Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 18:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1763 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 118  Další
 Příběh no.? - str. 118 nový projekt ! 
Autor Zpráva
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9440
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
lemy zasadne ne, pokud auto nema lemy shnile plastaky by tam nemeli bejt vubec

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


17.11.13, 14:08
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
Ok, byl to jen nápad. Na minulým Fa jsem je měl taky a shnilej taky nebyl. :wink:

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


17.11.13, 14:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6337
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
V čom je výhoda prerušovača z feldy,okrem dodrbania kabeláže?A ešte vysvetli to s týmy ventilami.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


17.11.13, 17:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 590
Bydliště: Praha
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
Hlavně jako každý elektronický přerušovač se sepne ihned po přepnutí páčky blinkrů. Co se týče zapojení, akorát se přivede zem, jinak nic složitého a ke klasickému se lze bez problémů vždycky vrátit.

_________________
Volvo 940 B230FB aut. '91
dříve: Škoda Favorit 136L '90, LPG


Naposledy upravil jansjans dne 17.11.13, 17:57, celkově upraveno 1



17.11.13, 17:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6337
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
Pokiaľ to funguje,načo do toho šprtať?To isté platí o motore.Na favoritoch sa výbrus NEROBÍ,tento motor je potrebné prevložkovať,tj nové vložky a patričné piesty.Vložku môžeš akurát tak prehonovať,trochu to pomôže.A zábeh s novými krúžkami na použitých vložkách bude niečo trvať-vlastná skúsenosť.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


17.11.13, 17:56
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
Ventily, už byly popsány kolegou nademnou (hliníkové tyčky ... ) více netřeba dodávat.

Co se týče přerušovače opět bylo řečeno již nademnou, lepší reakce na pohyb (stačí se dotknout lukasu a bliká) a mnohem (pro mě) lepší a příjemnější zvuk ... :wink:

PS: Nemá někdo po ruce shéma zapojení toho přerušovače ? Je to již nejaká doba, co jsem to dělal u svýho ex Fa ... :P

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


18.11.13, 16:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
No prave ze je treba dodavat. Pretoze cim mas vacsiu volu na ventiloch tym MENEJ casu je ventil otvoreny (a tiez sa zmensuje zdvih). Takze nejake reci o lepsom plneni len znamenaju ze nemas sajn o com pises. Cim das vacsiu volu tym mas vacsiu istotu ze nastartujes aj pri arktickej zime ale vedome volu len tak zvacsovat je nerozum.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.11.13, 17:00
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11892
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Auto vypadá naprosto luxusně. Snad bych jen vyhodil ty hnusné gumové koberce z těska... A radši bych ho nechal v originálním stavu (vrátil mlhovky, vykašlal se na Feldí přerušovač...). Plastové podběhy rozhodně ano! Plastové lemy rozhodně ne! Ty jsou vlastně úplně k ničemu. Jen na zakrytí koroze. U zdravého vozu nemají význam.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


18.11.13, 17:32
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
Feldi prerusovac berem ako nutny tuning u 742/781. Ten originalny je fakt tragicky... A hlavne ako sa pisalo vysie, hned pri tuknuti do packy ma prvu polohu zopnutu.

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


18.11.13, 18:06
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 14802
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
Kdyby ses přece jenom rozhodnul pro ten elektronický přerušovač: http://skoda-virt.cz/cz/clanky/elektrik ... -fe-na-fa/

Jo je fakt nádherný. Ty plastové podběhy ti zachrání právě ty docela kritické místa fáček a nebudou ti hnít ty různé skulinky v podbězích. Lemy by šly jestli se ti líbí, ale bylo by potřeba to dobře utěsnit a každou chvíli to sundávat a vyčistit to tam.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


18.11.13, 18:53
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
lemy se vykašli, ty tam dej az to budes mit zhnily a bude chtit projit stk/prodat to :D Podbehy urcite jo, ale nejak rozumne pripevnit, ne to prohnat vrutama.. A elektronickej prerusovac urcite, ja to na facku zapojoval jeste slozitejs s feldi palubkou... :) a vyhod ty hnusny gumovy koberce a vystrihni si z nejakyho peknyho cernyho koberce svoje :), popř na zimu sežeň origo favo/feldi..

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


18.11.13, 19:28
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
Díky Vám všem za ohlasy ! :wink:

Ty "hnusný" gumový rohože jsou "origo" fa/fe rohože (vaničky z Polska) z mototechny. Nejsou vzhledné, to je jasné, ale na zimu (sníh, břečka ... ) ideální, proto je tam na zimu mám. Nejsou to první vaničky a vždy jsem v tomhle ročním období byl spokojen. :wink: Co člověk naťape, to se je vyleje a nenasákne se koberec ve vozidle. Jo, dle pána v mototechně je fa/fe trochu rozdíl v podlaze u spolujezdce, což jsem já třeba vůbec netušil ... :shock: Jinak na léto pořídím nějaké pěkné s logem "okřídleného šípu", třeba velurové - koberečky.

Co se týče lemů tak zatím nebudou - rozmyslel jsem si jejich instalaci, podběhy už jsou objednány (OB autodíly - Polsko předpokládám).

Přerušovač z feldy je už na místě a bliká náramně ... 8) Stihl jsem ho instalovat, než jsem jel do práce. Jediný "zádrhel" je přitažení kostry, ale nic co by se nedalo zvládnout. Mám ale ten felďácký pro verzi s "tažným" a ta má jeden konektor navíc. Ten je na "kontrolku" v palubce na signalizaci funkce bliken na vleku ? Nebo se pletu ?

Co se týče ventilů, nejsem v žádném případě "motorář" takže nehodlám z mé strany říkat rádoby "moudra" a nepravdy o kterých si myslím, že jsou pravdou. Tohle mi poradil kámoš co ladí již delší dobu škodovky všeobecně, že se mu to osvědčilo a dělá to tak spousty let. Moje ventily byly utažený až až ... :roll:

Co se týče rozdělovače, nastavil jsem předstih "od oka" a dle strobo lampy je kolem 10 - 11 st. Četl jsem, že by měl být 4 - 7 st. (781.136) ale jak u "X"kovýho motoru ? Přijde mi, že teď motor jede velmi dobře, hlavně od 3.500 ot/min. výš. Je to tak, že čím vyšší předstih, tím jede motor lépe ve vyšších otáčkách ? Nyní je při vyšších otáčkách (3.500 ot/min.+ je slyšet "cvrlikání" ventilů, předtím tomu tak nebylo. Před měl motor tendenci již při 4.000 ot/min. ukončit "výkonový" růst a vyšší otáčky pouze zvyšovaly hluk motoru, ale netáhl. Nyní jde za plynem téměř do "červených" otáček, tedy až k 6.000 ot/min. Je ale možné, že je to dáno i tím, že mám nyní "provizorně" osazený motor rozdělovačem ze 136L (46 kW) a ten má jiný průběh a vnitřnosti co jsem četl (pružinky, kužílek ... ) Až přijde nový "X"ový uvidíme, jak se to bude chovat.
Při nastavení předstihu je vidět, že "kmitá" takže nový rozdělovač a nový řetěz je jasnou volbou. Tlaky jsem neměřil, ale změřit je nebude problém. Přeci jen má najeto už 160 tis. km - to kvůli kroužkům a vložkám. Svíčky nové - Bosch 4 (se čtyřmi "zobáčky"), kabely nové Tesla, víčko i palec nový (Český). Při vyndání mého orig "X"kového rozdělovače byla zjištěna zvýšená vůle v dolní části (pod guferem), kde je již "vakl".

Raději se zeptám a udělám ze sebe "blbce" než rádoby machrovat, že vše znám. Spoustu věcí si doma udělám sám, nebo právě s výše zmíněným kámošem, ale rozhodně ne vše a tak se tady, Vás zkušenějších, občas raději optám, než něco zmršit. :)

Co se týče mlhovek, ty zůstanou, svítí to mnohem lépe a vzhledově se mi také líbí víc. Do konce týdne snad dorazí orig. Hella panel, nový rozdělovač "X" a ještě pár drobností ...

PS: Díky za schéma zapojení, já měl navíc ještě jeden kabel do pravého konektoru na "blikání" při zamykání centrálu. Vše funguje !

Ještě mě napadla jedna taková myšlenka s trochu "větším" zásahem do konstrukce vozu a to zadní kotoučová náprava z VW Golf III, rozměrama by měla sedět na fa/fe ... :?: Neberu to jako nějaký nevkusný "tuning" ale pouze vylepšení brzdné soustavy vozidla ... A abych nezapomněl, další "upgrade" by byl 70A alternátor z fe, dal by se implantovat do fa ? Zítra, za světla se podívám do mé "bělice" (fe 1.3 MPi) jestli by altík pásl do fa. S výměnou řemenice počítám (plochý vs. drážkový řemen).

A poslední drobnost dnes, proběhla výměna žárovek za Osram night breaker (asi nejlépe svítící - homologovaná - žárovka co jsem kdy měl ve svých vozech). Ale to už určitě víte ... :wink:

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


18.11.13, 21:05
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
na tu napravu se vykašli, bubny brzdej dostatecne... a altik bych se osobne taky vykaslal, dyztak zrepasuj co tam je ale jestli to ma prd naltiano tak by mel bejt ok

bejt tebou bych to spis poradne zakonzervoval, popripadne poladil vykon motoru treba sprint 75 upravou

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


Naposledy upravil lukas.pce dne 19.11.13, 00:36, celkově upraveno 1



19.11.13, 00:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 950
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
No, asi vymýšlím zbytečnosti no ... :oops: :wink:

Altík mi dobíjí tak jak má, bubny brzdí také (nové pakny, prasátka i lanovody) o to nic, ale myslel jsem to spíš, jako takové to domácí vylepšení ... 8)

_________________
2008 Hyundai Matrix 1.6 16V GL
2007 Citroën Xsara Picasso 1.6 16V
2007 Kawasaki Versys 650
2002 VW Lupo 1.0 MPi Oxford


19.11.13, 00:36
Profil

Příspěvky: 518
Příspěvek Re: Škoda Favorit GLX - Silver line by Lubosh
bud rad ze to jezdi..

akorat bych sundal ten podtacek pod zadni spztkou

a starter z feldy by taky nebyl spatnej :)

_________________
Škoda Favorit 136 -> Škoda Superb 2.8 V6


19.11.13, 00:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 1763 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 118  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz