Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 16:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 favorit 136 karb. nizka maximalka 
Autor Zpráva

Příspěvky: 518
Příspěvek favorit 136 karb. nizka maximalka
Uz jsem to tu resil vicekrat nicmene nikdy nevyresil,
Mam 136ku karbec na LPGcko (se serizenim/sanim vzduchu si porad hraju ale nic) a proste mi to vic jak 130 nejede (na ctyrku)

Menil jsem komplet brzdy takze vaznout by nemeli (kola po jizde nejsou tepla), auto jinak jezdi celkem slusne (akccelerace apod)

Nejspis teda bude problem v elektrice a nebo serizeni toho lpgcka. Svicky maji cca 8tis najeto ale necukaji, zap kabel tesla (nevim kolik najeto ale byli meneny :mrgreen: ).

K tomu me jeste trapi cukani pri prechodovych rezimech (pusteni plynu a nasledne pridani = zacuknuti)

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


17.9.12, 17:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4576
Bydliště: Citov Ol.Kraj
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Na co potřebuješ jezdit tak rychle ? v česku se může max 130km/h a to na dálnicích.
:wink:

_________________
Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka
Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko
Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/
Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.


17.9.12, 18:15
Profil ICQ

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
To cukání při přechodových stavech mám teď nějakou dobu i já, příčinu jsem zatím nezjistil. Mám ale fávo BMM, LPG.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.9.12, 19:04
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Martin91 píše:
Na co potřebuješ jezdit tak rychle ? v česku se může max 130km/h a to na dálnicích.
:wink:


Nejinteligentnější možná odpověď :roll:

Na benzín to jede jak? Vzhledem k tomu, že jsi s nastavením plynu zjevně dost laboroval avšak bezúspěšně, zkusil bych jít v první řadě po rozdělovači (vůle) a pak po hodnotě předstihu.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


17.9.12, 20:10
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
tak verejne se priznam a i bez dalnicni znamky se obcas prozenu, samozrejme s rozumem, ta max 130 je ale blba i pri predjizdeni protoze to nad kilem skoro neakceleruje..

na benzin to subjektivne jede o trochu hur, maximalku jsem ale nejak nezkousel.

auto ma najeto 190 000, rozdelovac bude asi puvodni, teoreticky bych mohl na vrakaci mit jinej ale ma to cenu? stroboskop nemam, neni tu nekdo z pci kdo by mi to dokazal seridit?

moje domenka ale je ze za to muze sani, pri vyssich rychlostech mi to naporem vzduchu udela chudsi smes, zkousel jsem to s normalni "chobotnici" ke svetlu se zaslepenym sanim teplyho vzduchu, ted jsem tu chobotnici oddelal a nechal tam jenom tu cast kde je ten voskovej srac (a znovu seridil lpg), maximalka se o neco zvedla ale nevim mno.. jak to mate udelany vy?

add to cukani, pokud pri deceleraci vypnu privod paliva (prepnu tlacitko ba/lpg do prostredni polohy) tak to pak pri pridani plynu a zapnuti tlacitkem necukne..

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


17.9.12, 20:55
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
lukas.pce píše:
Uz jsem to tu resil vicekrat nicmene nikdy nevyresil

Jak "riešil"? Totižto toto treba riešiť, ak píšde Šemík = kontrola rozdeľovača, celovo zapaľovania a ak to celkom nepomôže, tak kontrola kompresných tlakov motora a potom karburátora.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


18.9.12, 06:14
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
serizeny ventily a i rozdelovac, nicmene rozdelovac neni v nejlepsi kondici volnobeh neni uplne plynulej, asi to bude tim + uz pry ten motor nema nejlepsi kompresi (rikal mechanik pri serizovani ventilu). Maximalka zustala porad stejna.. :/

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


23.9.12, 12:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
a to ako kompresiu zistil od pohladu? na zakladny servis tychto aut nie je treba vymavenie ako na mise caneveral vo vesmirnom stredisku. staci jeden dobry kompresmeter a stroboskop aby clovek vedel na com je.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


23.9.12, 13:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12129
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Staci otocit motorem kdyz serizujes ty ventily. Mala komprese se celkem dobre pozna.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


23.9.12, 14:44
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Pri 200kkm y ten motor nemal mat problemy. Pre istotu pomerat kompresiu, stroboskopom nastavit predstih a myslim ze na lpg by 130 aj mohlo stacit. Meranie maximalky aj dost zavisi od podmienok, kazdopadne by som meral radsej GPS. Podla gps by mal ist okolo 140 na benzin. Ak nemas nejaku vyoku spotrebu, tak neries.


23.9.12, 20:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
typujem to na cievku v rozdeľovači, mne to robilo podobné, dokonca to od 3500ot/min to sa začalo dusiť a stielať, ja som vymenil celý rozdeľovač...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


24.9.12, 08:03
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
ok, zkusim na vrakaci sehnat nejaky rozdelovac. Jinak jsem zkusil pridat na predstihu trochu,parada jede to lip, maximalka asi o 5km/h se zvysila ale nechce to studene vubec chytnout (4*10s startovani), pritom staci ujet kilometr a pak to startuje na drc

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


24.9.12, 17:17
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Takze na vrakaci jsem sehnal rozdelovac, auto melo sice najeto 173tis takze jsem cekal hroznej stav, o to vic me prekvapilo ze byl asi nedavno repasovanej (minimalni vule, spojka byla skoro jeste nova), ocistil jsem ho a nacpal do auta.

Auto jede pocitově o něco líp, nechá se i snad líp vytáčet? Ale to cukani pri pridani plynu "z bez plynu" skoro zmizelo, trochu to tam jeste citit je ale to je mozna uz zase vec podvozku respektive ulozeni ramen? Nebo ze by to mohla byt vule v rozvodech? Rozvody teda pry nejsou slyset.

Maximalku jsem poradne nezkousel, jenom na ctyrku a na cca 2km rovince se to na ctyrku roztocilo na 4300ot (lepsi jak predtim) a 125km/h (je mozny ze mi tacho ukazuje min nez real protoze to mam serizeny pri 50 aby to ukazovalo real 50) takze to mohlo jet i 130 nicmene nic moc se tomu uz nechtelo

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


20.10.12, 18:16
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
rozdelovac nepomohl :? Nemohlo by to bejt civkou (tou velkou na podbehu)? :/ Kompresi nemam jaksi jak zmerit.. Uz me nejak moc nenepada cim by to mohlo bejt, svickama? (necuka to)

Jinak jsem to meril i gpskou a to +- odpovida tacho, asi si posunu rucicku :lol:

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


2.11.12, 16:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: favorit 136 karb. nizka maximalka
Nuž, no, príčin môže byť viac, ale ak ide podľa GPS 130 km/h, hm, nepovedal by som, že je to na LPG až tak zlé...LPG je zvyčajne dosť škrtené hlavne pri väčších zaťaženiach...no na benzín by to malo ísť trochu viac. Ak máš 200 tkm, už by to bolo aj na GO karbecu...ale GO karbecu ti veľmi nepomôže pri prevádzke na LPG (ledažeby dobre neotvárala 2. komora)...to je na tebe...

Pozri, ja mám Favo motor, ostrejšiu vačku, a aj tak mi to nejde bohvieako nad 130 km/h a to je pritom motor živý dosť.

A akú máš spotrebu?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.11.12, 16:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 42 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 87 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz