|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Nebo už netěsní podtlakový ovladač přívěry a ta se po startu neotvírá.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.3.13, 17:41 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12490
|
Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
A jeje, on zase dakto prestal sledovat datumy a odpoveda na 5 rokov stare posty.. hadam ze ono zmienovane auto uz je davno v tretej generacii plechoviek na pivo.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
19.3.13, 15:56 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Auto furt jezdí, je stále jak nové, ikdyž už má najeto 61tis km Tenkrát jsem to vyřešil úplnou výměnou karburátoru, na tom původním nepomohla ani výměna všech možnejch komponentů, celý sytič, obohacovač. prostě to byl asi výrobní zmetek
|
19.3.13, 16:13 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Re: Re:
Lamač píše: Ide to normálne presne našteľovať aj bez akejkoľvek podtlakovej skúšačky.Úplne jednoducho.Ono na tom lekri je veľa predpríprav na veľa vecí,napr.sa dá dorobiť aj šteľovanie bohatosti zmesi pri čiastočnom zaťažení,ohrev voľnobežnej sústavy atď. atď. Jo těch příprav bylo spousta - existovalo i něco podobnýho jako ekonomizér u karburátoru Ozon kdy se při nuceném volnoběhu přerušoval přívod paliva volnoběžným kanálem, ale ze spousty toho nakonec sešlo teda aspoň co se realizace u Favoritu týká. I přesto ale faktem je že co do vyspělosti kluci z AZNP zvolili to nejlepší co mohli teda aspoň v rámci tehdejších možností.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
19.3.13, 16:39 |
|
|
-Romik-
Příspěvky: 22
|
Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
to prskání do výfuku ti přestalo po výměně karburátoru? Řeším teď stejný problém. Díky.
|
8.10.14, 06:50 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Prskání do výfuku způsobují v zásadě 2 věci- moc bohatá směs nebo nízký předstih. Moc bohatá směs nestihne prohořet, nespálený benzín jde do výfuku, kde se nahromadí a vlivem tepla znova začne hořet- prskání,rána. S nízkým předstihem je to stejné, jen ta směs není bohatá, je ok, ale díky kratší době hoření nestihne benzín shořet. Důsledek stejný.
edit- ještě to může způsobovat drobná netěsnost výfuku těsně za motorem tj. těsnění pod svody, před svody /mezi motorem a svody/, spojení 1. díl na druhý.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
12.10.14, 06:54 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|