Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 22:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další
 Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jo, TEMAC tam byl černý s červeným silikonem.
Obrázek

_________________
Kdo maže, ten jede!


1.2.13, 22:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
no táááák máš vše co je třeba pod hlavu tak to slož a jezdi,tenhle motor má psanou spotřebu oleje asi 0,7l na 1000km myslím.To těsnění kup originálv těch škoda dílech jak jsem psal můžeš platit i převodem potom je poštovné asi 70 nebo 80Kč.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


1.2.13, 22:33
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jakub P. píše:
Jo, TEMAC tam byl černý s červeným silikonem.
Obrázek

hezký natom chladiči je těch svíček pět??jako do pětiválce?? :D

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


1.2.13, 22:36
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
:D :D Ne, jak se mi to stalo s tím ventilem, tak jsem samozřejmě šel po svíčkách, po káblech a tak - jelo to na 3 válce bez nějakého rachotu. Svíčka 4 totálně zakarbonovaná, tak jsem tam hodil jinou a ono nic. No, kdybych věděl že je to ventil, tak jsem si odpustil kolem toho šaškovat v 10 večer, venku minus 8, a dojel jsem těch 5 km dom rovnou :) Tak to je ta pátá svíčka.

Jak už je to rozdělané, tak šel stejně motor ven a bude se dělat spojka, protože zabírala úplně u vrchu. Takže lamelu a ložisko mám nachystané půl roku (je to z Kelly, doufám, že to není blbě :roll: )
Spojková skříň je trochu mastná, tak musím zjistit, jestli je to od kliky, od mrkve nebo jestli to není, jak kysalo pod hlavou nad tím.

_________________
Kdo maže, ten jede!


1.2.13, 22:46
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4132
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Motor se jevi pekny a cisty, tesneni se tak podle fotky nezda spatne ;)
Jenom jak prochazim ty fotky vsechny podrobne..tys tocil motorem se sundanou hlavou! a nejake zajisteni valcu proti vysunuti na zadne fotce nevidim..
Timdle opravdu realne riskujes, ze se ti vlozky ,,odlepi,, ze svych sedel v bloku a bude ti tect voda do oleje spodem, a pak to budes muset cele rozebrat a delat presahy.

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


1.2.13, 22:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
jestli máš motor venku tak dej gufera nové jak hřídel převodovky tak na klice je to pár korun a máš klid. a ty vložky zajisti to má škodovka pravdu i když budou přirezlé ale povolí a je problém.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


1.2.13, 22:54
Profil ICQ
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4132
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
ono i prirezla vlozka obcas jak na svinu povoli... :? je to tak 50:50 :|

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


1.2.13, 22:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
škodovka píše:
ono i prirezla vlozka obcas jak na svinu povoli... :? je to tak 50:50 :|
jo jo jak píšeš když jí chceš vyndat drží ja sviňa a nedej bože když nechtěně otočíš motorem šup a je zvedlá.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


1.2.13, 23:02
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
To jo, o pár korun nejde, ale setrvák dolů. Nemusí se nějak zajišťovat klika proti axiálnímu pohybu?
Jo, s motorem jsem pootočil a vložky jsem shora zadržel. Nebyly venku od roku 1976 a hned tak nepůjdou. Motor šel lehko. Ale dělat by se to nemělo. Potom nechápu, proč píšou, že hlavu odlepíš se zašroubovanejma svíčkama právě otočením motoru. Ale jak budu oddělávat karbon z pístů, tak dám zvrchu pásovinu a dřevěné klínky na vložky.
Rovinnost hlavy jsem měřil pravítkem a nejmenší měrku 0,1 jsem nikam nedostal.
S tím těsněním, škoda díly- mají dohromady položku š 105 / 120 / 130, to asi těžko. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... oe-87.html Aby mi pak nedošlo vrtání 68 :)
Co toto? http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... zVkDgYgg==
Motor čistý není, to byla ironie? S arvou se všude nedostaneš a je to hlavní domácí auto, jiné není. Umyje se to teď.

_________________
Kdo maže, ten jede!


1.2.13, 23:31
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4132
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Cisty jsem myslel jakoze zevnitr, ze je tam minimum kotelniho kamene ;) ja ho kdysi ze svojeho motoru vydloubal kbelik :D
Jinak to zajisteni staci udelat pomoci sroubu a velkych podlozek ;)
No a s tim odlepovanim hlavy tocenim motoru..ono taky v mnoho literaturach soucasne pisou, ze presahy se maji delat automaticky, tak mozna proto :D

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


1.2.13, 23:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Aha, tak destilka se určitě vyplatila. Šrouby s podložkou budou určitě jednodušší :wink:
Co ten olej, M7ADSIII, bude dobrý?
Mám už delší dobu podezření na 4. válec, svíčka byla vždy zakarbonovaná, jestli nemůžou být zapečené kroužky. Válec ale nijak porýhaný není. Asi vytáhnu jenom ten 4. píst a zbytek nechám.

_________________
Kdo maže, ten jede!


2.2.13, 00:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
když bude dole vana a budeš tahat 4 válec vyndej i ostatní a dej rovnou nové kruhy to ADS bude dobrý neboj

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


2.2.13, 00:09
Profil ICQ
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4132
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Kdyby bylo na me, nalil bych tam mogul superstabil 15w40 a je klid... neco o olejich mas tady: viewtopic.php?f=49&t=26206
Jinak ctvrty valec na tom byva vetsinou nejhure, protoze se nejvic hreje (kvuli tomu, ze kdyz v motoru jsou usady, tak se nejvic usazuji prave u neho)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


2.2.13, 00:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
M7ADSIII je olej který je schopen dobře mazat i ve vysokých teplotách většinou se používá u turbodieselů jestli se nepletu.a ve škodě určitě škodit nebude.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


2.2.13, 00:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Hlavne skontroluj aj presahy vložiek, či sú OK. No a potom odporúčam kontrolu všetkých ventilov/zabrúsenie sediel...a aspoň optickú kontrolu vôle vodítok ventilov...predpokladám, že ten olej bude brať tade (preto aj zasrané sacie ventily) a to je dôsledok používania oleja M6A/M6AD...ten M7ADSIII kľudne nalej, možno ho radšej predčasne vymeň a potom už normálne...každopádne, ak sa dlho používal M6A/M6AD, odporúčam použiť nejaký 15W/40-15W/50 čo najnižšej API pšecifikácie (SD/SE).

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


2.2.13, 07:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz