Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 09:51



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Felicia 1,3 MPi, špatné starty 
Autor Zpráva

Příspěvky: 262
Bydliště: Hulín
Příspěvek Felicia 1,3 MPi, špatné starty
Moje feliciia 1,3 MPI rok 97 během posledních 3 týdnů stále hůř startuje. Začalo to občasným dlouhým držením startéru. Jenže se to začalo projevovat stále častěji, teď už každé startování je velmi dlouhé (napoprvé ale držím i 5 vteřin s plynem). Diagnostika ukázala špatnou lambdu, špatný snímač otáček, špatné dva vstřiky (najeto 105000Km takže vše bylo původní). Po výměně všech těchto věcí za nové se situace opakuje, tedy žádná změna.

Stalo se to někomu?

_________________
Škoda Octavia 1960 - mezitypový model bez křidélek karoserie podobná spartaku, avšak s vlastnostmi oktávie


18.9.09, 07:09
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Řeším něco podobného a už taky nevím co dál, Felda 1,3 MPi studenej start bomba, teplej okamžitej start bomba ale jakmile to stojí 10minut až 5 hodin tak na startování chytne na 500 otáček a dokud hebounce nepřidáš tak se sama nesrovná, pak zase vše v poho a stačí vypnout a znova start a už zase v poho. V chybovej žádná závada, spotřeba OK jízda OK neškube nechcípe klapka chodí jak hodinky a problem pořád zůstává, vyměněný čidlo otáček, snímač teploty, svíčky, klapka, jednotka, změřený tlaky ve válcích, tlak paliva před startem při běžícím motoru a i 20 minut po vypnutí a vše OK.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


Naposledy upravil Kristensen dne 27.9.09, 09:14, celkově upraveno 1



20.9.09, 15:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
V tvém případě bych změřil tlak paliva při startování, někdy pokud je nízkej tak to vyhazuje chybu vstřiku, svíčky tam máš jak dlouho? A tlaky motoru?

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


20.9.09, 15:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
mám něco podobnýho, ale dělá mi to LPG, jak jezdim na benzín, nemám problém....zapal. lišta asi ne-e, co? :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


20.9.09, 17:28
Profil ICQ

Příspěvky: 262
Bydliště: Hulín
Příspěvek 
taky jezdím na LPG, ale nezmiňoval sem to, mám plnou automatiku takže startuje vždycky čistě na benzín, plyn v tom nehraje roli. Svíčky samozřejmě nový, to mě napadlo jako první, jsou original na tento motor, tedy nejsou plynové, filtry a takové věci taky. Tlaky asi dobré, motor nejeví známky nějakých problémů, jede i na plyn přes 150km/h, má rovnoměrný chod v otáčkách i na volnoběh, na benzíl letí jak splašenej, ten problém je jen při startu. žádné chyby to nepíše, když se startuje s plynem, chytá většinou téměř okamžitě, vyjímka je jedna z dvaceti startování kdy i s plynem trvá start dlouho. Nevím co s tím, je to zajímavé jak rychle se to vyvinulo. Ještě koncem srpna sem si pochvaloval jak krásně to chytá úplně bez plynu v jakékoli situaci. A teď tohle. Napadla mě poslední věc jako rada. Můj tata měl problém s kolísáním otáček na svojí feldě MPi (36000Km - ano skutečně, je první majitel). Chyba žádná ale furt to poškubávalo. Na vině bylo špatné těsnění pod sacím potrubím... Leda ještě takhle to zkusit.

_________________
Škoda Octavia 1960 - mezitypový model bez křidélek karoserie podobná spartaku, avšak s vlastnostmi oktávie


20.9.09, 18:14
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Nech si seřídit klapku do základního nastavení, vynikající program na to je autocomsoft od motordiagu, kterej dokáže vymazat všechny adaptační hodnoty, což třeba VAG-COM neumí.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


20.9.09, 18:22
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
mě by zajímalo jaké máš napětí na řidící jednotce při startu

když už je totiž sedum a méně tak točíš jak pako a MPI nechytne nejlépe sledovat napětí v řj vagem při startu tam to uvidíš

pokud měřím baterku zátěžákem a má 7V tak u BMM chytne ale MPi už má potíže jak píšeš nebo nechytne vůbec, baterky v poslední době vyvádí psí kusy :wink: miloš


20.9.09, 18:41
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
Drak píše:
Nech si seřídit klapku do základního nastavení, vynikající program na to je autocomsoft od motordiagu, kterej dokáže vymazat všechny adaptační hodnoty, což třeba VAG-COM neumí.


jo oni to i prezentujou ke stažení zdarma :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


20.9.09, 19:36
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Sadra17 píše:
Drak píše:
Nech si seřídit klapku do základního nastavení, vynikající program na to je autocomsoft od motordiagu, kterej dokáže vymazat všechny adaptační hodnoty, což třeba VAG-COM neumí.


jo oni to i prezentujou ke stažení zdarma :lol:


to je fígl fachčí tam jen dva com přesně na ty jejich kabely :wink: zdarma je relativní pojem, mám KKL tak jsem zvědav jestli to pojede :P miloš


20.9.09, 20:50
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Fígl v tom není, je tam k dispozici 32 COM portů a pokud máš KKL kabel s koncovkou USB, tak si nastavíš virtuální port, takže se ti bude tvářit jako COM a pak si jen stačí vybrat. Ten program je k nezaplacení, už sem tím vyléčil několik felicií, který se vrátily ze servisu s diagnózou ŘJ v hajzlu. Na tohle je VAG krátkej.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


21.9.09, 18:16
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já se picnu, nakonec to vypadá že jsou v háji kabely ke snímači otáček, hned těsně za konektorem, jsou nakroucený do určitýho směru a když jsem to odpojil a přetočil obráceně tak od té doby klid, takže v uterý dovezu piny a kabel zkrátím a uvidíme ale zatím je klid, za 10, za 20, za hodinu, už to zatím startuje jak má. Ještě že člověk má možnost zkoušet součástky z jinýho auta.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


27.9.09, 16:22
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPi, špatné starty
Zdravím, vím, že je tohle už mrtvý téma, ale pomohla výměna těch kabelů, nebo to bylo něším jiným? Mně totiž felda začala dělat úplně přesně to samý, do puntíku stejná závada, co se tu popisuje...

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


13.6.12, 06:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re:
jenikk,prečítaj celú tému,nielen prvý príspevok a zistíš čo je riešením
Ten motordiag,funguje mi to aj na nejaký noname usb kabel z aukra.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


13.6.12, 17:52
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 241
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPi, špatné starty
Franta Boháček píše:
Moje feliciia 1,3 MPI rok 97 během posledních 3 týdnů stále hůř startuje. Začalo to občasným dlouhým držením startéru. Jenže se to začalo projevovat stále častěji, teď už každé startování je velmi dlouhé (napoprvé ale držím i 5 vteřin s plynem). Diagnostika ukázala špatnou lambdu, špatný snímač otáček, špatné dva vstřiky (najeto 105000Km takže vše bylo původní). Po výměně všech těchto věcí za nové se situace opakuje, tedy žádná změna.

Stalo se to někomu?


Ahoj, vypsané závady jsou mimo snímač otáček typické pro plyn (LPG)- nejsou to závady, jsou to chybová hlášení z důvodu nepracujících (odpojených) komponent při provozu na plyn (vstřiky nefachají, lambda je na lpg většinou mimo tolerance případně ji nahrazuje emulátor)
Startování může být samozřejmě ovlivněno jakoukoli závadou, ale u pohonu plynem je dlouhý start občas daný tím, že ti zůstává LPG v sání (typicky u zahřátého motoru po vypnutí motoru a opětovném startu nejdřív nasává hodně bohatou=nezapalitelnou směs benzínu plynu a vzduchu, po několika otáčkách se to vyvětrá) Toto neplatí pro sekvenční vstřik plynu samozřejmě...
U klasiky s podtlakem se většinou zhoršující start = volná membrána nebo solenoid na reduktoru nebo vysoká bohatost na volnoběhu (pouští trochu plyn i po stop motoru dokud se nesrovná tlak) - ověříš tím že budeš přepínat na benzín dřív než vypneš motor.


14.6.12, 07:49
Profil

Příspěvky: 122
Bydliště: Příbramsko
Příspěvek Re: Felicia 1,3 MPi, špatné starty
Ahoj, to bylo první, co jsem zkoušel, přepnout před chcípnutím motoru na benzín, ale starty jsou bez rozdílu. Teď mi to navíc už i při studeným startu v motoru vždycky dost podivně "chrochtne", pak to ještě vteřinku točí a pak naskočí. Nevím, možná volnoběžka startéru nebo startér... plus ty teplý starty jsou mizerný - tam jsem se dočetl, že to může způsobovat zaprasenej/mrtvej snímač tlaku a teploty v sání, zkusím se na to kouknout přes počítač, jakou to hlásí teplotu a případně ho vyčistit, jak o tom píše Lászlo zde... http://lugosy.smirci-krize.cz/clanky-skoda-felicia-1300-mpi-siemens-simos2p.php

_________________
Getz 1.1i (2007), Felicia 1.3 MPI 50kW (2001), LPG


15.6.12, 06:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz