Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 12.12.24, 14:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
heh to mám ještě doma :D

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


10.6.12, 11:36
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
21lucas rozumím ti a můžu se tě ještě zeptat... s odkazu pdf od crazyman je tam patrný ještě ovládací krouček s tou pruzinou, o kterém se píše, že ovládá reguluje tlak oleje... jak tohle pracuje?


10.6.12, 12:17
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9442
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
ta pruzina ma nejakou predepsanou tlacnou silu, kdyz se v cerpadle udela vetsi tlak nez povoleny pruzina se pres ten krouzek zmackne a ten krouzek omezi ten zmineny tlak, kdyz to je v urovni ktery je predepsany pruzina to zase odtlaci zpatky

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


10.6.12, 12:34
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
a jakým způsobem ten kroužek ten tlak omezí?


10.6.12, 12:55
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9442
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
bud zmenou plochy a tim mensim mnozstvim nebo priskrcenim privodu

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


10.6.12, 12:56
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
seš super! :) už tomu alespoň trochu rozumím... a že sem tak vlezlá, uměl bys mi vysvětlit, jak funguje komůrkový přestavovač vačkového hřídele sacích ventilů?


10.6.12, 13:05
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9442
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
tak tohle nevim tak moc do konstrukce motoru nerozumim ja sem jen blbej autoelektrikar :(

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


10.6.12, 13:13
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
blbá si přídu já... to ty určitě nejsi, moc ti děkuju za pomoc...


10.6.12, 14:01
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
našla jsem něco, o čem si myslím, že je to ta ventilová jednotka odvětrání klikové skříně... ale nevim jak to sem mam dostat... a kdyby to bylo ono... potřebovala bych vysvětlit princip činnosti toho ventilu... děkuju


11.6.12, 10:31
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
http://imageshack.us/photo/my-images/21 ... notka.jpg/


11.6.12, 10:37
Profil
rejpal

Příspěvky: 18279
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
To vypadá na jednoduchý zpětný ventil s jištěním přetlaku...

Pro 1.2TSI píšou toto:

"Přívodem vzduchu resp. ventilací skříně klikového
hřídele se dosahuje jejího proplachování
a tím snižování srážení částic vody v oleji. Přívod
vzduchu zajišťuje potrubí spojující vzduchový fi ltr
s víkem hlavy válců.
Zpětný ventil zajišťuje plynulý přívod vzduchu
a zamezuje přímému a nefi ltrovanému odsávání
plynů ze skříně klikového hřídele tzv. „blow-by“
plynů.
Zpětný ventilu rovněž plní bezpečnostní funkci.
V případě, že ve skříni klikového hřídele nastane
přetlak, zpětný ventil se otevře a eliminuje tak
poškození těsnění v důsledku přetlaku."

http://www.edisk.cz/stahni/62124/SSP74_Zazehovy_motor_1_2_TSI_77kw.pdf_1.8MB.html


11.6.12, 11:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
http://en.wikipedia.org/wiki/Crankcase_ ... ion_system
http://www.yourautonetwork.com/pcv_valve.html
ten ventil funguje tak ze progresivne obmedzuje odvetravanie klukovej skrine podla podtlaku v sani. Avsak vzdy je aspon trocha otvoreny. Na druhej strane keby tam nebol a odvetranie by bolo neblokovane, degradovalo by to informacie z MAF senzoru (ktory byva umiestneny tesne za airboxom, teda aj pred vyustenim odvetrania klukovky)

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


11.6.12, 12:11
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
Aha... a jak mam chápat ten otevírací tlak? A-B, B-A


12.6.12, 07:56
Profil

Příspěvky: 19
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
Mám další úlovek, dostala jsem prezentaci na školení audi, našla jsem tam o tom přestavovači vačky http://imageshack.us/photo/my-images/60 ... avaky.jpg/ chci se zeptat, ten elektromagnetický ventil, ten tam jako pouští olej pro přestavení té vačky? a ještě, jak mám pochopit ten 4/3 cestný ventil?


12.6.12, 08:12
Profil
rejpal

Příspěvky: 18279
Příspěvek Re: Pomoc s vysvětlením několika pojmů a problematik
barbora1988 píše:
Aha... a jak mam chápat ten otevírací tlak? A-B, B-A

Směr proudění vzduchu...


12.6.12, 08:46
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 48 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz