Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.10.24, 08:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ? 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Nebo už netěsní podtlakový ovladač přívěry a ta se po startu neotvírá.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


16.3.13, 17:41
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12490
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
A jeje, on zase dakto prestal sledovat datumy a odpoveda na 5 rokov stare posty.. hadam ze ono zmienovane auto uz je davno v tretej generacii plechoviek na pivo.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


19.3.13, 15:56
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 317
Bydliště: Čáslav
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Auto furt jezdí, je stále jak nové, ikdyž už má najeto 61tis km :D Tenkrát jsem to vyřešil úplnou výměnou karburátoru, na tom původním nepomohla ani výměna všech možnejch komponentů, celý sytič, obohacovač. prostě to byl asi výrobní zmetek


19.3.13, 16:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1545
Bydliště: Olomoucký kraj
Příspěvek Re: Re:
Lamač píše:
Ide to normálne presne našteľovať aj bez akejkoľvek podtlakovej skúšačky.Úplne jednoducho.Ono na tom lekri je veľa predpríprav na veľa vecí,napr.sa dá dorobiť aj šteľovanie bohatosti zmesi pri čiastočnom zaťažení,ohrev voľnobežnej sústavy atď. atď.


Jo těch příprav bylo spousta - existovalo i něco podobnýho jako ekonomizér u karburátoru Ozon kdy se při nuceném volnoběhu přerušoval přívod paliva volnoběžným kanálem, ale ze spousty toho nakonec sešlo teda aspoň co se realizace u Favoritu týká. I přesto ale faktem je že co do vyspělosti kluci z AZNP zvolili to nejlepší co mohli teda aspoň v rámci tehdejších možností.

_________________
Favo 135 (G)LX '93


19.3.13, 16:39
Profil

Příspěvky: 22
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
to prskání do výfuku ti přestalo po výměně karburátoru?
Řeším teď stejný problém.
Díky.


8.10.14, 06:50
Profil
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Jak seřídit KARBURATOR u FAVORITA ?
Prskání do výfuku způsobují v zásadě 2 věci- moc bohatá směs nebo nízký předstih. Moc bohatá směs nestihne prohořet, nespálený benzín jde do výfuku, kde se nahromadí a vlivem tepla znova začne hořet- prskání,rána. S nízkým předstihem je to stejné, jen ta směs není bohatá, je ok, ale díky kratší době hoření nestihne benzín shořet. Důsledek stejný.

edit- ještě to může způsobovat drobná netěsnost výfuku těsně za motorem tj. těsnění pod svody, před svody /mezi motorem a svody/, spojení 1. díl na druhý.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


12.10.14, 06:54
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz