|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Termospínač felicie 1,3Mpi
Autor |
Zpráva |
paja
Příspěvky: 1
|
Termospínač felicie 1,3Mpi
Zdravím. Mám dotaz. Je možné, že mi nespíná nové termočidlo větráku. Jinak vše funguje vyměněno(čidlo teploty,termostat,chladič a jedna netěsnící hadice). Zkoušel jsem ho dát zapojené do vařící vody,ale nic,tak nevim .Jinak dráty jsou v poho a větrák taky,ten jsem zkoušel přes baterku i nasimulovat sepnutí spínače spojením dvou drátů-ok. Mám tento spínač, ale není na něm vyražena teplota sepnutí,nikde. http://www.automeisner.cz/detail/6U0959481D/termospinac-fe-1-3-1-6.html. Na jakou nejnižší teplotu se dá termospínač koupit? Děkuji moc za rady
|
15.4.12, 16:02 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Re: Termospínač felicie 1,3Mpi
97stupnov je fa/fe, ale mozes si tam dat aj so skodovky120 tam je teplota nizsia (88?)
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
15.4.12, 22:13 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Termospínač felicie 1,3Mpi
Strkat tam čidlo ze stodvácy je nesmysl, kup si to co tam patří.
|
16.4.12, 12:58 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Termospínač felicie 1,3Mpi
mám skúsenosť že aj napriek tomu že ventilátor beží častejšie teplota motora je potom stála ( teda ak sa použije čidlo zo 120 88° ) teraz mám na Felde origo a ešte nieje tak teplo ale ak stojím v kolóne tak teplota vylezie na cca 100° a potom zopne a chaldí, voda nevrie, nestráca sa, ale auto je vtedy lenivejšie, ak a práve keď potrebujem z kolóny vyraziť, čiže motor zaťažím tak teplota ide tesne pred 110° čo sa mi moc nepáči, ono sa to uchladí ale lepšie to udržiavať na cca 90°.. na Fave to mám trocha inak
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
17.4.12, 08:44 |
|
|
rider126
Příspěvky: 192
|
Re: Termospínač felicie 1,3Mpi
Vedel by mi niekto povedať , pri koľkých stupňov má začať fúkať ventilátor na felícii 1,3 Mpi ? Na teplomeri mám cez 110 stupňov , voda už vrie v nádržke a ventilátor sa nekrúti. Ventilátor je funkčný. Keď prepojím termospínač , roztočí sa. Bolo mi povedané , že to má zopnúť až keď je ručička v červenom poli. Podľa mňa je to hlúposť. Voda v nádržke vrie až tak , že cez vrchnák strieka gejzír pary.
_________________ Už len Škoda fabia II , 1.4 16V , r.v 2008 , 63kW
|
7.11.13, 09:35 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9438 Bydliště: Kolín
|
Re: Termospínač felicie 1,3Mpi
spatny spinac
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
7.11.13, 15:12 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Termospínač felicie 1,3Mpi
michalkatka píše: teraz mám na Felde origo a ešte nieje tak teplo ale ak stojím v kolóne tak teplota vylezie na cca 100° a potom zopne a chaldí, voda nevrie, nestráca sa, ale auto je vtedy lenivejšie, ak a práve keď potrebujem z kolóny vyraziť, čiže motor zaťažím tak teplota ide tesne pred 110° čo sa mi moc nepáči, ono sa to uchladí ale lepšie to udržiavať na cca 90°.. na Fave to mám trocha inak máš něco rozbitýho, mě se teplota drží furt na 90 a ani se nehne
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.11.13, 17:10 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Termospínač felicie 1,3Mpi
Rider126: Už to tady kluci psali. Fáva a Feliny mívají čidla na 97°C, tedy kolem 97°C by měl sepnout. Je tam nějaká výrobní tolerance, tedy plus mínus nějaký stupeň méně, ale myslím že né více.
Michalkatka: Jestli čidlo ze š120 na teplotu 88°C pomůže si nemyslím. Akorád řve ventilátor při každém zastavení na křižovatce.
Nevím proč, ale vídávám felicie v letním období, že i při běžných teplotách se jim spíná ventilátor častěji než u Favoritů. Tam se mi sepne ventilátor na chladiči jen když fakt dlouho stojím v nějaké koloně, třeba 10 minut a déle, nebo je venku teplota hodně nad 30°C.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
7.11.13, 17:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|