Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 17:44



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další
 Favorit netopi 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Favorit netopi
U těch BVP byly žaluzie, ale ty se zavřely jen u studeného startu a když byl motor ohřátý na provozní teplotu, tak se pákou u hlavy řidiče otevřely. BVP má ale sání vzduchu do chladiče řešené úplně jinak než klasické auta a to přes podtlak z výfuku. Pokud by jste u aut dokázali, že by jste měli zakrytý chladič v zimně při studeném statru, ale při ohřátí na provozní teplotu při jízdě na delší trať nebo při větším zatížení to otevřeli, tak to by bylo ideální.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


16.11.12, 21:23
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Favorit netopi
Ty si bol vodič?Ja sa tými mašinami 'babrem' skoro každý deň..Motor,elektrika atd.,atd. :-)

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


16.11.12, 22:40
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Favorit netopi
Ano, byl jsem řidič BVP, celý rok. :)
Na tu dobu možná dobré, ale dnes se člověk tomu se spadnutou čelistí diví, co ti rusáci dokázali vyrobit za monstra. Tedy jestli je to ruské, to už si nejsem jistý. Na vycvikáči jsem se učil s klasickým bojovým BVP 1, ale jezdili jsme více s OT-90, což je v podstatě to samé, jen má větší věž. Pak jsem šel na svůj útvar a tam jsem byl u spojařů a jezdil typem R5, což je upravené BVP pro spojaře.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.11.12, 17:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Favorit netopi
Vy jste šoumeni... že vás to baví tady skoro každou zimu kafrat o tom samým dokola. I když fakt je, že teď to tady aspoň vyšperkovalo to BVP. :mrgreen:

A jinak... zrovna Wartburg bych tady jako příklad ani nezmiňoval. Do modelovýho roku cca 85 měl nesmyslně řešenou soustavu - díky mechanickému a tím pádem neustálému chlazení větrákem i v zimě a absenci krytu pod motorem není divu, že bylo sakra potřeba aspoň zatáhnout žaluzie. Pak už to soudruzi pochopili že v 80 letech je tohle debilita největšího kalibru a chlazení předělali. A jinak clony, žaluzie apod. byly potřeba právě většinou a veskrze hlavně pro soustavy ve kterých buď neexistoval žádný termostat nebo měly mechanický pohon větráku chladiče. A vůbec buďte rádi, že jste rádi a nemusíte jako naši dědové ve 40 a 50 letech si třeba míchat chladící kapalinu z glycerínu, lihu a vody nebo například laborovat se svíčkama z důvodu že ještě neexistovaly více rozsahové (i když třeba na krátké zimní trasy o stupeň teplejší svíčky neuškodí ani dnes).

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.11.12, 18:53
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Favorit netopi
Omlouvám se za odbočení, ale když tady někdo psal o BVP?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


17.11.12, 19:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Favorit netopi
Ale ne však v pohodě... já to napsal jen tak. :wink: Jinak strýc taky jezdil s BVP a OT.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


17.11.12, 19:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Favorit netopi
BVP bolo origo ruský nápad,ale všetky ostatné varianty vymyslelo československo a vôbec najviac ich aj vyrobilo.Česi motory a prevodovky,slováci 'kasne' , elektriku a skladanie..Ale zostanme radšej v pôvodnej téme.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


17.11.12, 21:33
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Příspěvek Re: Favorit netopi
Dneska som vymenil radiator ..DOlial som vodu. Nastartoval som a isiel som sa previest behom chvili zacalo auto kurit teplo fajne horuci vzduch isiel..Potom som zastavil na parkovisku a pozeram para isla z pod kapoty tak som otvoril a pozeram zabudol som zavriet nadrzku na vodu .Ked som ju zavrel tak uz bolo po teplom vzduchu stale siel studeny :( kde moze byt chyba teraz ? :(


22.11.12, 15:41
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Favorit netopi
nekde ti to tlakuje a zavzdusnuje se radiator

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


22.11.12, 15:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Příspěvek Re: Favorit netopi
NO a kde to moze tlakovat ? a preco to tlakuje?.. nedavno som menil termostat a zda sa mi ze netesni to stare tesnenie dobre .Lebo bola sobota a nemal som kde kupit . Zeby bolo v prdeli tesnenie pod hlavou?


22.11.12, 15:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Favorit netopi
rupnuté tesnenie sa zo začiatku stihne odvzdušňovať cez tú tenkú hadičku do expanzky, ale tlakovanie to robiť môže...

inak aj keď je expanzka otvorená para by ísť von nemala, buď necirkuluje voda, alebo veľmi neskoro spína čidlo na chladiči, preto ja používam 88°C pre radu 742, pre Favo je 95-97°C... nevyvrela ti iba voda?

keď to urobí odsleduj hadice do kúrenia, nesmieš ich udržať v ruke...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.11.12, 18:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 133
Příspěvek Re: Favorit netopi
No uz som to vyriesil dal som druhe vicko na nadobu a kuri to fajne :) A netlakuju sa mi hadice...No neviem ale asi vyvrela lebo v nadobe bola voda pod minimom teraz som bol doliat pojazdil som a fajne teplucko v aute :)


22.11.12, 18:54
Profil

Příspěvky: 205
Bydliště: Ďačov 152, 08271 Lipany
Příspěvek Re: Favorit netopi
napadlo ma iba čisto teoreticky (podotykam neskušal som to, je to iba toria) robil som kurenie ( v dome) medene a samozrejme na rury v kotolny a v mure sa dava mirelon a ked sme skušali pecom nahicovať radiatory na 80c tak ak bola rura hola tak som nevedel ani rukavicami udržať ale ked bola obalena mirelonom tak v pohode aj holou rukou som vedel chytiť a to ma viedlo k teorii že keby sa zabalila hadica s privodom vody k radiatoru topenia tak voda by šla horuca a ani by sa nestihla velmi ochladiť aj ked by tiekla vlemi pomaly alebo bola kruta zima... či to je blbosť na entu?

_________________
doveziem aj preveziem čokovelk a kohokovek.
mimo odpor - všetko sa učim


5.12.12, 20:34
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: Favorit netopi
Tak to bys musel obalit vsechny hadice v motorovym prostoru a vlastne i celej motor :lol: Navic to pak i funguje jako chladic :wink:

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


5.12.12, 20:42
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Favorit netopi
Já si myslím, že mirelon má smysl spíše u trubek ÚT apod., ale jen na větší délky. V autě jsou hadice a trubky jen krátké a docela vělká rychlost oběhu vody, tak by to podle mě nemělo smysl.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


6.12.12, 15:58
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 127 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz