Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 17:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další
 Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Uz sme se videli na nasichtraktorech, jestli to budes rozebirat, tak to urcite neuskodi, kazdy motor byva zanesen karbonem, je dobre vse vycistit, odstranit vsechny hrany v sacich i vyfukovych kanalech, zabrousit ventily, zkontrolovat jejich tesnost, ja delam vetsinou 16V to je o nervy :lol: , ty jich mas jen 8 :wink: , sundej vanu, vytahej pisty vlozky, udelej znova presahy..nebo si zmer presahy jak sou ted a kdyz to bude dobry tak to tam jen vrat, pisty pekne vycisti a vsechny mazaci otvory v pistech pokud tam nejake jsou, to ted nevim, pokud budes davat nove krouzky, tak jeden stary rozlom a tim zbytkem pekne vyskrabej zapich pro krouzek v pistu, uvicis co tam bude necistot a karbonu, cely pist musi byt krasne cisty, cely spoalovaci prostor taky, zkontoluj vsechny salky, kliku pokud neklepala vyndavat nemusis, jen zkontroluj zda jde bez pistu volne a je bez axialni vule, kos olejoveho cerpadla sunde, pokud je tam tesneni tak jej vyhod, plochy pekne zacisti

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


2.2.13, 21:43
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Díky za rady. Dnes jsem se na to po pauze zase dostal.
Spodní ojniční šálek:
Obrázek
Stírací kroužek byl špinavý:
Obrázek

škodovka: Vzal jsem vrchní kroužek a 2 cm pod HÚ má vůli 0,7 mm, ale teď čtu, že jsi psal o stíracím kroužku, který má vypovídací hodnotu, tak to budu muset zkusit znovu.
Ojniční čep na klice asi nemá ovalitu, ale půjčím si na to ještě digi šupleru.

_________________
Kdo maže, ten jede!


12.2.13, 20:05
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4132
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Udelals to dobre, ja se upsal, samozrejme ze tesnici, ten horni :oops: :oops: omlouvam se za dezinformaci :oops:

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


12.2.13, 20:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
ta šála vypadá dobře a kroužky na tom jsou dle měření také dobře motor toho ještě najezdí hodně.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


12.2.13, 20:38
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Ok, takže kroužky vyčistím od karbonu a vrátím zpátky.
S tím šálkem, víš to jistě? Nevím přesně, jak je to udělané, je to nějaký tenký cínový povlak?
V pravé části fotky je vidět, jakoby prosvítal nějaký jiný, načervenalý materiál. Je to tak OK?
Obrázek

Jinak už mi došly věci z vychvalovaných skoda-dily. No, moje obava s těsněním pod hlavu (škoda 105/120, což je blbost) se potvrdila. Výslovně jsem napsal do poznámky, že chcu š 120 neboli vrtání 72mm a že v případě, že je to TEMAC, tak to nechcu. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... oe-87.html
Takže mi došel TEMAC s nálepkou a čárkovým kódem s nápisem Těsnění š 105 a po změření je to něco kolem 70 mm. To oplechování je šišaté, jak sviňa.
Dál mi místo těsnění pod rozdělovač přišlo těsnění pod vypínací váleček spojky.
A nakonec, odkdy jsou kabely Tesla (česká prvovýroba) s nápisem Made in USA??? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... 11713.html
Celkem mě zklamali :(

_________________
Kdo maže, ten jede!


13.2.13, 01:07
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4132
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Ten material salku to je primo kompozice na kluzna loziska, nevim co presne to je, ale bude to nejakej druh bronzu, nebo tak neco ;)
Jestli si nejsi jisty opotrebenim, tak v knizce od Baty, jsou tlousky psane, tak muzes vzit mikrometr a premerit (chtelo by to ale asi nejakej hrotovej, protoze jak bude s ploskama, tak toho moc nezmeris, protoze panev je kulata ;) )
Jinak ten povlak zase tak tenky neni, nereknu ti kolik, ale svoji tloustku ma ;) Kazdopadne z te fotky pusobi velice dobrym dojmem.
Jo jenom pro uplnost abych nezapomel, ze pisty muzes montovat jen jednim smerem, podle sipky, ci znaku na nem snad vis, aby pak nebyl nejakej pruser :)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


13.2.13, 01:51
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jakub P. nejt Tesla jako Tesla :wink: česká se s tou americkou už několik let soudí o název

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


13.2.13, 08:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6320
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Nie je to bronz,ale je to nejaká špecial cínová kompozícia ako písal jakub p..Tie káble od usa tesly mám a sú dobré.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


13.2.13, 09:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Taky mi to přišlo, že je to nějaká tenká cínovo - olověná vrstva a že je v některých místech sjetá na podkladovou vrstvu.

Mikrometr s hroty na měření šálků - to bude asi problém. Mohl bych pučit normální mikrometr a zkusit tzv. metodu přes drátky, třeba s malými vrtáčky, ale to asi nebude dost přesné. O nějakém mikrometru vážně uvažuju, dost často by se hodil, úchylkoměr rovněž. Většina mikrometrů má sotva v sadě klíč a kalibrační měrku, natožpak vyměnitelné hroty. Taky jsou v rozmezích po 25 mm, tedy 0-25; 25-50 mm, takže aspoň tyhle dva by se zešly. Co tak znám, je SOMET nebo mitutoyo, jsou to dobré značky?

Z těch těsnění, co mi přišly z skoda-dily mám další problém, těsnění pod víko ventilů je tenké, gumové, zatímco origo korek je široký, profilu L http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1 ... l-862.html
Je problém to narvat do drážky ve víku a může se to zkroutit a nebude to těsnit, to už tam spíš nechám ten starý korek.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Nezabírá to ani šířku drážky.
Nevím, jestli má Fa/Felicia jiné víko /těsnění, ale myslel jsem, že 110 a 105/120 jsou stejné. Pokud ano, vydávat toto, jako těsnění na 120 je zhovadilost.
Kolonku š110 už nemají v e-shopech skoro nikde, tak to musím všechno objednávat, jako díly na 120.

_________________
Kdo maže, ten jede!


13.2.13, 14:27
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27222
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
to na fa/fe co má hliníkový víko

_________________
Passat 96kw
Golf III 1,9 tdi 66kw + bosch 764 => cca 95kw
Felda 1.3BMM combi LPG


13.2.13, 16:47
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 725
Bydliště: Aš Pastviny okr.Cheb
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jakube to vypadá spíš na pomstu ze škoda dílu a né na objednávku,pošli jim to zpět a požaduj uhradu poštovného za špatně dodanou objednávku.kupoval jsem tam několikrát i na mojí 120,fabii a koktávku a nikdy nebyl problém.Je to divný.

_________________
Škoda 125 červená :-)r.v.1988


13.2.13, 19:18
Profil ICQ
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4132
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jeste kdyz se vratim k tem kompozicim na ojnicni loziska..ono v nich byva pouzitych ruznych materialu, proto jsem strelil ten bronz (coz je slitina medi a cinu) jestli skodovka pouziva slitiny cinu a olova, je to mozne, o slozeni jsem se nikdy prilis nezajimal..
Tady je o loziscich a jejich slozeni, celkem pekne pocteni, kdyby to nekoho zajimalo ;) : http://www.vutbr.cz/www_base/zav_prace_ ... le_id=7014

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk
OctaviaII 1,9tdi 459tk


13.2.13, 21:06
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Tak jsem sundal sací koš, víko čerpadla nebylo vůbec vyběhané, ani po přejetí nehtem, žádná hrana.
skoda-dily opět nezklamali s těsněním ol. čerpadla:
Obrázek
Tak na radu Jiřího jsem tam těsnění nedával a nechal jsem to na barvu, protože Hermetic nemám.
Ještě by mě zajímalo, na co je červ v kanálku za čerpadlem (červ ústí do těsnění vany), má kuželovou plošku, není za ním žádná kulička nebo tak.
Byl povolený, tak jsem ho dotáhl nadoraz, předpokládám, že je to ucpávka kanálku.
Obrázek

_________________
Kdo maže, ten jede!


14.2.13, 15:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Hledal jsem u Baťy utahovací momenty pro ojnice a žádné jsem nenašel. Navíc jsem se dozvěděl, že mám matku zajistit podložkou. Jenže na celém motoru na všech ojnicích žádné zajišťovací podložky nebyly! Jen takové delší matky s válcovým prodloužením a rovnou dosedací plochou.
Obrázek
Tak přemýšlím, jestli to tak dát zpátky a dotáhnout od oka nebo tam dát nějaký loctite...

_________________
Kdo maže, ten jede!


14.2.13, 21:35
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Cerv nevim na co je ale mezi saci kos a cerpadlo nemusis davat nic a vubec uz ne silikon, akorat by neco ucpal, nedava se tam vubec nic, jen poradne ocistit plochy a utahnout, vsak kdyz tam bude malicko prolinat olej je to cely ve vane, nikam to nevytece a cerpadlo dava tak velke mnozstvi oleje ze nejake prolinani mu vubec nevadi a tesneni se vyndava proto ze se pak celo cerpadla ..vlastne saci kos, priblizi vice k ozubenym kolum a tim padem se zmensi prostor mezi koly a zvysi se tlak oleje

ale nadhera, motor ze stovky uz sem nevidel ani nepamatuju, kdybych byl doma tak ti snad pujdu pomoct

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


14.2.13, 23:37
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz