Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 18.11.24, 11:32



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
 Centrál BRANO do Fav 93 
Autor Zpráva

Příspěvky: 34
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
gorgalik- dobře díky, tohle zkusim.
samozřejmě že dálka je neorigo- dodělávaná a první co tak jsem ji odpojil...


18.10.13, 10:54
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Teď přemýšlím, jestli by to takhle mělo fungovat. :D Ale asi jo, tuším, že před vstupem do ŘJ jsou kabely z levého i pravého předního motorku spojené do jednoho pinu.

Pokud to tak bude, musíš vytáhnout zámek ze dveří - odpojit od vnější, vnitřní kliky, vložky zámku, rozšroubovat zámek, pak dostat ježka z klece - to bývá litý boj. Pak vyšroubovat motorek ze zámku, ostrým plochým šroubovákem ho opatrně rozlousknout, zapamatovat si, co tam jak je a jak co funguje, opravit mikrospínač - je jednoduchý, takže oprava bývá docela banální. Třeba jen nedoléhají plíšky na sebe. No a pak to vše zkompletovat. Je to pro mě jedna z nejhorších prací na autě. :) I výměna rozvodů či spojky mě nechává chladnějším.

Hlavně pak ještě zámek nevracej do dveří, ale ověř funkčnost tak, že připojíš konektor a všechno porádně prozkoušíš. Páč zpětná montáž bývá to pravé martyrium. Hlavně nacvakávání těch bílých spojek táhel.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.10.13, 11:26
Profil

Příspěvky: 34
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
neboj, ten postup víc než důvěrně znám, a chytá mě rapl že to budu muset dělat zas :lol: právě proto se ptám, abych to třeba nedělal zbytečně. Jestli budu rozdělávat samotné servo nevim, asi ho vyměnim za jiné, mám jich doma dost...
Jenom doufám že správné dveře trefím napoprvé, nechce se mi zbytečně rozdělávat tapecír :lol:


18.10.13, 13:29
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
Mám pro tebe jednu fintu. Teď nevím barvu káblíků k servu, ale když na jeden zapojíš kostru a na další plus, mělo by to pustit servo na některou stranu. Nebo zkusit obrátit polaritu. Káblíky přímo k motorku jsou myslím modrý a zelený, ale u neorigo serva, u Brana nevím.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.10.13, 13:57
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Jo, u origa ovládáš motorek taky zeleným a modrým. Změnou polarity zamykáš nebo odemykáš. Pak mám tucha, že ten žlutý je ten stabilní (teď si nejsem jistý, jestli plus nebo minus) a mikrospínač ho spojuje buď s bílým nebo černým. Ale tím si nejsem úplně jist.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


19.10.13, 11:26
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
cerny je kostra neni nahodou tenhle spolecny a ty druhe 2 barvy odenk. zamk. ???

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


19.10.13, 11:52
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
Na to že kostra bývá u Favorita většinou bílá(ty k...y ve fabrice bych za tohle zabil), tak nevím. :)

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


19.10.13, 19:03
Profil
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9438
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
ale u centralu je cerna ne?

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


19.10.13, 20:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6330
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
Aby ste v tom mali jasno:
Napájanie motorčekov modrý (na rj pin 5) a hnedý (rj pin 1).Biely (6) je stály mínus,spína cez mikrospínač v motorčeku na : odomkni čierny (2),zamkni žltý (3).Jednotka brano typ R 020-1,rok 93,motorčeky a central origo brano z fava silverline.Napájanie jednotky pin 4 červený +12V,biely kostra.Signály z RJ pre DO s alarmom scario idú tiež na piny 2 a 3.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


19.10.13, 21:04
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
No, část okolo řj centrálu Brano mám zapojenu ještě origo a plus mám červený a mínus, tedy kostra mám bílý.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.10.13, 12:04
Profil

Příspěvky: 34
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
jo, mám to přesně jak píše Lamač


20.10.13, 16:55
Profil

Příspěvky: 34
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
huráááá, trefil jsem to hned napoprvé, byly to dveře u spolujezdce :lol:
díky chlapi, a hlavně gorgalikovi.


21.10.13, 13:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak jsem ty barvičky trochu poplet no. :D Ale hlavně, že už to Jarek dal do kupy. Co teda zlobilo? Mikrospínač?

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.10.13, 13:45
Profil

Příspěvky: 34
Příspěvek Re: Centrál BRANO do Fav 93
Jo ten. Akorát nevim jak se dá opravit? Myslim tam rači fouknu celé jiné sevo...


21.10.13, 15:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Pokud nejsi úplně levý, tak na tom nic není. Jen je třeba rozlousknout to servo, pak si dát pořádného majzla na to, jak tam co kam patří, abys to neposkládal špatně. Ten mikrospínač poznáš, vedou k němu zmiňované tři kabely. Jednoduše lze vyjmout z plastového obalu. Co vím, tak jsou dva typy těch spínačů, jeden má takový plastový klobouček, mě se stalo, že drhnul a nevracel se, tudíž pořád dával signál "zamknuto". Stačilo ho rozhýbat a přimáznout vazelínou (tedy vzít si trochu toho bílého lubrikantu z mechanizmu motorku, normální vazelínu bych tam nedával, ta žere plasty). Nebo může být špatný kontakt v těch plíšcích se kterými klobouček hýbe.

S druhým typem mikrospínačů jsem se setkal u Feldy, ale možná že se to cpalo i do Fáčka. Ale ten byl mnohem jednodušší, ani si nepamatuju, co by se tam mohlo posmolit.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


21.10.13, 17:00
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz