Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit netopi
U těch BVP byly žaluzie, ale ty se zavřely jen u studeného startu a když byl motor ohřátý na provozní teplotu, tak se pákou u hlavy řidiče otevřely. BVP má ale sání vzduchu do chladiče řešené úplně jinak než klasické auta a to přes podtlak z výfuku. Pokud by jste u aut dokázali, že by jste měli zakrytý chladič v zimně při studeném statru, ale při ohřátí na provozní teplotu při jízdě na delší trať nebo při větším zatížení to otevřeli, tak to by bylo ideální.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.11.12, 21:23 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit netopi
Ty si bol vodič?Ja sa tými mašinami 'babrem' skoro každý deň..Motor,elektrika atd.,atd.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
16.11.12, 22:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit netopi
Ano, byl jsem řidič BVP, celý rok. Na tu dobu možná dobré, ale dnes se člověk tomu se spadnutou čelistí diví, co ti rusáci dokázali vyrobit za monstra. Tedy jestli je to ruské, to už si nejsem jistý. Na vycvikáči jsem se učil s klasickým bojovým BVP 1, ale jezdili jsme více s OT-90, což je v podstatě to samé, jen má větší věž. Pak jsem šel na svůj útvar a tam jsem byl u spojařů a jezdil typem R5, což je upravené BVP pro spojaře.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.11.12, 17:44 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Favorit netopi
Vy jste šoumeni... že vás to baví tady skoro každou zimu kafrat o tom samým dokola. I když fakt je, že teď to tady aspoň vyšperkovalo to BVP. A jinak... zrovna Wartburg bych tady jako příklad ani nezmiňoval. Do modelovýho roku cca 85 měl nesmyslně řešenou soustavu - díky mechanickému a tím pádem neustálému chlazení větrákem i v zimě a absenci krytu pod motorem není divu, že bylo sakra potřeba aspoň zatáhnout žaluzie. Pak už to soudruzi pochopili že v 80 letech je tohle debilita největšího kalibru a chlazení předělali. A jinak clony, žaluzie apod. byly potřeba právě většinou a veskrze hlavně pro soustavy ve kterých buď neexistoval žádný termostat nebo měly mechanický pohon větráku chladiče. A vůbec buďte rádi, že jste rádi a nemusíte jako naši dědové ve 40 a 50 letech si třeba míchat chladící kapalinu z glycerínu, lihu a vody nebo například laborovat se svíčkama z důvodu že ještě neexistovaly více rozsahové (i když třeba na krátké zimní trasy o stupeň teplejší svíčky neuškodí ani dnes).
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
17.11.12, 18:53 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit netopi
Omlouvám se za odbočení, ale když tady někdo psal o BVP?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
17.11.12, 19:34 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Favorit netopi
Ale ne však v pohodě... já to napsal jen tak. Jinak strýc taky jezdil s BVP a OT.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
17.11.12, 19:38 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Favorit netopi
BVP bolo origo ruský nápad,ale všetky ostatné varianty vymyslelo československo a vôbec najviac ich aj vyrobilo.Česi motory a prevodovky,slováci 'kasne' , elektriku a skladanie..Ale zostanme radšej v pôvodnej téme.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
17.11.12, 21:33 |
|
|
hurtucik
Příspěvky: 133
|
Re: Favorit netopi
Dneska som vymenil radiator ..DOlial som vodu. Nastartoval som a isiel som sa previest behom chvili zacalo auto kurit teplo fajne horuci vzduch isiel..Potom som zastavil na parkovisku a pozeram para isla z pod kapoty tak som otvoril a pozeram zabudol som zavriet nadrzku na vodu .Ked som ju zavrel tak uz bolo po teplom vzduchu stale siel studeny kde moze byt chyba teraz ?
|
22.11.12, 15:41 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: Favorit netopi
nekde ti to tlakuje a zavzdusnuje se radiator
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
22.11.12, 15:52 |
|
|
hurtucik
Příspěvky: 133
|
Re: Favorit netopi
NO a kde to moze tlakovat ? a preco to tlakuje?.. nedavno som menil termostat a zda sa mi ze netesni to stare tesnenie dobre .Lebo bola sobota a nemal som kde kupit . Zeby bolo v prdeli tesnenie pod hlavou?
|
22.11.12, 15:56 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Favorit netopi
rupnuté tesnenie sa zo začiatku stihne odvzdušňovať cez tú tenkú hadičku do expanzky, ale tlakovanie to robiť môže...
inak aj keď je expanzka otvorená para by ísť von nemala, buď necirkuluje voda, alebo veľmi neskoro spína čidlo na chladiči, preto ja používam 88°C pre radu 742, pre Favo je 95-97°C... nevyvrela ti iba voda?
keď to urobí odsleduj hadice do kúrenia, nesmieš ich udržať v ruke...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.11.12, 18:30 |
|
|
hurtucik
Příspěvky: 133
|
Re: Favorit netopi
No uz som to vyriesil dal som druhe vicko na nadobu a kuri to fajne A netlakuju sa mi hadice...No neviem ale asi vyvrela lebo v nadobe bola voda pod minimom teraz som bol doliat pojazdil som a fajne teplucko v aute
|
22.11.12, 18:54 |
|
|
Haluska_ML
Příspěvky: 205 Bydliště: Ďačov 152, 08271 Lipany
|
Re: Favorit netopi
napadlo ma iba čisto teoreticky (podotykam neskušal som to, je to iba toria) robil som kurenie ( v dome) medene a samozrejme na rury v kotolny a v mure sa dava mirelon a ked sme skušali pecom nahicovať radiatory na 80c tak ak bola rura hola tak som nevedel ani rukavicami udržať ale ked bola obalena mirelonom tak v pohode aj holou rukou som vedel chytiť a to ma viedlo k teorii že keby sa zabalila hadica s privodom vody k radiatoru topenia tak voda by šla horuca a ani by sa nestihla velmi ochladiť aj ked by tiekla vlemi pomaly alebo bola kruta zima... či to je blbosť na entu?
_________________ doveziem aj preveziem čokovelk a kohokovek. mimo odpor - všetko sa učim
|
5.12.12, 20:34 |
|
|
lukas.pce
Příspěvky: 518
|
Re: Favorit netopi
Tak to bys musel obalit vsechny hadice v motorovym prostoru a vlastne i celej motor Navic to pak i funguje jako chladic
_________________ Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6
|
5.12.12, 20:42 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Favorit netopi
Já si myslím, že mirelon má smysl spíše u trubek ÚT apod., ale jen na větší délky. V autě jsou hadice a trubky jen krátké a docela vělká rychlost oběhu vody, tak by to podle mě nemělo smysl.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
6.12.12, 15:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|