi a pouzivam dusledne benzinostart, v zime to ani jinak nejde, je tam teplotni cidlo, ktery nedovoli prepnout na plyn pri teplote chladici kapaliny pod +14 stupnu..To mne donuti tak jednou za mesic koupit trochu cerstvyho benzinu, pro zachovani funkcnosti cerpadla, filtru a vstriku to je docela nezbytne:) Formana s karbcem jsem na plyn kdysi startoval az do -16, ale pak uz se muselo nepretrzite jet, nevypinat to, dokud se to alespon trochu neohralo..V -20 je odparitelnost propanbutanu tak spatna, ze spis jen zazrakem je schopnej vytvorit zapalenischopnou smes..No ale nebudu ti to vyvracet.
|
21.2.12, 08:55 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Je to karbec, takže trochu blbuvzdornější systém než BMM. Chtěl jsem tím naznačit, že to může fungovat i víc jak 10 tkm. Právě proto volím tyhle Boschky. Ty peníze za svíčky by mě nevytrhly, ale proč kupovat za 200 Brisky, které vydrží jeden rok, když můžu mít za 250 Boschky, se kterýma najezdím 3× tolik. Ty starty v -20° mrazech sice nebyly úplně čisté, startér točil déle a o dost pomaleji, ale tak by to určitě vypadalo i při startu na benzín. Když byly teploty tak do -15°C, tak to startovalo úplně v pohodě jako v létě.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
21.2.12, 10:02 |
|
|
vapno92
Příspěvky: 323 Bydliště: Zvolen, Slovakia
|
Re: Lovato rozdiely karb vs. BMM
Sláávek píše: Klidne kup Brisk, jsou to za tu cenu dobry kvalitni svicky.Na BMM a lpg jsou precejen trosku lepsi od Brisku DR15YC..Nepovim proc, proste praxe. Aký je rozdiel medzi DR17YC, DR15YC a DR14YC? Mám BMM 40kW 135B a DR17YS stoja 2,70€ DR17YC stoja 1,60€ 100kč úspora a keď teda vravíš že ešte menej vydržia silverky tak nieje o čom. K poslednému príspevku: No ja nemám čidlo, aj pri -15 prepnem po štarte na plyn po 30 sekundách a motor prdí a ide normálne dobre. Po nastavení rozdeľovača, výmene termostatu a odojení husieho krku od výfuku konečne auto začalo ísť normálne, nie max. 80 a spotreba klesla z 15 úspornej jazdy na 10l pri jazdení ako debil. Včera som kupoval dekeľ rozdeľovača a palec oba českej výroby, vymením sviečky, membrány LPG a filtre a bude snáď už pokoj. BTW: nevie Loveco4EU štartovať na plyn?
_________________ IQ+♥=ŠKODA EX:Favorit '94 a.k.a. Faťas Zradil som ale nikdy nezabudnem Peugeot 405 1.9GRD
|
21.2.12, 10:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|