Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 11:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Zasekávání otáček u Favorita BMM 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Prave starsie serie BMM mali pamet v patici, novsie BMM uz mali cip natvrdo v PCB. MPi jednotky maju vsetky pamet natvrdo pripajkovanu k folii. A ani BMM ani MPi sa neda nijak cez diagnostiku upravovat.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.10.12, 13:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Tak to jsem četl někde jinde na netu a asi to měli napsané špatně. Ale když to nejde nějak přepsat, tak mi spadl kámen ze srdce. Tak to bude v tom případě buď výfuk, nebo v horším případě už jde kakat motor.

A k tomu vagu. Zkoušel jsem přeinstalovat ten starší program na VAG-COM, ale nic. Stále mi to píše, že kabel není připojen nebo je nedostupný. Zkusil jsem tedy program, co tady dal Hardb a ten mi taky nefunguje. U toho staršího je na výběr jen mezi COM1-COM4, u toho od Hardba už je navíc i USB. Když u toho nového zadám správný COM, tak mi to napíše, že kabel je připojen, ale chybí nějaké HEX. Co to prosím znamená? Kde je chyba? Předtím mi ten vag normálně fungoval.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.10.12, 16:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
403 pouzi, to je na feldu s cinakablom akurat. Ale ked testujes kabel musi byt pripojeny k autu a zapnute zapalovanie.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.10.12, 16:39
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
To vím. Ta stará verzem co mi přestala fungovat je asi ona. Je tam napsáno OHR403. Předtím mi to normálně fungovalo a teď mi to píše, že kabel je nepřipojen. Kabel jsem měl přes redukci na fáčku, ale i na přímo na felině mi nefunguje. Tak jedině, že bych měl něco dodupané v notebooku. Ale co? Nevěděl by prosím někdo?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.10.12, 17:13
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
je možné že tam něco zustalo ze stareho programu (registry nebo podobné věci)

to by mohlo třeba tohle způsobovat ale kdo ví ...

ještě jsem někde četl, ted nevím jestli to má vliv na nízký nebo vysoký volnobeh ale nemůže ti třeba profukovat u výfuku ? že by bylo špatné těsnění nebo něco podobního tím pádem by lambda sonda byla zmatená a nevěděla by jestli je směs chudá nebo bohatá


18.10.12, 18:01
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Nevím, můžu zkusit. Nedávno jsem chtěl vyměnit těsnění přímo na hlavě motoru, to pod výfukovým a sacím potrubím, ale zdálo se mi dobré. Tak jsem tam nechal to staré. Mám ale v garáži nové, tak ho kdyžtak vyměním. Ten výfuk taky prověřím, jestli není ucpaný ten výfuk. Jak to nejlépe zjistit?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.10.12, 18:46
Profil
Online
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Nejde vonku 'kozia brada'?Ešte k tomu vag kablu.Čo viem tak zvyčajne nefungujú/prestanú úplne fungovať vtedy ak je notebook,alebo stolový PC pripojený súčasne na internet.Hlavne tie lacné káble,napr. z aukra..

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


18.10.12, 22:12
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Odkud je ten kabel nevím, koupil jsem ho od jednoho zdejšího uživatele, ale už sem asi nechodí, nevím.
Na internet v garáži připojení nemám. To by byl hodně drahý luxus, jedině přes mobil. Zkusím asi přeinstalovat windows, možná jsou v systému nějaké zbytky.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.10.12, 13:36
Profil
Junior TW team, Tydýt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2704
Bydliště: olomoucký kraj
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
zrovna přeinstalovávat Windows nemusíš ...

postupoval bych takhle,
1.odinstaloval bych i ten nový VAG Com
2. zapl tenhle program http://www.stahuj.centrum.cz/utility_a_ ... cleaner/?g[hledano]=ccleaner&g[oz]=3.23.1823 a vymazal registry, popřípadě spustil i "čistič" až by si tohle udělal tak by si zkusil restartovat pc
3. znovu nainstaloval program ...


20.10.12, 05:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Aha, tak nějaký Cleaner doma máme. Mám počítač společně se segrou, já počítačům po softwarové stránce moc nerozumím, spíše v hardwaru bych ještě možná uměl.
Zkusím tedy dát ten Cleaner na notebook a pročistit to. Dám tam spíše ten starší typ vag-comu, ten nový je nějaký divný.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.10.12, 17:52
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Tak jsem se dnes chvíli věnoval fáčku. Propájel jsem pojistkovku, která mi blbla. S těmi vysokými otáčkami jsem dnes laboroval a zjistil jsem, že lanko jsem naposledy dal s vůlí do 1mm a blblo to. Dnes jsem ho ještě více povolil, vůle asi 2-3mm a už to otáčky drží krásně na zhruba 800-850/min. To je mi divné. Že by u stříkaček měla být tak hrozně velká vůle? Nechal jsem to pořádně ohřát až do sepnutí ventilátoru a otáčky držely. Uvidím zítra při cestě do a z práce.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


22.10.12, 16:46
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
zrobyl som ten stary štart zo zaciatku to bolo v pohode ale teraz co prislo chladnejsie ani bohovi nejde nastartovat musim dvakrat potocit zo starterom a az na tretikrat ked tocim sa pomali rozbehuje do otacok ... sytič my vobec nejde vzdy mam okolo 750 otacok

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


1.11.12, 12:55
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Favority se vstřikováním už nemají sytič, i když někteří tomu tak říkají. Nevím jestli se tomu tak říká správně, ale myslím obohacení studeného startu, nebo tak nějak.
Jestli to špatně startuje, tak je buď moc chudá směs, když to chytne až na několikátý pokus, nebo něco jiného.
Mě dělalo něco podobného, když bylo v dupě pal. čerpadlo.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.11.12, 16:07
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
Tak mě to dělá zase, ale jen trošku. Na plyn jsem si to sešteloval tak, aby se to nehádalo a drželo to nízký volnoběh, ale na benzín to pořád blbne. Už to ale nejde do tak moc vysokých otáček. Dělá to pořád ale jen při ohřátém motoru, tak se sami chvílemi otáčky zvýší na asi 1200/min.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


1.11.12, 16:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Zasekávání otáček u Favorita BMM
no bol som na diagnostyke ukazalo mi to vadny snimac teploty motora v nasavacom potrubi .. po lepsom prehliadnuti sa zistilo ze mam prelamena kable od snimaca takze cez vykend ich idem menit :)

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


12.11.12, 21:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 77 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz