Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 27.11.24, 22:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Líný elektrikář nebo jsem moc náročný. 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
Osazovat do favorita se sériovou výbavou 70A altík je zbytečné, 55A bohatě stačí.
Ecotronic je elektronický karburátor, má ECU za akumulátorem. Motor používá klínový řemen a má mechanickou AC pumpu.


30.11.12, 21:44
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 84
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
tak venku je - 1,5 °c a na svorkách baterie jsem naměřil 12,25 V a po nastartování a sepnutí dobíjení jsem naměřil 14,00 až 14,03 V a po chvípnutí a znovu změřění napětí v klidu jsem naměřil 12,67 V.

_________________
škoda felicia 1,3 mpi r.v. 1998, nová tvář.


1.12.12, 09:31
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9441
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
14V bylo se svetlama nebo bez svetel
jinac si myslim ze v tomhle problem nebude

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


1.12.12, 09:37
Profil

Příspěvky: 84
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
bez světel, měl jsem vypnuté všechny spotřebiče.

_________________
škoda felicia 1,3 mpi r.v. 1998, nová tvář.


1.12.12, 09:51
Profil

Příspěvky: 37
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
Tak zapni světla (popřípadě i větrák) a zvyš otáčky motoru na cca 2500 a měř. Můžeš měřit i přímo na alternátoru na svorce B+ (silný vodič jdoucí na aku.) a pak na baterce. Tím zjistíš jestli a jaký je přechodový odpor. Ale těch 12,25 V na aku. při klidu je zatraceně málo. To je aku. tak na cca 50%.

_________________
Favorit 1,3 BMM 50 kW
Felda 1,3 MPi


1.12.12, 10:17
Profil

Příspěvky: 84
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
tak a je to. mezi tim co jsem byl na obědě u budoucí tchýně a tchána se můj aktivní děda nudil a ty alternátory my v tom vyměnil, tak budu jezdit a pozorovat.

_________________
škoda felicia 1,3 mpi r.v. 1998, nová tvář.


1.12.12, 14:53
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1674
Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
Jednoduchá odpověď, baterie má vnitřní zkrat a dochází k velkému samovybíjení. Stačí si změřit nabíjecí proud do baterie a podle stupně nabití baterie poteče vždy vyšší proud než v normálním stavu. Nepomůže ani 160A altík, i 70A je zbytečný a nikdy takový proud nevydá za normálního stavu, kdy je vše v pořádku. :)

_________________
Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP
Elektromobil. Rok výroby: 1992.
Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5).
Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km.
Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.


1.12.12, 15:12
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
Tak to jsem si ty ventilátory popletl. V knížce je napsaný výkon motorku ventilátoru topení 120W, ale to je teď jedno.
jestli to dobíjí kolem 14V na volnoběh bez spotřebičů, tak to spadne na asi 13,5V maximálně při spotřebičích, jestli je altík a elektrika v pořádku. To je dobré, tam by neměla být chyba.
S tím favoritem 92 a BMM to pořád nechápu. Buď to už někdo předělával, nebo němcům cpali do fáček vstřikování dříve. U nás se ale začalo dávat někde kolem půlky roko 93, nevím přesně.
Jestli je vyměněný altík za jiný, dobíjí to dobře a přesto nebude možno po týdnu stání nastartovat, je akumulátor vadný.
Já mám odběr kolem 60mA při zapnutém centrálu, rádiu, hodinách apod. a přesto a po týdnu nastartuji v pohodě. Akumulátor mám starý necelé 3 roky. Akuma Comfort 44Ah.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.12.12, 15:21
Profil

Příspěvky: 84
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
Tak nam uběhl další týden a s novým alternátorem od dědy jsem v pondělí ráno zaparkoval před firmou, auto tam stálo nehnutě až do pátku do odpoledne, během týdne se mrazy pohybovaly v rozmezí -8 až -22 °C. a hned potom co sem se lopatou proházel ke dveřím a překonal zamrzalé zámky jsem nastarotval na první škytnutí, jako kdyby bylo 3 července.Tak je asi problem vyřešen a děkuji všem co přispěly do diskuze.

_________________
škoda felicia 1,3 mpi r.v. 1998, nová tvář.


8.12.12, 10:37
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
Tak jestli se měnil jen alternátor, tak buď to špatně dobíjelo, nebo ten akumulátor altík přes něco vybíjel.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


8.12.12, 13:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 406
Bydliště: Okolí Karvine spíše Havířova
Příspěvek Re: Líný elektrikář nebo jsem moc náročný.
pokud už je to ted oka při takových mrazech tak to byl opravdu altík , jednou semi stalo že jsem měřil alternátor a který chvíli dobijel chvíli ne

_________________
Provozuji aktuálně..
Škoda Fabia 1.4 16V 55Kw 2003 kombi
Škoda Octavia 1.6 Tdi
Otec:
Škoda Felicia 1.3 MPi 50Kw 2001


12.12.12, 19:31
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz