Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Autor |
Zpráva |
škodovka
karosář
Příspěvky: 4134 Bydliště: Havirov
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Benzin rozpouští silikon.. Jinak mi se nejvíc osvědčilo na ty těsnění nedávat buď nic, nebo je jenom trochu namazat motorovým olejem, on se sice taky časem zmizí, ale pro montáž to těsnění změkne a lépe přilne a pak už to tak zůstane
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk OctaviaII 1,9tdi 459tk
|
19.12.13, 01:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jakub P.
Příspěvky: 62 Bydliště: Blanensko
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Tak je navic praskla ta pertinaxova podlozka pod karbec a jak na potvoru ju nikde v okoli nemaji a vikend na krku. Slo by to udelat z nejakyho vhodnyho materialu odolnyho benzinu a teplote? A houzevnatejsiho, nez puvodni cernej, krehkej "bakelit"?
_________________ Kdo maže, ten jede!
|
19.12.13, 15:14 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4134 Bydliště: Havirov
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
No v obchodě už to těžko seženeš občas se to objeví na aukru a podobně.. Jinak vyrobit by to bylo ideální z nějakého ,,origo,, materiálu z kusu tlustého pertinaxu (mohl by být třeba ve starém rádiu) Ono pokud vím, tak co se prodávaly náhradní, tak ty byly právě pertinaxové a ne z toho plastu. Jiný materiál mě moc nenapadá, no jak máš něco podobné tlouštky tak za pokus nic nedáš Jinak s pertinaxem bych se mohl podělit, mám někde celou tabuli, ale tenkého takže by se musely dát minimálně dva kusy na sebe, což by zase zvýšilo riziko falešného vzduchu No a nebo jak máš všechny kusy, tak by možná mohlo chvilku vydržet slepení kvalitním sekunďákem, ale to je jenom provizorní řešení..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk OctaviaII 1,9tdi 459tk
|
19.12.13, 18:51 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
pripomen se nekdy v dubnu, budeme delat jeste velky uklid nahore na pude, budou tam pozdeji regaly s pneumatikama, takze vse co tam je co si videl pujde pryc aby tam bylo misto, mozna se tam ta podlozka nekde objevi, ale kdyby ne, zeptam se otce, mam pocit ze pertinax mel a kdyby jo, udelam ti tech podlozek kolik chces na cnc frezce, jinak si myslim ze mas krivou prirubu kabruratoru, vyndat srovnat a zadny silikon, jen tesneni
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
19.12.13, 19:53 |
|
|
Jakub P.
Příspěvky: 62 Bydliště: Blanensko
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jasný, prozatím jsem to slepil Loctitem, vysekal jsem z 0,5 mm zeleného papíru nové podložky na vazelínu a dojel jsem do Letovic a zpět (24 km) v pohodě. Možná pojedu do Bystřice (2x50 km) a trnu aby to po cestě neprasklo v tom mraze. Přírubu mám podle šuplery rovnou, ale možná bude problém v té plechové misce, ta je prolisama zpevněná a její rovinnost jaksi nezměřím. Ale kdybych měl správný matroš - houževnatý, pružný, tepelně a benzinově odolný, hned z něho nechám podložky nadělat.
Zeptám se místního soustružníka/zámečníka a jestli ne, tak v Brně Alfa Agro - s těmi mám velmi dobré zkušenosti - potřeboval jsem membránu do redukčáku odolnou kyslíku, acetylenu i propan-butanu a pro ně žádný problém a za pár šupů...
Origo matroš podložky nebude asi nejvhodnější, je křehký, má hrubozrnný lom, jako by byl slisovaný z nějakých šupinek a vyrovnávací schopnost takřka nulová, to chce změnu...
Jiri: mám pro vás tu lampu, zatím jsem tam nejel, ale možná pojedu do Pacova...
_________________ Kdo maže, ten jede!
|
19.12.13, 23:57 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4134 Bydliště: Havirov
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Možná to zkusit vyrobit ze silonu by nebylo od věci..
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk OctaviaII 1,9tdi 459tk
|
20.12.13, 00:14 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6328 Bydliště: Snina
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
No silon asi nie-nieje tak tepelne odolný ako pertinax.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
20.12.13, 03:48 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12126 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
A teflon?
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
20.12.13, 08:37 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Lamač píše: No silon asi nie-nieje tak tepelne odolný ako pertinax. Silon je ok do 100 stupnov a pod karbecom nikdy viac nebude
|
20.12.13, 15:22 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6328 Bydliště: Snina
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
No neviem neviem,teplo z vyfuku,a prehriaty motor a už je to dosť blízko...
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
20.12.13, 16:07 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Ja budu doma nekdy v dubnu, tak se nejak domluvime, to svetlo nespecha, kdybys chtel pomoct s tou podlozkou dej mi rozmery ja to pripravim, material tata doma urcite najde, ma vsechno
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
20.12.13, 17:18 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jedna nová podložka se mi doma válí....
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
20.12.13, 18:08 |
|
|
Jakub P.
Příspěvky: 62 Bydliště: Blanensko
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
ferrari píše: Hlavne skontroluj aj presahy vložiek, či sú OK. No a potom odporúčam kontrolu všetkých ventilov/zabrúsenie sediel...a aspoň optickú kontrolu vôle vodítok ventilov...predpokladám, že ten olej bude brať tade (preto aj zasrané sacie ventily) a to je dôsledok používania oleja M6A/M6AD...ten M7ADSIII kľudne nalej, možno ho radšej predčasne vymeň a potom už normálne...každopádne, ak sa dlho používal M6A/M6AD, odporúčam použiť nejaký 15W/40-15W/50 čo najnižšej API pšecifikácie (SD/SE). Teď budu zase měnit olej, kontrolka po zahřátí pořád svítí na volnoběh. Byl tam polský filtr FILTRON OM 508 (Auto kelly), zjistil jsem, že by měl pasovat i MANN - FILTER H719/2. Ten jsem objednal a uvidíme, jestli třeba Poláci nemají moc řídký papír a nebude to lepší. Olej tam byl Paramo Trysk Stabil 15W-40, API SF/CC. Mohl bych tam dát stáčený M7 ADSIII anebo mám radši sehnat nějakou 15W-50 nebo 20W-50, která by měla mít vyšší viskozitu za tepla? FERRARI: Souvisí nějak API specifikace s viskozitou? Anebo tu nízkou API doporučuješ jenom aby se naráz nerozpustilo moc úsad?
_________________ Kdo maže, ten jede!
|
26.5.15, 15:58 |
|
|
Veteranista
Junior TW team
Příspěvky: 6025 Bydliště: Těšnovice
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
15W-50 jezdím na svých motorech, kupuji ho pod označením M8AD a dobrý, neměl jsem s ním problém, jak říkáš, je do teplého počasu lepší.
Když koupíš třeba Paramo M8AD nemusíš mít ani strach, že ti to hned vše rozpustí a ucpe.
K těm fitrům. Dost pravděpodobně Filtron i Mann jsou zcela stejné, jen přebalené, nebo mají alespoň stejný papír. Ještě nezapoměň brát v úvahu, že Hundert nemá plnoprůtokový filtr, tj. neteče přes něj celé množství oleje, takže filtr se na tlaku oleje vůbec nepodílí.
_________________ Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly
|
26.5.15, 17:13 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Mogul Super to vyřeší s tou kontrolkou....
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
26.5.15, 21:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|