Autor |
Zpráva |
VAN3RE
Příspěvky: 63
|
Množstvo oleja......
Čaute.....potreboval by som poradiť....V mojej Felicii 1.3 BMM sa nedá presne odmerať množstvo oleja...stále je nad maximumom...Voda v nádržke sa mi stráca,skoro každý deň musím doliať približne 0,2l vody(je pravda že mi vodu púšťa aj chladič,ale nie veľa)....A hlavné je že olej má normálnu farbu a podľa mna v oleji neni voda lebo olej má takú farbu akú aj musí mať,biela farba v nej neni,takže asi tam voda nebude.Ale na veku ventilov sa mi vytvára taký hnedozelený humus,a to musím čistiť každý týždeň.Je pravda že nechodím dlhé trasy.....Ak viete prečo sa mi nedá odmerať množstvo oleja v motore tak mi poradte...dakujem
|
3.7.12, 17:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Re: Množstvo oleja......
jakoze ti pribyva olej nebo co ti nejde zmerit na oleji? ryska jsou na merce dve, min a max pokud ti pribyva tudiz mas na dne vany vodu např tak praskla hlava nebo zhnite tesneni pod hlavou EDIT: muze ti to tect i jen do valcu a odchazet vyfukem Shodit hlavu asi jen
|
3.7.12, 17:31 |
|
|
VAN3RE
Příspěvky: 63
|
Re: Množstvo oleja......
No cez vyfuk mi prave odchádza voda,ale ked sa motor zohreje tak uz voda ani nejde cez výfuk,ak aj ide tak už len veľmi málo.......takže už zas dole s hlavou.....tesnenie pod hlavou bolo menené pribležne pred 10 mesiacmi......Potom hlavu musím zobrať otlakovať či nieje prasknutá a treba aj zrovnať hlavu.....alebo zohnať druhú hlavu.....
|
3.7.12, 18:52 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: Množstvo oleja......
a treba aj zrovnať hlavu
ne treba aj zrovnať, ale určitě, po každé demontáži..taky ti může sáknout voda pod vložkou válce, možná by bylo dobré sundat vanu, vytřít zespoda motor aby byl dosucha, natlakovat vodu a sledovat, jestli někde neudělá kapičku..pakárna..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
8.7.12, 08:12 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
Re: Množstvo oleja......
sry ze sa sem miesam ale nechcem kvoli jednej otazke zakladat novu temu
menil som olej bol zohriaty vypustil som cakal som aj polhodinu a ked som nalieval novy, dal som 3L a hladina je medzi ryskami
v navode pisu 3,5 az 4,5L
Nie je to nejako malo nato ze je medzi ryskami?
dik
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
16.7.12, 20:57 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Měnils i filtr?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
16.7.12, 21:17 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
Re: Množstvo oleja......
ano samozrejem aj filter najskor srob dole pockal som a potom filter dole a opat som cakal.....novy filter trocha namazat a nahodit a aj rysku ekd vytiahnem tak je na nej pekny "novy" olej nie cierny fakt zahada toto
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
16.7.12, 21:50 |
|
|
trady
Příspěvky: 3491 Bydliště: Kopřivnice > (okr. Novy Jicin > Kraj Moravskoslezký > CZ > Evropa > Planeta země >
|
Re: Množstvo oleja......
meril jsi to pred nastartovanim nebo po nastartovani?
|
17.7.12, 07:07 |
|
|
glider
Příspěvky: 133 Bydliště: BA/NR
|
Re: Množstvo oleja......
toto uz je vsetko po nastartovani a uz som aj ale 20km spravil a opat meral proste 3L podla bandasky su tam
este som dolial pre istotu trocha a uz je mierne nad stredovou ryskou
_________________ Skoda Favorit 135LS r.v.92 "komfort"
|
17.7.12, 09:33 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: Množstvo oleja......
3l su tak akurat pri vymene medzi rysky podla mna. ratam, ze tie 4l by si mozno dostal do uplne sucheho motora, takto zostane nieco v/na sacom kosi, nieco v kanaloch, na stenach, dne vane. nejako zasadne viac oleja mi nevytieklo ani z rapidky a to bol vypustak otvoreny aj viac ako hodinu.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
17.7.12, 13:06 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Množstvo oleja......
glider píše: menil som olej bol zohriaty vypustil som cakal som aj polhodinu a ked som nalieval novy, dal som 3L a hladina je medzi ryskami A to na tvojom Fačku? No ono maximum by mohlo byť 4l, takže 3l by malo byť kdesi pod stredom medzi min a max.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.7.12, 20:36 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Množstvo oleja......
jo po max s filtrem sem dával do feldy 3,5 litru
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
17.7.12, 20:45 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: Množstvo oleja......
Každopádne by som to neriešil, ak je olej medzi min a max, tak je dobre.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.7.12, 04:54 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Množstvo oleja......
Hej a závisí to aj od stavu olejovej vane-jak je deformovaná..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
18.7.12, 13:45 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: Množstvo oleja......
alebo zadrbana bordelom...
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
18.7.12, 15:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|