Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 16:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Tuhost tlumičů HP Sporting? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Příspěvek Tuhost tlumičů HP Sporting?
Zdravím všechny,
mám dotaz na tuhost tlumičů HP Sporting na Fa. Zatímco předek je krásně tvrdý a snížený, zadek mi připadá skoro stejný jak u série - co se týče výšky i tuhosti. Tak uvažuju o reklamaci, ale než to udělám, chtěl jsem se zeptat všech majitelů těchto tlumičů na jejich zkušenosti. Abyste viděli jak to vypadá, natočil jsem chování zadní nápravy při lehkém stlačení.

MVI_1693.avi

Díky za odpověď.

_________________
Go hard or go home!!!

Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru


30.6.07, 18:24
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Co já vím...tak tuhost se nijak nenastavuje...to dělají pružiny... HP mají tři typy pružin (podle barvy) a jediný co se dá nastavit je prý světlá výška vozu, tak jestli je to špatně namontovaný nebo seřízený? Zkus napsat do té firmy co to vyrábí..jsou vstřícní a rádi poradí

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


1.7.07, 21:13
Profil ICQ
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
myslim ze je to podobne ako u mna. este to skusim zajtra aj ja takto pohompalat :D
ale preco ta to vlastne trapi? zadok je ovela menej zatazeny ako predok. pokial ti to jazdi ako ma tak v com je problem...

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


1.7.07, 21:29
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Příspěvek 
No štve mě to, protože když např. přeletím retardér, tak se zadek na můj vkus moc zhoupne, navíc při tom propružení to vydává zvuk, jako by to pumpovalo vzduch (na tom videu to slyšet není, tam bouchají páté dveře). A další věc je chování v extrémních situacích: stalo se mi, když jsem vlítl do zatáčky optimističtěj než bylo zdrávo, že auto šlo nejdřív ven po čumáku (to je normální), ale po ubrání plynu se nesrovnalo, ale šlo rovnou do přetáčivého smyku, tak si říkám, jestli to není tím měkkým zadkem. Kámoš má na fáčku tréningovky a předek je stejně trvdý jak zadek, navíc zadek je o dost níž než u mě. Já mám teda jenom sportingy, ale ten rozdíl mezi předkem a zadkem se mi nepozdává.

_________________
Go hard or go home!!!

Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru


1.7.07, 22:02
Profil

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
jb5 píše:
No štve mě to, protože když např. přeletím retardér, tak se zadek na můj vkus moc zhoupne, navíc při tom propružení to vydává zvuk, jako by to pumpovalo vzduch (na tom videu to slyšet není, tam bouchají páté dveře). A další věc je chování v extrémních situacích: stalo se mi, když jsem vlítl do zatáčky optimističtěj než bylo zdrávo, že auto šlo nejdřív ven po čumáku (to je normální), ale po ubrání plynu se nesrovnalo, ale šlo rovnou do přetáčivého smyku, tak si říkám, jestli to není tím měkkým zadkem. Kámoš má na fáčku tréningovky a předek je stejně trvdý jak zadek, navíc zadek je o dost níž než u mě. Já mám teda jenom sportingy, ale ten rozdíl mezi předkem a zadkem se mi nepozdává.


Tak si je dej zrepasovat,když se ti nezdají. :wink: Ale jestli to není v umění ovládání automobilu.Každý auto má hranice a to i na těhlech tunningách.Dej si tam tedy tréningy nebo závodní,když jezdíš tak ostře.Ale auto zase uskakuje jako motokára....Je to zase o zvyk...A na sérii to roztrhá podlahu,zanedlouho :wink:


2.7.07, 07:56
Profil

Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Příspěvek 
Mám je od loňského podzimu, najeto na nich asi 5000 km, takže jsou jak nové. Jsem si říkal, že si třeba potřebují sednout, ale furt je to stejné. Tak mě právě zajímá, jak je u vás ostatních, co je máte. Jestli to tak má být, nebo je mám reklamovat.

_________________
Go hard or go home!!!

Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru


2.7.07, 10:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek 
jb5 píše:
No štve mě to, protože když např. přeletím retardér, tak se zadek na můj vkus moc zhoupne, navíc při tom propružení to vydává zvuk, jako by to pumpovalo vzduch (na tom videu to slyšet není, tam bouchají páté dveře). A další věc je chování v extrémních situacích: stalo se mi, když jsem vlítl do zatáčky optimističtěj než bylo zdrávo, že auto šlo nejdřív ven po čumáku (to je normální), ale po ubrání plynu se nesrovnalo, ale šlo rovnou do přetáčivého smyku, tak si říkám, jestli to není tím měkkým zadkem. Kámoš má na fáčku tréningovky a předek je stejně trvdý jak zadek, navíc zadek je o dost níž než u mě. Já mám teda jenom sportingy, ale ten rozdíl mezi předkem a zadkem se mi nepozdává.

Ten zvuk při přejíždění retardéru je snad normální ne? Jestli sou to plynokapaliny...A že když vlítneš do zatáčky a v mezní situaci zavřeš plyn, tak se s předohrabem nediv, že se začne předáčet, fyzikální zákony neoblafneš...mě se osvědčilo ubrat a lehce přidat, kola se chytly...s úpravama podvozku zkušenosti nemám, ale co sem kdy jel s předohrabem tak to bylo takhle...spousta "chyb podvozku" je způsobená tím dílem mezi sedadlem a pedálama...existuje linka na otestování tlumičů, mívají to v lepších servisech, měli by byt schopni ti změřit útlumový síly...

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


2.7.07, 10:25
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
ale neviem ako budu testovat taketo nestandardne tlmice, ci to je jedno ake su tuhe?

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


2.7.07, 12:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Příspěvek 
Netvrdím, že jsem dokonalý řidič (to není asi nikdo), a souhlasím, že největší slabina všech aut je většinou mezi volantem, pedály a sedákem. Spíš se opírám o tvrzení HP, že tlumiče by měly být o 100% tvrdší než série a snížení na celém voze v nejnižší poloze (tak jak to mám já) má být 4 cm. Co se týče předku, tak to sedí, ale zadek je opticky stejně vysoko jak u série. Porovnával jsem to se sériovým fáčkem a fakt je to skoro stejné. Tak nevím, co si o tom myslet.

_________________
Go hard or go home!!!

Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru


2.7.07, 18:58
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
jb5 píše:
Netvrdím, že jsem dokonalý řidič (to není asi nikdo), a souhlasím, že největší slabina všech aut je většinou mezi volantem, pedály a sedákem. Spíš se opírám o tvrzení HP, že tlumiče by měly být o 100% tvrdší než série a snížení na celém voze v nejnižší poloze (tak jak to mám já) má být 4 cm. Co se týče předku, tak to sedí, ale zadek je opticky stejně vysoko jak u série. Porovnával jsem to se sériovým fáčkem a fakt je to skoro stejné. Tak nevím, co si o tom myslet.


su o 70 percent tvrdsie, aj mne sice hovorili ze 2 krat ale doplnili si na stranku ze 70.

no ja to mam tak nastavene ze vpredu -4 a vzadu -2 aby som to mohol aj nalozit. opticky nie je moc vidno ze je auto nizsie, skor sa zda ze su vacsie kolesa ale ked som stal oproti seriovemu favoritu tak cumak bol pekne nizko :D

natocil som ti ako sa spravaju moje HPcka tak si to porovnaj

http://youtube.com/watch?v=kvjuAzWWeEI

a nesmiat sa :D

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


2.7.07, 19:56
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 5
Bydliště: Zlín
Příspěvek 
deekay píše:
jb5 píše:
Netvrdím, že jsem dokonalý řidič (to není asi nikdo), a souhlasím, že největší slabina všech aut je většinou mezi volantem, pedály a sedákem. Spíš se opírám o tvrzení HP, že tlumiče by měly být o 100% tvrdší než série a snížení na celém voze v nejnižší poloze (tak jak to mám já) má být 4 cm. Co se týče předku, tak to sedí, ale zadek je opticky stejně vysoko jak u série. Porovnával jsem to se sériovým fáčkem a fakt je to skoro stejné. Tak nevím, co si o tom myslet.


su o 70 percent tvrdsie, aj mne sice hovorili ze 2 krat ale doplnili si na stranku ze 70.

no ja to mam tak nastavene ze vpredu -4 a vzadu -2 aby som to mohol aj nalozit. opticky nie je moc vidno ze je auto nizsie, skor sa zda ze su vacsie kolesa ale ked som stal oproti seriovemu favoritu tak cumak bol pekne nizko :D

natocil som ti ako sa spravaju moje HPcka tak si to porovnaj

http://youtube.com/watch?v=kvjuAzWWeEI

a nesmiat sa :D


Díky moc, no vypadá to, že je to podobné jak u mně, tak to nebudu řešit. Ještě jednou díky za ochotu.

_________________
Go hard or go home!!!

Škoda Favorit 135 LXi r.v. 1994, tlumiče HP Sporting, v plánu úprava motoru


2.7.07, 20:58
Profil
Voditelj brodice
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9782
Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
Příspěvek 
:wink:
skus potrenovat :D ja sa chodievam vysaliet na jeden plac a so mnou aj par kamosov, jeden ma seriove favo, a ti poviem ze mu nie je vsetko jedno na tom slalome... oproti mne s HPckami sa naklana ako parnik cez burku :D

uzivaj HPcka
skode zdar

_________________
- Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto
- Volvo V40 2.0T, r.v. 2002
http://www.danokrnac.sk/


2.7.07, 21:39
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 37
Bydliště: SVK-KE
Příspěvek 
nechcel som koli tejto otazke zakladat novy topic a tak sa chcem opytat ci bude pasovat na Favorit podovozok HPsporting z feldy 1.6??? dakujem

_________________
práve prebieha evolúcia :))


22.8.07, 20:53
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
tommy píše:
nechcel som koli tejto otazke zakladat novy topic a tak sa chcem opytat ci bude pasovat na Favorit podovozok HPsporting z feldy 1.6??? dakujem


ale áno, je to presne to isté, teraz to mám doma na jednom aute (Fave) jirka by to to vedel podrobnejšie popísať :lol:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.8.07, 22:18
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1430
Bydliště: Brno
Příspěvek 
Jo určitě by to tam mělo jít bez problémů....

_________________
Felinka Combi 1.6 GLX :P
Obrázek


23.8.07, 07:43
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz