favorit 136 karb. nizka maximalka
Autor |
Zpráva |
lukas.pce
Příspěvky: 518
|
favorit 136 karb. nizka maximalka
Uz jsem to tu resil vicekrat nicmene nikdy nevyresil, Mam 136ku karbec na LPGcko (se serizenim/sanim vzduchu si porad hraju ale nic) a proste mi to vic jak 130 nejede (na ctyrku) Menil jsem komplet brzdy takze vaznout by nemeli (kola po jizde nejsou tepla), auto jinak jezdi celkem slusne (akccelerace apod) Nejspis teda bude problem v elektrice a nebo serizeni toho lpgcka. Svicky maji cca 8tis najeto ale necukaji, zap kabel tesla (nevim kolik najeto ale byli meneny ). K tomu me jeste trapi cukani pri prechodovych rezimech (pusteni plynu a nasledne pridani = zacuknuti)
_________________ Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6
|
17.9.12, 17:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Na co potřebuješ jezdit tak rychle ? v česku se může max 130km/h a to na dálnicích.
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
17.9.12, 18:15 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
To cukání při přechodových stavech mám teď nějakou dobu i já, příčinu jsem zatím nezjistil. Mám ale fávo BMM, LPG.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.9.12, 19:04 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Martin91 píše: Na co potřebuješ jezdit tak rychle ? v česku se může max 130km/h a to na dálnicích. Nejinteligentnější možná odpověď Na benzín to jede jak? Vzhledem k tomu, že jsi s nastavením plynu zjevně dost laboroval avšak bezúspěšně, zkusil bych jít v první řadě po rozdělovači (vůle) a pak po hodnotě předstihu.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
17.9.12, 20:10 |
|
|
lukas.pce
Příspěvky: 518
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
tak verejne se priznam a i bez dalnicni znamky se obcas prozenu, samozrejme s rozumem, ta max 130 je ale blba i pri predjizdeni protoze to nad kilem skoro neakceleruje..
na benzin to subjektivne jede o trochu hur, maximalku jsem ale nejak nezkousel.
auto ma najeto 190 000, rozdelovac bude asi puvodni, teoreticky bych mohl na vrakaci mit jinej ale ma to cenu? stroboskop nemam, neni tu nekdo z pci kdo by mi to dokazal seridit?
moje domenka ale je ze za to muze sani, pri vyssich rychlostech mi to naporem vzduchu udela chudsi smes, zkousel jsem to s normalni "chobotnici" ke svetlu se zaslepenym sanim teplyho vzduchu, ted jsem tu chobotnici oddelal a nechal tam jenom tu cast kde je ten voskovej srac (a znovu seridil lpg), maximalka se o neco zvedla ale nevim mno.. jak to mate udelany vy?
add to cukani, pokud pri deceleraci vypnu privod paliva (prepnu tlacitko ba/lpg do prostredni polohy) tak to pak pri pridani plynu a zapnuti tlacitkem necukne..
_________________ Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6
|
17.9.12, 20:55 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
lukas.pce píše: Uz jsem to tu resil vicekrat nicmene nikdy nevyresil Jak "riešil"? Totižto toto treba riešiť, ak píšde Šemík = kontrola rozdeľovača, celovo zapaľovania a ak to celkom nepomôže, tak kontrola kompresných tlakov motora a potom karburátora.
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
18.9.12, 06:14 |
|
|
lukas.pce
Příspěvky: 518
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
serizeny ventily a i rozdelovac, nicmene rozdelovac neni v nejlepsi kondici volnobeh neni uplne plynulej, asi to bude tim + uz pry ten motor nema nejlepsi kompresi (rikal mechanik pri serizovani ventilu). Maximalka zustala porad stejna.. :/
_________________ Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6
|
23.9.12, 12:47 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6585 Bydliště: Kosice
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
a to ako kompresiu zistil od pohladu? na zakladny servis tychto aut nie je treba vymavenie ako na mise caneveral vo vesmirnom stredisku. staci jeden dobry kompresmeter a stroboskop aby clovek vedel na com je.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
23.9.12, 13:34 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12129 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Staci otocit motorem kdyz serizujes ty ventily. Mala komprese se celkem dobre pozna.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
23.9.12, 14:44 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Pri 200kkm y ten motor nemal mat problemy. Pre istotu pomerat kompresiu, stroboskopom nastavit predstih a myslim ze na lpg by 130 aj mohlo stacit. Meranie maximalky aj dost zavisi od podmienok, kazdopadne by som meral radsej GPS. Podla gps by mal ist okolo 140 na benzin. Ak nemas nejaku vyoku spotrebu, tak neries.
|
23.9.12, 20:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
typujem to na cievku v rozdeľovači, mne to robilo podobné, dokonca to od 3500ot/min to sa začalo dusiť a stielať, ja som vymenil celý rozdeľovač...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.9.12, 08:03 |
|
|
lukas.pce
Příspěvky: 518
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
ok, zkusim na vrakaci sehnat nejaky rozdelovac. Jinak jsem zkusil pridat na predstihu trochu,parada jede to lip, maximalka asi o 5km/h se zvysila ale nechce to studene vubec chytnout (4*10s startovani), pritom staci ujet kilometr a pak to startuje na drc
_________________ Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6
|
24.9.12, 17:17 |
|
|
lukas.pce
Příspěvky: 518
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Takze na vrakaci jsem sehnal rozdelovac, auto melo sice najeto 173tis takze jsem cekal hroznej stav, o to vic me prekvapilo ze byl asi nedavno repasovanej (minimalni vule, spojka byla skoro jeste nova), ocistil jsem ho a nacpal do auta.
Auto jede pocitově o něco líp, nechá se i snad líp vytáčet? Ale to cukani pri pridani plynu "z bez plynu" skoro zmizelo, trochu to tam jeste citit je ale to je mozna uz zase vec podvozku respektive ulozeni ramen? Nebo ze by to mohla byt vule v rozvodech? Rozvody teda pry nejsou slyset.
Maximalku jsem poradne nezkousel, jenom na ctyrku a na cca 2km rovince se to na ctyrku roztocilo na 4300ot (lepsi jak predtim) a 125km/h (je mozny ze mi tacho ukazuje min nez real protoze to mam serizeny pri 50 aby to ukazovalo real 50) takze to mohlo jet i 130 nicmene nic moc se tomu uz nechtelo
_________________ Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6
|
20.10.12, 18:16 |
|
|
lukas.pce
Příspěvky: 518
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
rozdelovac nepomohl Nemohlo by to bejt civkou (tou velkou na podbehu)? :/ Kompresi nemam jaksi jak zmerit.. Uz me nejak moc nenepada cim by to mohlo bejt, svickama? (necuka to) Jinak jsem to meril i gpskou a to +- odpovida tacho, asi si posunu rucicku
_________________ Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6
|
2.11.12, 16:19 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Nuž, no, príčin môže byť viac, ale ak ide podľa GPS 130 km/h, hm, nepovedal by som, že je to na LPG až tak zlé...LPG je zvyčajne dosť škrtené hlavne pri väčších zaťaženiach...no na benzín by to malo ísť trochu viac. Ak máš 200 tkm, už by to bolo aj na GO karbecu...ale GO karbecu ti veľmi nepomôže pri prevádzke na LPG (ledažeby dobre neotvárala 2. komora)...to je na tebe...
Pozri, ja mám Favo motor, ostrejšiu vačku, a aj tak mi to nejde bohvieako nad 130 km/h a to je pritom motor živý dosť.
A akú máš spotrebu?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
2.11.12, 16:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 63 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|