Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 17:35



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 Favorit netopi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 37
Příspěvek Re: Favorit netopi
Nováček se nerozčiluje, nováček jen poukazuje na polopravdy. A s tím ochlazováním motoru to je a není pravda. Záleží na konkrétní situaci. Za slunečného zimního dne při delší jízdě po dálnici bude mít ten kdo celkově zakryl chladič u motoru v předu docela problém a ani chudák sahara to přes karton nezachrání.

_________________
Favorit 1,3 BMM 50 kW
Felda 1,3 MPi


13.11.12, 21:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Favorit netopi
tak kdyz lezu na dalnici a sviti slunko tu deku oddelam
od toho jiz ty zminovane Avie a autobusy maji v te dece oddelavaci cast aby jíi nemuseli furt sundavat a tim samym zpusobem to jde udelat i u osobaku

dokonce Wartburk mel pred chladicem plechovou zaluzii tak kvuli cemu ji tam mel ?

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


13.11.12, 21:25
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek Re: Favorit netopi
Avia, autobus, Wartburg. Ještě tady chybí BVP nebo OT. :lol: Já tím jen chci říct že v tomhle ohledu to rozhodně není jednoznačná věc a univerzální rada.

_________________
Favorit 1,3 BMM 50 kW
Felda 1,3 MPi


13.11.12, 21:28
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Favorit netopi
ja tim chci rict ze vetsina mnou zminovanych aut to pouziva a motor ma vepredu

ale proc tady zbytecne neco psat, kazdej ma svoji hlavu

my karton pred chladic davame a jezdime v trenkove teplote, nekteri nedavaj a jezdi ve vataku a kulichu, timto koncim !

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


13.11.12, 21:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Favorit netopi
ty žaluzie a dečky se používaly v době, kdy byla konstrukce termostatu dá se říct v plenkách. Byly dost dlouhé reakční doby na změnu teploty i rozmezí teplot mezi počátečním otevřením a plným otevřením a proto takový termostat pootevřel při 50ti a v 80ti byl plně otevřen. Proto bylo v chladnu problém udržet provozní teplotu a nastupovaly žaluzie a dečky. Dneska kdy termostat otevře během několika vteřin a je schopen držet poměrně úzké teplotní rozmezí, nemá vcelku význam tuto problematiku řešit...možný je, že to zakrytí vstupů vzduchu umožní rychlejší ohřátí oleje, ale to by musel napřed někdo změřit, a jelikož většina aut nemá teploměr oleje, tak to půjde dost těžko...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


13.11.12, 21:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Favorit netopi
michalkatka píše:
pokiaľ ti to na studený fúka dobre buď budeš mať problém v tom tiahle č. 6 čo ovláda klapku pred a za radiátorom...


už som ti to písal niekoľko strán dozadu, ale keď to ignoruješ....

a komu zakrývaniu chladiča, v princípe sa nemusí, ale osvedčilo sa mi zakryť chladič tak že ostane nezakrytý pás cca 10cm na strane kde je ventilátor...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


14.11.12, 10:24
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Favorit netopi
Adler píše:
Avia, autobus, Wartburg. Ještě tady chybí BVP nebo OT. :lol:


Žaluziu pred chladičom má aj UAZ ,BVP ich má tiež,tank má klapku a u OT závisí,že ktoré... :-)

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


14.11.12, 10:56
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Favorit netopi
BVP a OT neměli ale termostat vůbec, nebo ano?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


15.11.12, 15:10
Profil

Příspěvky: 205
Bydliště: Ďačov 152, 08271 Lipany
Příspěvek Re: Favorit netopi
nevem otom aby nejaky stary stroj mal termostat.... ja vime že to tu nepatri ale stroje nemali termostat... ani zetory pragy či tatry... mylsim stare neviem otom aby mali termostat... ako nahle človek naštartoval pupa točila cely obeh.... :) či sa mylim?

_________________
doveziem aj preveziem čokovelk a kohokovek.
mimo odpor - všetko sa učim


15.11.12, 21:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Favorit netopi
myliš ;)

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


15.11.12, 21:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Favorit netopi
No praga či tatra má motor chladený vzduchom,ťažko tam dáš niekde termostat...študuj :-) BVP a tank žiadny termostat nemá a ani nepotrebuje,vodu a olej si v zime ešte pred štartom musíš zohriať tzv.tryskovým ohrievačom-bufíkom.OT-závisí že ktorý typ.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


16.11.12, 19:05
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: Favorit netopi
btw nektere auta (bmw) maji zakryvani otvoru pred chladicem seriove (ridi si to sama elektronika) takze to asi tak zbytecne uplne neni. Ale nejakou velkou vahu bych tomu moc nedaval. Hlavni je mit v pohode termostat :wink: .

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


16.11.12, 20:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Favorit netopi
Ano, nove BMW to maji, ale kvuli aerodynamice, a ne kvuli termoregulaci...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


16.11.12, 20:22
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: Favorit netopi
v tom testu psali ze se zavira i pri studenym motoru.. No to je jedno, malý vliv to na to zahrati motoru bude mit ale jenom kvuli tomu ze diky tomu jde o trochu min studenyho vzduchu primo na motor :mrgreen: A i uplne uzavreny termostat podle me 100% netěsní..

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


16.11.12, 20:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Favorit netopi
ano, pri studenem motoru neni treba obtekani chladice vzduchem = zaluzie se zavre aby se dosahlo priznivejsi aerodynamiky. Otevira se pouze kdyz je treba chladit.

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


16.11.12, 20:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz