Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 22:03



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Řešení změn v Technickém průkaze 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
čumím že by v tomto státě se naučil někdo dělat jak to de :oops:


7.10.13, 20:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Tak prý bohužel, i v německých papírech je napsaný ten řízený kat. Prý jedině kdybych dodal podepsaný a orazítkovaný papír ze škodovky. Uvidíme jestli ho získám.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


8.10.13, 15:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
Diky bohu ze jedina chyba mojho TP je EURO2 norma miesto EURO1 :lol:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


8.10.13, 21:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
To není chyba ale podlost! :mrgreen:

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


8.10.13, 21:32
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27228
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
a ? já mam taky E1 a auto "splnuje" E2

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


8.10.13, 23:11
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
nepomože ani bečet a před autem klečet

jsou jen dva způsoby co jsem psal dodělat auto na papíry nebo papíry na auto nic víc nic mín :oops: :oops:


10.10.13, 20:36
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
darklord píše:
Diky bohu ze jedina chyba mojho TP je EURO2 norma miesto EURO1 :lol:


ty to nemas dovoz z DE a namontovany KLR? potom by to nebola chyba ale fakt :)

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


11.10.13, 07:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
No on tam namontovany ten bazmecht bol :lol: Ale len velmi kratku dobu kym som prisiel na to ze to ma prisavat nefiltrovany vzduch do sania pri studenom motore. Aj tak tu o tom kazdy vie ho**o :)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.10.13, 07:45
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
ono to ma na studenom motore prisavat "falosny" vzduch, filtrovany by mal byt vlastnym malym filtrom na hadici. efekt ma byt ten, ze sa motor, kat aj lambda skor zohreju. uz to, ze to urobi Euro 2 je mi jedno, pretoze v papieroch mam iba E1, ale rychlejsie zohriatie motora beriem.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


12.10.13, 12:40
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
Ak ta kovova derava raroha na konci mala byt filter tak ja som potom santa claus. Proste som to vyhodil a je to, konecne za studena nekolise volnobeh, nehadze to chyby vahy vzduchu, a hlavne to nesaje nefiltrovany falosny vzduch. Ono neslo ani o zohriatie (co je samo o sebe blbost) ale len o ochudobnenie zmesi pri studenom starte, kedze to bolo realne otvorene tak minutu po fakt studenom starte.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


13.10.13, 05:02
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
aha konecne som plne pochopil preco maju niektore volva v sani bypass s ventilatorom. vedel som ze sa to zapina len pri studenom starte a ma to zlepsit emisie, ale nutene ochudobnenie zmesy ma nenapadlo...

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


26.10.13, 11:32
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
Gokralík: Jestli jsem to dobře pochopil, tak máš klasický karbec, ale na výfuku máš kat, ale neřízený. na ouřadech je problém přepsat i neřízený kat za řízený?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


28.10.13, 12:23
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Řešení změn v Technickém průkaze
má kabrec, tudíš bez katu a dokladech kat

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


28.10.13, 12:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz