Autor |
Zpráva |
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
GO chlazení a topení
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
13.12.10, 13:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: GO chlazení a topení
Trubky nove nekupis, hadice kupis hadam vsetky, nic nemusis ohybat.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
13.12.10, 13:45 |
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
Re: GO chlazení a topení
nekoupím, tak vyrobím proto chci vědět délky a průměry
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
13.12.10, 14:08 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: GO chlazení a topení
tak samozrejme nemozes chodit do autokelly ale zaujimalo by ma ako budes ohybat opletane hadice, ktore patria na chladenie pri 8 kanal motore...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
13.12.10, 14:11 |
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
Re: GO chlazení a topení
mno, mě taky zajímalo jestli se ty hadice dají nějak rozumně ohýbat .. no pokud myslíš předehřev sání tak ty mám v celkem dobrém stavu, ty bych popřípadě zanechal .. ale ty ostatní hadice budou asi z podobného materiálu co? ... hlavně nemám ani moc peněz nazbyt, tak se snažím šetřit kde se dá .. časovou náročnost ani neřeším .. momentálně s miláčkem nejezdím .. když jsem vypouštěl chlad. kapalinu tak jsem zjistil že ty hadice už nejsou zrovna nejpružnější, místy asi zatím drobné povrchové prasklinky .. a taky jsou dost zanesené marasem .. a do chladiče se raději ani dívat nebudu .. co z něho teklo za maras .. hnus prostě .. chladič i topení mám nachystané ,,nové" ... a ani nechci vědět jak to vypadá uvnitř motoru ... (stejně to zjistím, pže mám v plánu výměnu píst. kroužků, popř i vložek a pístů (dle stavu) ) ..
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
Naposledy upravil JeeRKa dne 17.1.11, 14:21, celkově upraveno 1
|
13.12.10, 14:50 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: GO chlazení a topení
Tvarované hadice kup, to neodrbeš. Mají vevnitř textilii díky které drží tvar a díky které to nenatvaruješ ani za boha.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
13.12.10, 15:52 |
|
|
žděba
Příspěvky: 615 Bydliště: Úpice(Trutnov)
|
Re: GO chlazení a topení
na kelly jich maj poměrně dost: http://www.autokelly.cz/#PATH=3761801;1 ... T=0|LNG=0|lepší koupit na aukru celou sadu ze starejch zásob za pár kaček
_________________ 120 LS 81´ dovoz NDR
OI 1.8T 99´ dovoz SRN
|
13.12.10, 18:13 |
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
Re: GO chlazení a topení
ok .. ale jak s trubkama??? mám je zevnitř dost ,,zarostlé" ... jak jsou tlusté a dlouhé? atd?? (popř. odkud kam vedou (hlavně neříkejte zepředu dozadu ..) ... ... nebo je mám vytáhnout a zjistit si to sám? ... dalo by se to nějak vyčistit???(nejaké zkušenosti??) ale to si ani nechci představovat jak .. to už by bylo snad snažší si vyrobit nové a snad i ze stejného materiálu jako tam jsou ... ... ... ... tak trochu si pohrávám s myšlenkou že bych tam nacpal plastové ... můžu si totiž nějaký ten metřík sehnat grátis ... ty tlaky a teplotu to snad vydrží a rezivět to nebude ... ale v čem je problém??? neříkejte že není ... pže myslím že jinak by to měl asi už každý
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
15.12.10, 02:35 |
|
|
kdoasi
Příspěvky: 212 Bydliště: Praha, Ostrava
|
Re: GO chlazení a topení
Sorry za offtopic poznámku, ale proč to chceš měnit, když nemáš prachy a přes zimu nejezdíš? Nestačí to pořádně vypláchnout? Pokud to na spoji teče, tak kup pořádné spony a vyměň je ve vyhřáté garáži. Víc chladící systém nepotřebuje. (Btw jak vypadá ta zarostlá trubka? Ptám se ze zvědavosti, protože ani u 40 let staré škodovky jsem neviděl zarostlou trubku )
|
15.12.10, 14:20 |
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
Re: GO chlazení a topení
chci to měnit, pže jsem viděl co v tom je za hnus.... udělám fotku ... původní majitelé asi moc fridex a tak neřešili ... když jsem ho kupoval, tak tam byla jen voda .... mno pár kč se najde ... od ježíška a tak ... a hlavně, když nejezdím, tak nevadí že to mám rozebrané ... asi tak nějak
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
15.12.10, 18:38 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Re: GO chlazení a topení
Ty hadice z Autokelly nekupuj - jsou pro obyč 105/120. Na osmikanál (135/136) jsou jiné hadice - některé se liší pouze tou textilní výztuhou, jiné i tvarem (hadice k motoru). Originál hadice (s výztuhou) vydrží věky, ještě jsem neviděl zpuchřelé. Jedinou slabostí jsou hadice k topení a některé spoje trubek kolem motoru - ale to je malý problém, ty všude prodávají v metráži. Takže bych doporučil ponechat původní hadice s textilní výztuhou (esíčka u chladiče, spojky trubek pod autem, hadice k termostatu a k vodní pumpě a hadici od expanzky dolů k trubce a všechny tvarované hadice ohřevu sání) a naopak vyměnit ostatní hadice (od a k topení, mezi expanzkou a domkem termostatu, spojky trubek kolem motoru, odvzdušňovací hadičky topení a chladiče) a taky všechny ocelové spojovací trubičky (kolínka u topení, kolínko s odbočkou a velké esíčko kolem bloku - tyhle bývají vyrezlé a dají se sehnat, nebo nahradit mosaznými/měděnými/nerezovými ) Trubky pod autem sice taky reznou, ale vydrží víc - no, uvidíš dle stavu. Doporučuji celou soustavu propláchnout horkou tlakovou vodou - střídavě v obou směrech, dokud vytékají srágory. Chladič a výměník topení většinou stačí propláchnout, pokud nejsou mechanicky poškozené (nepoužívat wapku na hliníková žebra chladičů). Ještě jsem se nesetkal s tekoucím originálním chladičem, ani výměníkem. Určitě vyměň těsnění kohoutu topení, všechny spony vyměň za šroubovací (namísto Motexů - tedy pokud to není veterán ) a nalij modrý/zelený antifreeze a máš na tři až čtyři roky pokoj... To je snad vše.
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
18.12.10, 18:22 |
|
|
JeeRKa
Příspěvky: 467 Bydliště: Opava
|
Re: GO chlazení a topení
kdoasi píše: (Btw jak vypadá ta zarostlá trubka? Ptám se ze zvědavosti, protože ani u 40 let staré škodovky jsem neviděl zarostlou trubku ) http://jeerka.rajce.idnes.cz/Skoda_RAPI ... C01410.jpg
_________________ Škoda RAPID - 135 (1988)Jeden z 1 272 kusů ! Fotky BMW E36 318i touring (1996) Jeden z miliónů křápů ... Fotky Manet Korado (1998) - Puch Supermaxi Fotky + Babetta 210 (1986) - Pekelný stroj Fotky
|
17.1.11, 14:20 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: GO chlazení a topení
chlapi, jdou vyměnit na 120tce přední trubky chlazení bez manipulace s přední nápravou? Tj. rozpojení řídících tyčí apod. Minimálně pravou přední musím vyměnit
|
6.3.12, 07:07 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: GO chlazení a topení
ne, taky sem měnil kus pod podlahou, no hold tam najednou bylo o spoj víc
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
6.3.12, 12:24 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Re: GO chlazení a topení
no potěš koště našel jsem včera dvě dírky, jedna na konci a druhá hned za hřebenem. Jednu jsem provizorně zatěsnil kitem, gumou a sponou, ale k té druhé se bez rampy nedostanu. Navíc je to samozřejmě provizorní oprava, trubku musím tak jako tak vyměnit
|
7.3.12, 06:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|