|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
VAN3RE
Příspěvky: 63
|
Problem s motorom
Ahojte......Mám jeden mensi problem......Vo Felicii 1.3 BMM mám motor z MPi 50kw ale vstrekovacia jednotka je z verzie 40kw 135B a vcera som dal do toho riadiacu jednotku z verzie 50kw 136B Bosch a moj problem je vtom že v 1 a 2 rýchlostnom stupni ked idem v nízkych otáčkach približne 1000-1500ot/min a akonáhle dupnem na plyn tak sa motor na sekundu zadusí a potom sa oživí a ide do otáčok.......Toto robi aj za studena ale aj za tepla.....S riadiacou jednotku z verzie 40kw 135B toto nerobilo že sa zadusilo na sekundu....tam to islo bez problemov.....Co to moze sposobovat?
|
24.4.13, 18:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Problem s motorom
Daj tam tú jednotku,aká tam má byť.Zámennosť vstrekov a riadiacich jednotiek sa tu preberala.50kW tam neurobí len jednotka,vstrek,ale aj vyšší kompresný pomer motora a tuším že aj vačka je iná.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
24.4.13, 20:11 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Problem s motorom
Když vyměníte jen ŘJ bez dalších věcí jak psal Lamač, tak se to samozřejmě bude hádat. ŘJ má nahrané jiné hodnoty v programu, nebo jak to napsat. Každý z motorů, tedy 40kW a 50kW potřebují něco jiného. Jiný předstih, jinou dávku paliva a další. Když si to potom spočítáte, tak se motor samozřejmě trápí, protože má třeba nižší nebo vyšší předstih a větší dávku paliva než by potřeboval.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.4.13, 08:40 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Problem s motorom
Ty máš motor 50kW MPI a jednotku 50kW BMM? Co to je za ptákovinu?
|
25.4.13, 08:50 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Problem s motorom
Píše motor z mpi.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
25.4.13, 09:59 |
|
|
VAN3RE
Příspěvky: 63
|
Re: Problem s motorom
Takže musím tam dat komplet vstrekovaciu jednotku z 50kw 136B? aby to spolu výborne slapalo? Čo iné ešte treba vymeniť?
|
25.4.13, 10:02 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Problem s motorom
Dobře, pochopil jsem to tak, že jsi vzal motor 136MPI a osadil ho jednobodem z 135BMM včetně ECU. Jenže tento motor má jinou vačku a kompresi než 136BMM. Možná že ECU z verze 135BMM to tolik nevadí když má svojí CVJ (ale není to optimální), ECU z 136BMM jak je vidět ano. Proto má ten motor špatné přechody, které jsou bohužel mimo adaptační schopnosti ECU. Budeš muset sehnat aspoň CVJ z 136BMM - má větší průměr klapky.
|
25.4.13, 12:30 |
|
|
VAN3RE
Příspěvky: 63
|
Re: Problem s motorom
To je čo to CVJ? som nepochopil tej skratke
|
25.4.13, 13:25 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6330 Bydliště: Snina
|
Re: Problem s motorom
Celkovo Vydarena Jednotka
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
25.4.13, 13:43 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Problem s motorom
Centrální vstřikovací jednotka
|
25.4.13, 15:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|