úprava motoru felicie 1.3 MPI
Ahojte,
zabývám se úpravou motoru 1.3 MPI.
Doposud jsem aplikoval tyto úpravy:
Motor celková GO, ostrá vačková hřídel 265°/265°, snížená hlava o 0,4mm na kompresní poměr 10,6:1, leštěné kanály, upravené sedla ventilů.
Můj subjektivní dojem je že motor nevadne a nechá se velice rychle vytáčet, ten správný odpich to má od 3000-4000 otáček.
Bohužel tyto úpravy mi nestačí. Musím se neustále vrtat v motoru
.
Mám několik otázek k dalším úpravám.
Plánuji odlehčení setrvačníku o 1kg.
1) Co můžu očekávat od této úpravy ?
2) Jdou aplikovat do hlavy větší ventily ?
3) Jak pracuje podávací čerpadlo ? V budoucnu chci zabudovat na motor karburátor ale nevím jak vyřešit problém s přívodem paliva do karburátoru. Motor nemá acepumpu.
4) Máte někdo zkušenosti s přestavou převodovky z Favoritu ? Je nutné půlit a přehodit kolečka nebo jsou ty převodovky stejné povrchově? (absenci druhého silenbloku neřeším.)
Děkuji za ohlasy ...