Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 26.11.24, 09:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Rád bych Polo... 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
Jj, 1,4 MPi 50kW je aj podľa mňa leňoch...ale do značnej miery to spôsobuje el. škrtiaca klapka, proste to doslova škrtí...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


21.11.12, 20:25
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
PJDefort píše:
Samozřejmě sem myslel, že je na tom 1.4 16V líp..tam nějaký vibrace nehrozej vůbec..nevim jak je na tom 55/74 kW FI, ale asi to bude dost podobný s odhlučněním i (ne)vibracema..

Poslední Polo je opravdu pěkný, celkově nová generace VW se mi vzhledově dost líbí..a to mám na VW averzi (hlavně kvůli mladejm "tejpkům" ve votuněnejch Golfech a Passatech)..

DSG se v ČR dodává jen k TSI, aspoň co sem viděl na stránkách VW..

Ještě co se týká 50 kW MPi, tak mi to přišlo v krátký Fábii neuvěřitelně líný...mírnej stoupák a na stovku sem to rozhejbával přes půl minuty, na rovině kolem 16 sekund..když budu mluvit o těhle pro někoho nezajímavejch číslech


jo má cca 16sec, ale to není ani tak problém motoru jako váhy auta ( má o cca300kg víc jak Felicie ). Jako ten motor celkem jede ale musí se neustále vytáčet. Překvapivě mi přijde nejvíce živý na dálnici, ale je to tím, že při 110-ti a vejš motor už točí stabilně vyšší otáčky a využije naplno výkon. Jinak, dle mého názoru ten motor ve Fabii neměl už co dělat...

PS: ani mi nemluv o tunerech co maj trojkovýho Golfa :)

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


21.11.12, 20:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
1,4 Mpi a vysoké otáčky?? Však to vo vyšších otáčkach bolo vyslovené mŕtve...práveže to dobre ťahalo v stredných otáčkach...

No a si predsatv, že sa to dávalo aj do Octy, tuším vo verzii 44kW...

Nemusel by to byť zlý motor, ale chce to vačku z Feldy MPi a možno LPG...zasa je to držiak a olej to fakt nežerie ;-)

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


22.11.12, 19:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 586
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
myslel jsem střední, napsal jsem to né moc jasně, tím vyšší jsem myslel že při té rychlosti točí už vyšší otáčky který mu víc vyhovujou, než při normální jízdě do 90km na pětku...

_________________
Trabant 601s - už není
Škoda Favorit 135, 43kW, 1993, červený - už není
Škoda Fabia 1.4 MPi, 50kW, 2002 sedan, stříbrný


22.11.12, 20:12
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Rád bych Polo...
Njn, ono to nei je motor stavaný na diaľnice, preto to už točí vyššie otáčky...aj keď nemyslím, žeby boli závratné ani pri 130 km/h...ten motor by mohol byť Ok, ale ako som už podotkol, po doladení...myslím, že je to dobrý motor, ale hlavne pre šetrílkov, čo to prestavajú na LPG.

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


24.11.12, 21:51
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 20 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz