Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Uz sme se videli na nasichtraktorech, jestli to budes rozebirat, tak to urcite neuskodi, kazdy motor byva zanesen karbonem, je dobre vse vycistit, odstranit vsechny hrany v sacich i vyfukovych kanalech, zabrousit ventily, zkontrolovat jejich tesnost, ja delam vetsinou 16V to je o nervy , ty jich mas jen 8 , sundej vanu, vytahej pisty vlozky, udelej znova presahy..nebo si zmer presahy jak sou ted a kdyz to bude dobry tak to tam jen vrat, pisty pekne vycisti a vsechny mazaci otvory v pistech pokud tam nejake jsou, to ted nevim, pokud budes davat nove krouzky, tak jeden stary rozlom a tim zbytkem pekne vyskrabej zapich pro krouzek v pistu, uvicis co tam bude necistot a karbonu, cely pist musi byt krasne cisty, cely spoalovaci prostor taky, zkontoluj vsechny salky, kliku pokud neklepala vyndavat nemusis, jen zkontroluj zda jde bez pistu volne a je bez axialni vule, kos olejoveho cerpadla sunde, pokud je tam tesneni tak jej vyhod, plochy pekne zacisti
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
2.2.13, 21:43 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jakub P.
Příspěvky: 62 Bydliště: Blanensko
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Díky za rady. Dnes jsem se na to po pauze zase dostal. Spodní ojniční šálek: Stírací kroužek byl špinavý: škodovka: Vzal jsem vrchní kroužek a 2 cm pod HÚ má vůli 0,7 mm, ale teď čtu, že jsi psal o stíracím kroužku, který má vypovídací hodnotu, tak to budu muset zkusit znovu. Ojniční čep na klice asi nemá ovalitu, ale půjčím si na to ještě digi šupleru.
_________________ Kdo maže, ten jede!
|
12.2.13, 20:05 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Udelals to dobre, ja se upsal, samozrejme ze tesnici, ten horni omlouvam se za dezinformaci
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
12.2.13, 20:11 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
ta šála vypadá dobře a kroužky na tom jsou dle měření také dobře motor toho ještě najezdí hodně.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
12.2.13, 20:38 |
|
|
Jakub P.
Příspěvky: 62 Bydliště: Blanensko
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Ok, takže kroužky vyčistím od karbonu a vrátím zpátky. S tím šálkem, víš to jistě? Nevím přesně, jak je to udělané, je to nějaký tenký cínový povlak? V pravé části fotky je vidět, jakoby prosvítal nějaký jiný, načervenalý materiál. Je to tak OK? Jinak už mi došly věci z vychvalovaných skoda-dily. No, moje obava s těsněním pod hlavu (škoda 105/120, což je blbost) se potvrdila. Výslovně jsem napsal do poznámky, že chcu š 120 neboli vrtání 72mm a že v případě, že je to TEMAC, tak to nechcu. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... oe-87.html Takže mi došel TEMAC s nálepkou a čárkovým kódem s nápisem Těsnění š 105 a po změření je to něco kolem 70 mm. To oplechování je šišaté, jak sviňa. Dál mi místo těsnění pod rozdělovač přišlo těsnění pod vypínací váleček spojky. A nakonec, odkdy jsou kabely Tesla (česká prvovýroba) s nápisem Made in USA??? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... 11713.html Celkem mě zklamali
_________________ Kdo maže, ten jede!
|
13.2.13, 01:07 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Ten material salku to je primo kompozice na kluzna loziska, nevim co presne to je, ale bude to nejakej druh bronzu, nebo tak neco Jestli si nejsi jisty opotrebenim, tak v knizce od Baty, jsou tlousky psane, tak muzes vzit mikrometr a premerit (chtelo by to ale asi nejakej hrotovej, protoze jak bude s ploskama, tak toho moc nezmeris, protoze panev je kulata ) Jinak ten povlak zase tak tenky neni, nereknu ti kolik, ale svoji tloustku ma Kazdopadne z te fotky pusobi velice dobrym dojmem. Jo jenom pro uplnost abych nezapomel, ze pisty muzes montovat jen jednim smerem, podle sipky, ci znaku na nem snad vis, aby pak nebyl nejakej pruser
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
13.2.13, 01:51 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jakub P. nejt Tesla jako Tesla česká se s tou americkou už několik let soudí o název
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.2.13, 08:41 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Nie je to bronz,ale je to nejaká špecial cínová kompozícia ako písal jakub p..Tie káble od usa tesly mám a sú dobré.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
13.2.13, 09:30 |
|
|
Jakub P.
Příspěvky: 62 Bydliště: Blanensko
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Taky mi to přišlo, že je to nějaká tenká cínovo - olověná vrstva a že je v některých místech sjetá na podkladovou vrstvu. Mikrometr s hroty na měření šálků - to bude asi problém. Mohl bych pučit normální mikrometr a zkusit tzv. metodu přes drátky, třeba s malými vrtáčky, ale to asi nebude dost přesné. O nějakém mikrometru vážně uvažuju, dost často by se hodil, úchylkoměr rovněž. Většina mikrometrů má sotva v sadě klíč a kalibrační měrku, natožpak vyměnitelné hroty. Taky jsou v rozmezích po 25 mm, tedy 0-25; 25-50 mm, takže aspoň tyhle dva by se zešly. Co tak znám, je SOMET nebo mitutoyo, jsou to dobré značky? Z těch těsnění, co mi přišly z skoda-dily mám další problém, těsnění pod víko ventilů je tenké, gumové, zatímco origo korek je široký, profilu L http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... l-862.html Je problém to narvat do drážky ve víku a může se to zkroutit a nebude to těsnit, to už tam spíš nechám ten starý korek. Nezabírá to ani šířku drážky. Nevím, jestli má Fa/Felicia jiné víko /těsnění, ale myslel jsem, že 110 a 105/120 jsou stejné. Pokud ano, vydávat toto, jako těsnění na 120 je zhovadilost. Kolonku š110 už nemají v e-shopech skoro nikde, tak to musím všechno objednávat, jako díly na 120.
_________________ Kdo maže, ten jede!
|
13.2.13, 14:27 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
to na fa/fe co má hliníkový víko
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.2.13, 16:47 |
|
|
goodbie
Příspěvky: 725 Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jakube to vypadá spíš na pomstu ze škoda dílu a né na objednávku,pošli jim to zpět a požaduj uhradu poštovného za špatně dodanou objednávku.kupoval jsem tam několikrát i na mojí 120,fabii a koktávku a nikdy nebyl problém.Je to divný.
_________________ Škoda 125 červená r.v.1988
|
13.2.13, 19:18 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jeste kdyz se vratim k tem kompozicim na ojnicni loziska..ono v nich byva pouzitych ruznych materialu, proto jsem strelil ten bronz (coz je slitina medi a cinu) jestli skodovka pouziva slitiny cinu a olova, je to mozne, o slozeni jsem se nikdy prilis nezajimal.. Tady je o loziscich a jejich slozeni, celkem pekne pocteni, kdyby to nekoho zajimalo : http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_ ... le_id=7014
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
13.2.13, 21:06 |
|
|
Jakub P.
Příspěvky: 62 Bydliště: Blanensko
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Tak jsem sundal sací koš, víko čerpadla nebylo vůbec vyběhané, ani po přejetí nehtem, žádná hrana. skoda-dily opět nezklamali s těsněním ol. čerpadla: Tak na radu Jiřího jsem tam těsnění nedával a nechal jsem to na barvu, protože Hermetic nemám. Ještě by mě zajímalo, na co je červ v kanálku za čerpadlem (červ ústí do těsnění vany), má kuželovou plošku, není za ním žádná kulička nebo tak. Byl povolený, tak jsem ho dotáhl nadoraz, předpokládám, že je to ucpávka kanálku.
_________________ Kdo maže, ten jede!
|
14.2.13, 15:58 |
|
|
Jakub P.
Příspěvky: 62 Bydliště: Blanensko
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Hledal jsem u Baťy utahovací momenty pro ojnice a žádné jsem nenašel. Navíc jsem se dozvěděl, že mám matku zajistit podložkou. Jenže na celém motoru na všech ojnicích žádné zajišťovací podložky nebyly! Jen takové delší matky s válcovým prodloužením a rovnou dosedací plochou. Tak přemýšlím, jestli to tak dát zpátky a dotáhnout od oka nebo tam dát nějaký loctite...
_________________ Kdo maže, ten jede!
|
14.2.13, 21:35 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Cerv nevim na co je ale mezi saci kos a cerpadlo nemusis davat nic a vubec uz ne silikon, akorat by neco ucpal, nedava se tam vubec nic, jen poradne ocistit plochy a utahnout, vsak kdyz tam bude malicko prolinat olej je to cely ve vane, nikam to nevytece a cerpadlo dava tak velke mnozstvi oleje ze nejake prolinani mu vubec nevadi a tesneni se vyndava proto ze se pak celo cerpadla ..vlastne saci kos, priblizi vice k ozubenym kolum a tim padem se zmensi prostor mezi koly a zvysi se tlak oleje
ale nadhera, motor ze stovky uz sem nevidel ani nepamatuju, kdybych byl doma tak ti snad pujdu pomoct
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
14.2.13, 23:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|