Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 23:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
 Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717 
Autor Zpráva
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Benzin rozpouští silikon..
Jinak mi se nejvíc osvědčilo na ty těsnění nedávat buď nic, nebo je jenom trochu namazat motorovým olejem, on se sice taky časem zmizí, ale pro montáž to těsnění změkne a lépe přilne a pak už to tak zůstane ;)

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


19.12.13, 01:57
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Tak je navic praskla ta pertinaxova podlozka pod karbec a jak na potvoru ju nikde v okoli nemaji a vikend na krku. Slo by to udelat z nejakyho vhodnyho materialu odolnyho benzinu a teplote? A houzevnatejsiho, nez puvodni cernej, krehkej "bakelit"?

_________________
Kdo maže, ten jede!


19.12.13, 15:14
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
No v obchodě už to těžko seženeš :( občas se to objeví na aukru a podobně..
Jinak vyrobit by to bylo ideální z nějakého ,,origo,, materiálu z kusu tlustého pertinaxu (mohl by být třeba ve starém rádiu) Ono pokud vím, tak co se prodávaly náhradní, tak ty byly právě pertinaxové a ne z toho plastu. Jiný materiál mě moc nenapadá, no jak máš něco podobné tlouštky tak za pokus nic nedáš :wink:
Jinak s pertinaxem bych se mohl podělit, mám někde celou tabuli, ale tenkého takže by se musely dát minimálně dva kusy na sebe, což by zase zvýšilo riziko falešného vzduchu :?
No a nebo jak máš všechny kusy, tak by možná mohlo chvilku vydržet slepení kvalitním sekunďákem, ale to je jenom provizorní řešení..

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


19.12.13, 18:51
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
pripomen se nekdy v dubnu, budeme delat jeste velky uklid nahore na pude, budou tam pozdeji regaly s pneumatikama, takze vse co tam je co si videl pujde pryc aby tam bylo misto, mozna se tam ta podlozka nekde objevi, ale kdyby ne, zeptam se otce, mam pocit ze pertinax mel a kdyby jo, udelam ti tech podlozek kolik chces na cnc frezce, jinak si myslim ze mas krivou prirubu kabruratoru, vyndat srovnat a zadny silikon, jen tesneni

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


19.12.13, 19:53
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jasný, prozatím jsem to slepil Loctitem, vysekal jsem z 0,5 mm zeleného papíru nové podložky na vazelínu a dojel jsem do Letovic a zpět (24 km) v pohodě. Možná pojedu do Bystřice (2x50 km) a trnu aby to po cestě neprasklo v tom mraze.
Přírubu mám podle šuplery rovnou, ale možná bude problém v té plechové misce, ta je prolisama zpevněná a její rovinnost jaksi nezměřím.
Ale kdybych měl správný matroš - houževnatý, pružný, tepelně a benzinově odolný, hned z něho nechám podložky nadělat.

Zeptám se místního soustružníka/zámečníka a jestli ne, tak v Brně Alfa Agro - s těmi mám velmi dobré zkušenosti - potřeboval jsem membránu do redukčáku odolnou kyslíku, acetylenu i propan-butanu a pro ně žádný problém a za pár šupů...

Origo matroš podložky nebude asi nejvhodnější, je křehký, má hrubozrnný lom, jako by byl slisovaný z nějakých šupinek a vyrovnávací schopnost takřka nulová, to chce změnu...

Jiri: mám pro vás tu lampu, zatím jsem tam nejel, ale možná pojedu do Pacova...

_________________
Kdo maže, ten jede!


19.12.13, 23:57
Profil
karosář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4137
Bydliště: Havirov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Možná to zkusit vyrobit ze silonu by nebylo od věci..

_________________
škoda 105S (Blanka)1984 438 000km-kdykoliv kamkoliv...
škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí
škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota
škoda 110R 1977 152tk
škoda felicia 1.3MPi 255tk+1.3 MPi Kombi LPG 444tk
OctaviaII 1,9tdi 462tk


20.12.13, 00:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
No silon asi nie-nieje tak tepelne odolný ako pertinax.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


20.12.13, 03:48
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12137
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
A teflon?

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


20.12.13, 08:37
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Lamač píše:
No silon asi nie-nieje tak tepelne odolný ako pertinax.

Silon je ok do 100 stupnov a pod karbecom nikdy viac nebude


20.12.13, 15:22
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6343
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
No neviem neviem,teplo z vyfuku,a prehriaty motor a už je to dosť blízko...

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


20.12.13, 16:07
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Ja budu doma nekdy v dubnu, tak se nejak domluvime, to svetlo nespecha, kdybys chtel pomoct s tou podlozkou dej mi rozmery ja to pripravim, material tata doma urcite najde, ma vsechno :D

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


20.12.13, 17:18
Profil ICQ

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Jedna nová podložka se mi doma válí....

Obrázek

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


20.12.13, 18:08
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 62
Bydliště: Blanensko
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
ferrari píše:
Hlavne skontroluj aj presahy vložiek, či sú OK. No a potom odporúčam kontrolu všetkých ventilov/zabrúsenie sediel...a aspoň optickú kontrolu vôle vodítok ventilov...predpokladám, že ten olej bude brať tade (preto aj zasrané sacie ventily) a to je dôsledok používania oleja M6A/M6AD...ten M7ADSIII kľudne nalej, možno ho radšej predčasne vymeň a potom už normálne...každopádne, ak sa dlho používal M6A/M6AD, odporúčam použiť nejaký 15W/40-15W/50 čo najnižšej API pšecifikácie (SD/SE).

Teď budu zase měnit olej, kontrolka po zahřátí pořád svítí na volnoběh. Byl tam polský filtr FILTRON OM 508 (Auto kelly), zjistil jsem, že by měl pasovat i MANN - FILTER H719/2. Ten jsem objednal a uvidíme, jestli třeba Poláci nemají moc řídký papír a nebude to lepší.
Olej tam byl Paramo Trysk Stabil 15W-40, API SF/CC.
Mohl bych tam dát stáčený M7 ADSIII anebo mám radši sehnat nějakou 15W-50 nebo 20W-50, která by měla mít vyšší viskozitu za tepla?
FERRARI: Souvisí nějak API specifikace s viskozitou? Anebo tu nízkou API doporučuješ jenom aby se naráz nerozpustilo moc úsad?

_________________
Kdo maže, ten jede!


26.5.15, 15:58
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
15W-50 jezdím na svých motorech, kupuji ho pod označením M8AD a dobrý, neměl jsem s ním problém, jak říkáš, je do teplého počasu lepší.

Když koupíš třeba Paramo M8AD nemusíš mít ani strach, že ti to hned vše rozpustí a ucpe.

K těm fitrům.
Dost pravděpodobně Filtron i Mann jsou zcela stejné, jen přebalené, nebo mají alespoň stejný papír.
Ještě nezapoměň brát v úvahu, že Hundert nemá plnoprůtokový filtr, tj. neteče přes něj celé množství oleje, takže filtr se na tlaku oleje vůbec nepodílí.

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


26.5.15, 17:13
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Rozbor a kontrola motoru š 110L / 717
Mogul Super to vyřeší s tou kontrolkou....

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


26.5.15, 21:28
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 138 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 31 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz