Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Autor |
Zpráva |
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Řeším problém,kterej mě celkem překvapil,při koupi favorita při zhruba 108k byla směs bohatší(podle svíček)nynní při 109k jsou svíčky bílí a motor při otáčkách nad 2500 při půlce plynu má takovej tupější chod,ale jede,na dílně jsme se schodli,že si vyměním palivovej filtr,palivový filtr byl z fabriky a ucpanej,vyměnil jsem ho za nový(manfilter),vyměnil jsem svíčky dr17yc za dr15yc a po ujetí zatím 100km+- jsou svíčky znovu bílé,nevěděl by někdo,kde by mohla být vada?zkoušel jsem odpojit lambadu a favorit jede úplně stejně jako když je zapojená,je možný problém v lambádě?
|
31.7.13, 21:27 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4137 Bydliště: Havirov
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
co čidlo teploty?
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk OctaviaII 1,9tdi 462tk
|
31.7.13, 21:49 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Čidlo teploty je čidlo v termostatu nebo vlevodole v chladiči?při koupi jsem měnil termostat,protože se motor neohřál,jinak teďka teplotu ukazuje v pořádku,teplotu při teplým motoru mám v půlce a sahara spíná zhruba ve 3/4 teploty,špatný čidlo bych poznal podle čeho?
|
31.7.13, 21:59 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Čidlo teploty je zozadu na sacom potrubí,a ešte na vstrekovacej jednotke.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
1.8.13, 09:33 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Pravděpodobně je to lambda, snímač teploty vzduchu a chladící kapaliny slouží jen pro korekci bohatosti směsi, špatně by to startovalo za studena a podobně. Na odpojení lambdy musí motor zareagovat hrubším během, zhoupnutím otáček a vyšší spotřebou paliva. Nejlepší by bylo (jako u každé stříkačky) načíst paměť závad.
|
1.8.13, 10:25 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Dobře,děkuju za rady,lambadu jsem vyndal a její povrch byl bílej,tak jsem jí vyměnil a uvidíme,abych udělal diagnostiku,tak budu muset sehnat kabel,sice diagnostiku jako takovou bych měl,ale mám jenom OBDčko,tu 5pinovou redukci nemám
|
1.8.13, 17:44 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
milos to uz nekolikrat psal jak vypichnout jen 3 kabely na facka
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
1.8.13, 18:47 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
A svíčky jsou taky špatně. Jestli je to 135ka s motorem 40kW, mají být svíčky 17ky, jako ty co tam byly. Já mám problém zase opačný, mám to stále moc bohaté. Chudá směs bude asi ta Lambda jak bylo psáno, nebo něco s palivem.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
1.8.13, 19:03 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Tak svíčky můžou být různý,rozdíl je jenom v tepelný hodnotě,ty 17 budou zaručeně startovat i za ukrutných mrazů ty 15 by měli,ale zase budou o něco lépe fungovat za teplýho motoru a problém s palive,mohl by být špatný regulátor tlaku?
|
1.8.13, 23:45 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Možná, nevím, nejsem motorář. Ale podle mě to nejde vyměnit, jedině někde sehnat starší ceou vs. jednotku. Nebo bych zkusil vyměnit ŘJ, jestli to nebude lepší.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.8.13, 03:47 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
a tlak paliva ?
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
2.8.13, 07:40 |
|
|
Jose350406144
Příspěvky: 18 Bydliště: České Budějovice
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Zkusím udělat nejdřív výpis chyb,nějak se zkusím poptat v práci,jak to někdo dělal nebo se to dělá,když nemám redukci a potom by nebyl špatný nápad kouknout na tlak,měřák bych nejspíš měl a redukční ventil na palivo nějak kdyžtak seženu,lambadu jsem vyměnil a nějak tam nevidím rozdíl
|
2.8.13, 20:02 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
do regulátoru tlaku paliva sa ta membrána zohnať už vraj že nedá, ale ako opraviť by sa to dalo, podložiť pružinku nejakou podložkou
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
3.8.13, 23:56 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6340 Bydliště: Snina
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
Hej,a potom tam budeš mať jaké tlaky?A keď je membrána v ťahu,podložka nepomôže.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
4.8.13, 11:18 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Škoda Favorit 135LX BMM Chudá směs
čo som to mal rozobraté membrána vyzerá tak že by mala toho dosť vydržať ale môže sa stat všeličo
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
4.8.13, 11:21 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|