Tuhost tlumičů HP Sporting?
Autor |
Zpráva |
jb5
Příspěvky: 5 Bydliště: Zlín
|
Tuhost tlumičů HP Sporting?
Zdravím všechny,
mám dotaz na tuhost tlumičů HP Sporting na Fa. Zatímco předek je krásně tvrdý a snížený, zadek mi připadá skoro stejný jak u série - co se týče výšky i tuhosti. Tak uvažuju o reklamaci, ale než to udělám, chtěl jsem se zeptat všech majitelů těchto tlumičů na jejich zkušenosti. Abyste viděli jak to vypadá, natočil jsem chování zadní nápravy při lehkém stlačení.
MVI_1693.avi
Díky za odpověď.
_________________ Go hard or go home!!!
Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru
|
30.6.07, 18:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Co já vím...tak tuhost se nijak nenastavuje...to dělají pružiny... HP mají tři typy pružin (podle barvy) a jediný co se dá nastavit je prý světlá výška vozu, tak jestli je to špatně namontovaný nebo seřízený? Zkus napsat do té firmy co to vyrábí..jsou vstřícní a rádi poradí
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
1.7.07, 21:13 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
myslim ze je to podobne ako u mna. este to skusim zajtra aj ja takto pohompalat
ale preco ta to vlastne trapi? zadok je ovela menej zatazeny ako predok. pokial ti to jazdi ako ma tak v com je problem...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
1.7.07, 21:29 |
|
|
jb5
Příspěvky: 5 Bydliště: Zlín
|
No štve mě to, protože když např. přeletím retardér, tak se zadek na můj vkus moc zhoupne, navíc při tom propružení to vydává zvuk, jako by to pumpovalo vzduch (na tom videu to slyšet není, tam bouchají páté dveře). A další věc je chování v extrémních situacích: stalo se mi, když jsem vlítl do zatáčky optimističtěj než bylo zdrávo, že auto šlo nejdřív ven po čumáku (to je normální), ale po ubrání plynu se nesrovnalo, ale šlo rovnou do přetáčivého smyku, tak si říkám, jestli to není tím měkkým zadkem. Kámoš má na fáčku tréningovky a předek je stejně trvdý jak zadek, navíc zadek je o dost níž než u mě. Já mám teda jenom sportingy, ale ten rozdíl mezi předkem a zadkem se mi nepozdává.
_________________ Go hard or go home!!!
Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru
|
1.7.07, 22:02 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
jb5 píše: No štve mě to, protože když např. přeletím retardér, tak se zadek na můj vkus moc zhoupne, navíc při tom propružení to vydává zvuk, jako by to pumpovalo vzduch (na tom videu to slyšet není, tam bouchají páté dveře). A další věc je chování v extrémních situacích: stalo se mi, když jsem vlítl do zatáčky optimističtěj než bylo zdrávo, že auto šlo nejdřív ven po čumáku (to je normální), ale po ubrání plynu se nesrovnalo, ale šlo rovnou do přetáčivého smyku, tak si říkám, jestli to není tím měkkým zadkem. Kámoš má na fáčku tréningovky a předek je stejně trvdý jak zadek, navíc zadek je o dost níž než u mě. Já mám teda jenom sportingy, ale ten rozdíl mezi předkem a zadkem se mi nepozdává.
Tak si je dej zrepasovat,když se ti nezdají. Ale jestli to není v umění ovládání automobilu.Každý auto má hranice a to i na těhlech tunningách.Dej si tam tedy tréningy nebo závodní,když jezdíš tak ostře.Ale auto zase uskakuje jako motokára....Je to zase o zvyk...A na sérii to roztrhá podlahu,zanedlouho
|
2.7.07, 07:56 |
|
|
jb5
Příspěvky: 5 Bydliště: Zlín
|
Mám je od loňského podzimu, najeto na nich asi 5000 km, takže jsou jak nové. Jsem si říkal, že si třeba potřebují sednout, ale furt je to stejné. Tak mě právě zajímá, jak je u vás ostatních, co je máte. Jestli to tak má být, nebo je mám reklamovat.
_________________ Go hard or go home!!!
Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru
|
2.7.07, 10:00 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
jb5 píše: No štve mě to, protože když např. přeletím retardér, tak se zadek na můj vkus moc zhoupne, navíc při tom propružení to vydává zvuk, jako by to pumpovalo vzduch (na tom videu to slyšet není, tam bouchají páté dveře). A další věc je chování v extrémních situacích: stalo se mi, když jsem vlítl do zatáčky optimističtěj než bylo zdrávo, že auto šlo nejdřív ven po čumáku (to je normální), ale po ubrání plynu se nesrovnalo, ale šlo rovnou do přetáčivého smyku, tak si říkám, jestli to není tím měkkým zadkem. Kámoš má na fáčku tréningovky a předek je stejně trvdý jak zadek, navíc zadek je o dost níž než u mě. Já mám teda jenom sportingy, ale ten rozdíl mezi předkem a zadkem se mi nepozdává.
Ten zvuk při přejíždění retardéru je snad normální ne? Jestli sou to plynokapaliny...A že když vlítneš do zatáčky a v mezní situaci zavřeš plyn, tak se s předohrabem nediv, že se začne předáčet, fyzikální zákony neoblafneš...mě se osvědčilo ubrat a lehce přidat, kola se chytly...s úpravama podvozku zkušenosti nemám, ale co sem kdy jel s předohrabem tak to bylo takhle...spousta "chyb podvozku" je způsobená tím dílem mezi sedadlem a pedálama...existuje linka na otestování tlumičů, mívají to v lepších servisech, měli by byt schopni ti změřit útlumový síly...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
2.7.07, 10:25 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
ale neviem ako budu testovat taketo nestandardne tlmice, ci to je jedno ake su tuhe?
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.7.07, 12:24 |
|
|
jb5
Příspěvky: 5 Bydliště: Zlín
|
Netvrdím, že jsem dokonalý řidič (to není asi nikdo), a souhlasím, že největší slabina všech aut je většinou mezi volantem, pedály a sedákem. Spíš se opírám o tvrzení HP, že tlumiče by měly být o 100% tvrdší než série a snížení na celém voze v nejnižší poloze (tak jak to mám já) má být 4 cm. Co se týče předku, tak to sedí, ale zadek je opticky stejně vysoko jak u série. Porovnával jsem to se sériovým fáčkem a fakt je to skoro stejné. Tak nevím, co si o tom myslet.
_________________ Go hard or go home!!!
Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru
|
2.7.07, 18:58 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
jb5 píše: Netvrdím, že jsem dokonalý řidič (to není asi nikdo), a souhlasím, že největší slabina všech aut je většinou mezi volantem, pedály a sedákem. Spíš se opírám o tvrzení HP, že tlumiče by měly být o 100% tvrdší než série a snížení na celém voze v nejnižší poloze (tak jak to mám já) má být 4 cm. Co se týče předku, tak to sedí, ale zadek je opticky stejně vysoko jak u série. Porovnával jsem to se sériovým fáčkem a fakt je to skoro stejné. Tak nevím, co si o tom myslet.
su o 70 percent tvrdsie, aj mne sice hovorili ze 2 krat ale doplnili si na stranku ze 70.
no ja to mam tak nastavene ze vpredu -4 a vzadu -2 aby som to mohol aj nalozit. opticky nie je moc vidno ze je auto nizsie, skor sa zda ze su vacsie kolesa ale ked som stal oproti seriovemu favoritu tak cumak bol pekne nizko
natocil som ti ako sa spravaju moje HPcka tak si to porovnaj
http://youtube.com/watch?v=kvjuAzWWeEI
a nesmiat sa
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.7.07, 19:56 |
|
|
jb5
Příspěvky: 5 Bydliště: Zlín
|
deekay píše: jb5 píše: Netvrdím, že jsem dokonalý řidič (to není asi nikdo), a souhlasím, že největší slabina všech aut je většinou mezi volantem, pedály a sedákem. Spíš se opírám o tvrzení HP, že tlumiče by měly být o 100% tvrdší než série a snížení na celém voze v nejnižší poloze (tak jak to mám já) má být 4 cm. Co se týče předku, tak to sedí, ale zadek je opticky stejně vysoko jak u série. Porovnával jsem to se sériovým fáčkem a fakt je to skoro stejné. Tak nevím, co si o tom myslet. su o 70 percent tvrdsie, aj mne sice hovorili ze 2 krat ale doplnili si na stranku ze 70. no ja to mam tak nastavene ze vpredu -4 a vzadu -2 aby som to mohol aj nalozit. opticky nie je moc vidno ze je auto nizsie, skor sa zda ze su vacsie kolesa ale ked som stal oproti seriovemu favoritu tak cumak bol pekne nizko natocil som ti ako sa spravaju moje HPcka tak si to porovnaj http://youtube.com/watch?v=kvjuAzWWeEIa nesmiat sa
Díky moc, no vypadá to, že je to podobné jak u mně, tak to nebudu řešit. Ještě jednou díky za ochotu.
_________________ Go hard or go home!!!
Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru
|
2.7.07, 20:58 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
skus potrenovat ja sa chodievam vysaliet na jeden plac a so mnou aj par kamosov, jeden ma seriove favo, a ti poviem ze mu nie je vsetko jedno na tom slalome... oproti mne s HPckami sa naklana ako parnik cez burku
uzivaj HPcka
skode zdar
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
2.7.07, 21:39 |
|
|
tommy
Příspěvky: 37 Bydliště: SVK-KE
|
nechcel som koli tejto otazke zakladat novy topic a tak sa chcem opytat ci bude pasovat na Favorit podovozok HPsporting z feldy 1.6??? dakujem
_________________ práve prebieha evolúcia )
|
22.8.07, 20:53 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tommy píše: nechcel som koli tejto otazke zakladat novy topic a tak sa chcem opytat ci bude pasovat na Favorit podovozok HPsporting z feldy 1.6??? dakujem
ale áno, je to presne to isté, teraz to mám doma na jednom aute (Fave) jirka by to to vedel podrobnejšie popísať
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
22.8.07, 22:18 |
|
|
Jura
Příspěvky: 1430 Bydliště: Brno
|
Jo určitě by to tam mělo jít bez problémů....
_________________ Felinka Combi 1.6 GLX
|
23.8.07, 07:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|