Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 15.11.24, 05:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 790 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 53  Další
 Ferrari-Š125 ...come back na 47 strane, 6.2.2021 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari - 206ka (Š125 s Favo srdcom a EČ PE 206 AV)
No, veru neviem, či nie na Vianoce 2008 :oops: 8) Ešte pár drobností a ideme nato.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.5.12, 20:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Ferrari - 206ka (Š125 s Favo srdcom a EČ PE 206 AV)
Takže, som zasa pokročil o krôčik a hlavne som konečne zohnal to nešťastné Lino :lol: a vyrezal podložky...

Dnes som sa dal do kompletáže prevodovky, dal som O krúžky na náhon tacha a do víka prevodovky (tesnenie tiahla radenia), víko som osadil (pekne so silikónom), potom som nasadil nový hliníkový komínok, samozrejme s novým guferom...potom som očistil okolie deliacej roviny zospodu prevodovky a natrel tekutým kovov (na utesnenie)...ešte musí "zaliať" okolie šróbov do silikónu, aby takde nechcalo (alebo chcalo menej).

Rozmýšľal som trochu, čo urobím s pružinami, boli ohrdzavené...no zasa, ideálne by bolo opieskovať a nalakovať, nieto momentálne kde a nemám náladu zháňať nejakého pieskovača. tak som kladivom oklepal nedržiace zvyšky starej farby a natrel som to resisitinom.

Ešte musím nakúpiť nejaký ten spojovací materiál, dať skrátiť dve rozperky a materiál by mal byť kompletný.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

No a teraz otázky pre skúsených:
1. ako dostať náhon tacha do správnej polohy - opatrne chytiť a natočiť ho voči zubom a potom zaistiť? Nemôžem tam niečo pokašlať?
2. AKo postupovať pri montáži nápravy na auto, čím začať? Chcel by som to tak, že vyhodím zadné čelo a motor von, potom prevodovku a starú nápravu von, hrdlo nádrže von, potom osadím priečku prevodovky a ramená (vopred zmontované priečne a pozdĺžne ramená), potom vymením tiahlo radenia a bowden plynu, lanká ručky a potom osadiť prevodovku nakoniec motor. Nie sú tam nejaké záludnosti? Napr. to hrdlo nádrže, nebude ho problém dať do auta, keď tam bude motor a prevodovka?
3. Ako sa upravuje to hrdlo nádrže, proste sa karboškou odreže kus?
4. Ako cca nastavím geometriu zadku?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.6.12, 16:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Ferrari - 206ka (Š125 s Favo srdcom a EČ PE 206 AV)
Takže, som zasa pokročil o krôčik a hlavne som konečne zohnal to nešťastné Lino :lol: a vyrezal podložky...

Dnes som sa dal do kompletáže prevodovky, dal som O krúžky na náhon tacha a do víka prevodovky (tesnenie tiahla radenia), víko som osadil (pekne so silikónom), potom som nasadil nový hliníkový komínok, samozrejme s novým guferom...potom som očistil okolie deliacej roviny zospodu prevodovky a natrel tekutým kovov (na utesnenie)...ešte musí "zaliať" okolie šróbov do silikónu, aby takde nechcalo (alebo chcalo menej).

Rozmýšľal som trochu, čo urobím s pružinami, boli ohrdzavené...no zasa, ideálne by bolo opieskovať a nalakovať, nieto momentálne kde a nemám náladu zháňať nejakého pieskovača. tak som kladivom oklepal nedržiace zvyšky starej farby a natrel som to resisitinom.

Ešte musím nakúpiť nejaký ten spojovací materiál, dať skrátiť dve rozperky a materiál by mal byť kompletný.
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

No a teraz otázky pre skúsených:
1. ako dostať náhon tacha do správnej polohy - opatrne chytiť a natočiť ho voči zubom a potom zaistiť? Nemôžem tam niečo pokašlať?
2. AKo postupovať pri montáži nápravy na auto, čím začať? Chcel by som to tak, že vyhodím zadné čelo a motor von, potom prevodovku a starú nápravu von, hrdlo nádrže von, potom osadím priečku prevodovky a ramená (vopred zmontované priečne a pozdĺžne ramená), potom vymením tiahlo radenia a bowden plynu, lanká ručky a potom osadiť prevodovku nakoniec motor. Nie sú tam nejaké záludnosti? Napr. to hrdlo nádrže, nebude ho problém dať do auta, keď tam bude motor a prevodovka?
3. Ako sa upravuje to hrdlo nádrže, proste sa karboškou odreže kus?
4. Ako cca nastavím geometriu zadku?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


23.6.12, 16:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Dnes se zaměříme na fenomén jménem deja vu, ten zvláštní pocit, kdy se nám zdá, že jsme to samé už dřív prožili…

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


23.6.12, 20:18
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
1) Náhon tachometru - myslíš ozubená kolečka v převodovce? Ano, s citem ustavit vůli a je to.
2) Až bude kyvka komplet venku, začni s hrdlem nádrže, domky tlumičů a táhlem řazení (proč jej měníš?), hrdlo musí jít první, pokud by sis namontoval věci kolem tak se z toho pos*reš.
3) řezat hrdlo? Z jakého důvodu?
4) vem si metr, jako výchozí bod použij trubky na hever v prazích

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


23.6.12, 20:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
pekne postupujes, aj ufera na poloosy si daj nove, jedno prave a jedno lave....v davnych casoch bolo jedno gufero..ale dneska to uz je rozdiel...ked je opacne tak zacne rychlo tiect....

bod 1 - ked som ho siel zaistit...tak som ho potocil tak aby sa zuby opreli o seba, nasledne som ich chlp od seba oddialil, ozubene kolesa nemozu ist na doraz nejaka medzera musi byt.....zatial ok......neviem ako by sa to malo montovat andrta som nestudoval

bod 2 - demontaz ok, co sa montaze tyka, daj si tam to hrdlo nadrze najprv....kym je vsetko von, potom budes mat malo miesta.........dalej...ramena si nasroubuj na priecku prevodovky vonku...v aute je sakra malo miesta...........ked je to v aute a priecka na svojom mieste....silent prevodovky si prichyt jemne na priecku a potom prevodovka dnu a silent prisroubovat onu...nachuja sa to robi ale prevodovka so silentom neprejde ponad uchytenu priecku............................nemas 5Q? ze chces tiahlo radenia menit............bowden plynu?

bod 3 - reze sa asi 10cm..ale aj prihnut by ho bolo....ale to bez autogenu nepojde..... je to fajny material

bod 4 - odoka :D daj do stredu diery a choj na geometriu nech ti spravia :D nikdy sa netrafis.....a nevies aka je kasna....

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


23.6.12, 20:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
Nuooo, takže:
1- OK, dík. Práveže nechcem nastaviť veľkú vôľu, lebo ak sa budú koliečka dotýkať len koncom zubov, tak vieme, čo sa stane.
2 - prečo meniť tiahlo radenia? No mám totálne vybitú kosť a mám druhé tiahlo s OK kosťou. PS - no a bowden plynu som chcel už dávno meniť, ale je to pochuja prístup, bez nápravy a prevodovky to bude OK. Azda.
3 - ufff, takže s hrdlom bude problém...@Šemík - chcem ho upravovať preto, lebo nemám vlečkové hrdlo, bohužiaľ
4 - ok, geo budem riešiť, až to všetko bude...

No nepotešili ste ma hlavne s tým hrdlom...

No, dnes ešte dorobím tú prevodovku.

PS - no neviem, či sa to kvôli tomu hrdlu neodloží, a ja neprídem na zraz na umierajúcej Hybridke...ale to bude tiež problém, pretože tatko bude auto potrebovať...achjaj...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


Naposledy upravil ferrari dne 24.6.12, 08:16, celkově upraveno 1



24.6.12, 06:29
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
Upravovat hrdlo bude si myslím trochu problém, přeci jen jsou dost jiná.. délka se uřiznutím udělat nechá,ale nějaké ohnutí.. obávám se toho, aby to ve výsledku nervalo hadici někam pryč.
Zkus ještě sehnat to vlečkové

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


24.6.12, 07:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
Ach, a ja, že už to bude...takže zasa stojím, a čo je horšie, nakoniec ani nebudem mať na čom ísť na zraz...pekne.

Shrek - nemáš náhodou ešte to vlečkové v zálohe? Totiž myslím, že by mi to niekto mohol priniesť na zraz, potom by som ti ho vrátil. Tento týždeň možno idem do BB...Hm?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.6.12, 08:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3491
Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
tak nejsou zas az takove rozdily v hrdlech, vlečkové má konec více rovnobezne s károu a z kyvky je jakoby šikmo dolu k nadrzi. pokud najdes nekoho s autogenem tak bys to mozna prihnul ale pokud nevis kolik tak to bude blbý


24.6.12, 08:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
Problém č. 1 - nemá chuť naháňať niekoho s autogénom.
Problém č. 2 - neviem, ako to má byť ohnuté...
Problém č. 3 - keď už bude všetko vykuchané, nebude čas laborovať.

...chce to proste vlečkové hrdlo.

..som bol v garáži, nahodil som brzdový štít a posilikónoval okolie šróbov prevodovky..

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.6.12, 10:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2108
Bydliště: Táborsko
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
problém č1: když je dost síly nejni potřeba autogen... ale je fakt že jsem měl s ohnutim kyvkovýho hrdla na úhel vlečkovýho co dělat... ještě ho musim zkrátit a budu mít další (druhý) vlečkový :)
problém 2: poměř si to v hybridce, ta ho přece má, ne?

ale sehnat origo mi přijde jistější, obejdi pár hodně vrakeců a nějaký možná najdeš :)

_________________
Rapid 136 ´89
135GLi ´89
Octavia SLX TDI - spotřebák Obrázek
Octavia 4X4 TURBO Obrázek


24.6.12, 16:15
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 692
Bydliště: Zvolen, SR
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
URU - aj s autogenom bolo co zabrat, to hrdlo je dost dobry matros

Šemik - jazdim par rokov s ohnutym a skratenym kyvkovym hrdlom a no problem, ohybalo sa pri rozobratom aute...aby +- sedelo do kasne, predlohu som nemal

ferrari - co ti poviem kamo.....ja to hrdlo mam na povale.....ale nemam chut ho davat do auta, ze by som ti dal na trvalo to moje upravene, lebo to by trebalo natriet alkytonom to origo.......aby to kus vyzeralo.....kedy ides do BB? keby si siel okolo niekedy pobede podvecer, ak by bol moj oco doma tak by ti to prihol, ja s autogenom neviem robit.......aj predlohu by sme mali

_________________
Škoda 105 S, rv.86 - raz to bude ulozenka
Volkswagen Caravelle, rv.97, VR6, LPG - Spotrebak
www.pixsite.net


24.6.12, 16:27
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
Vlastne by som ti mohol dať to origo, keď pôjde Hybridka pod lis...myslím, že to bude už čoskoro...ja ked pôjdem do BB, pôjdem služobne, čas na ohýňanie nebude...tiež, hrdlo je namontené v aute...

ps - akurát v inzervcii píše DL, že by jedno hrdlo našiel...čo povieš, nespískame to, ak ho ozaj má?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.6.12, 20:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Ferrari - Š125 s Favo srdcom..ideme na vlečku! Konečne ;
No, takže vďaka chýbajúcemu hrdlu sa mi to trochu odsunulo, ale vozíček na vytiahnutie motora mám doma, zajtra začíname :-) Dnes som ešte pristrekol hrdlo nádrže a tlmiče, nech to nejak vyzerá a stihne vyschnúť...

Obrázek Obrázek

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


7.9.12, 20:04
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 790 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 53  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz