Autor |
Zpráva |
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
čumím že by v tomto státě se naučil někdo dělat jak to de
|
7.10.13, 20:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Tak prý bohužel, i v německých papírech je napsaný ten řízený kat. Prý jedině kdybych dodal podepsaný a orazítkovaný papír ze škodovky. Uvidíme jestli ho získám.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.10.13, 15:36 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
Diky bohu ze jedina chyba mojho TP je EURO2 norma miesto EURO1
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
8.10.13, 21:31 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
To není chyba ale podlost!
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
8.10.13, 21:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27228 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
a ? já mam taky E1 a auto "splnuje" E2
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.10.13, 23:11 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
nepomože ani bečet a před autem klečet jsou jen dva způsoby co jsem psal dodělat auto na papíry nebo papíry na auto nic víc nic mín
|
10.10.13, 20:36 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6586 Bydliště: Kosice
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
darklord píše: Diky bohu ze jedina chyba mojho TP je EURO2 norma miesto EURO1 ty to nemas dovoz z DE a namontovany KLR? potom by to nebola chyba ale fakt
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
11.10.13, 07:30 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
No on tam namontovany ten bazmecht bol Ale len velmi kratku dobu kym som prisiel na to ze to ma prisavat nefiltrovany vzduch do sania pri studenom motore. Aj tak tu o tom kazdy vie ho**o
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
11.10.13, 07:45 |
|
|
ventYl
Příspěvky: 6586 Bydliště: Kosice
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
ono to ma na studenom motore prisavat "falosny" vzduch, filtrovany by mal byt vlastnym malym filtrom na hadici. efekt ma byt ten, ze sa motor, kat aj lambda skor zohreju. uz to, ze to urobi Euro 2 je mi jedno, pretoze v papieroch mam iba E1, ale rychlejsie zohriatie motora beriem.
_________________ This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting. (--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik [H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula Skoda 742 Forever Team
|
12.10.13, 12:40 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
Ak ta kovova derava raroha na konci mala byt filter tak ja som potom santa claus. Proste som to vyhodil a je to, konecne za studena nekolise volnobeh, nehadze to chyby vahy vzduchu, a hlavne to nesaje nefiltrovany falosny vzduch. Ono neslo ani o zohriatie (co je samo o sebe blbost) ale len o ochudobnenie zmesi pri studenom starte, kedze to bolo realne otvorene tak minutu po fakt studenom starte.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
13.10.13, 05:02 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
aha konecne som plne pochopil preco maju niektore volva v sani bypass s ventilatorom. vedel som ze sa to zapina len pri studenom starte a ma to zlepsit emisie, ale nutene ochudobnenie zmesy ma nenapadlo...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
26.10.13, 11:32 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
Gokralík: Jestli jsem to dobře pochopil, tak máš klasický karbec, ale na výfuku máš kat, ale neřízený. na ouřadech je problém přepsat i neřízený kat za řízený?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
28.10.13, 12:23 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Řešení změn v Technickém průkaze
má kabrec, tudíš bez katu a dokladech kat
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
28.10.13, 12:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|