Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.11.24, 21:06



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další
 Zamlžování čelního skla zevnitř 
Autor Zpráva
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9439
Bydliště: Kolín
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
okno oskrabes a to co oskrabes ihned vyhodis ven, to same vlhka hadra kterou okno zevnitr bezne utiras, koberecky vyklepes

musis minimalizovat pricinu, to ze mas v aute vlhkost a z recese si celou namrazu oskrabes zpatky do vozu to moc nepomaha

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


9.12.13, 18:05
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1467
Bydliště: Košice
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
lantros7 píše:
Díky slovacek.milos,ale s tou garáží to nejde,byť je to mé nejvroucnější přání.
Prostě mi jde o nejrychlejší,a nejlepší způsob odstranění toho svinstva ze skla v daném okamžiku.
Na venek na to dlabu,neboť sem si na námrazu pořídil eta aku škrabku,a do minuty mám oškrábáno(menší rotační frézka).

To si mal rovno povedqt, ze ta prevencia nezaujima a ze si chces len pokecat. Staci pustit nezavisle kurenie, zapnut klimu a okna su ciste za par sekund. My blbci to skrabeme a striekame sprejmi a utierame a zohrievame a cakame nez sa motor aspon troska ohreje.


9.12.13, 23:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 125
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
Peter50kw to ale nemáme na mysli to samé auto.
No chtěl bych vidět někoho,kdo má š100 či favorita,jak má za pár sekund od topení odpařené sklo. :lol:
Nechci jen pokecat,ale přijít na nejlepší řešení nastálé situace.
Mám formana,pracovní auto,né žádnou leštěnku.
Kdo má auto stejného směru,tak určitě pochopí,když potřebuje co nejrychleji odjet vozem.

_________________
Forman 1993 781.135
"máte štěstí,že jdu právě kolem"


10.12.13, 00:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
aj studeny vzduch zvonku na uplne studenom motore par sekund po starte zamlzenemu oknu pomoze. ten vzduch zvonku samotny je obvykle menej vlhky ako to, co mas dnu, pretoze dnu sa ti odparila voda z kobercov. uz to, ze je menej vlhky staci, aby sa vlhkost z okna viazala na tento menej vlhky vzduch a bola prudom vytlacena von. za druhe motor sa sice uplne rychlo neohreje, ale voda v kratkom okruhu je vlazna dost rychlo. na mojom mozno 200 kilovom liatinovom motore z kurenia fuka vlazny vzduch pri vonkajsej teplote pod 0 stupnov kludne aj po ujdeni menej ako 1 km. a ak okno ohrejes aj o par stupnov oproti teplote okoliteho vzduchu, prestane sa ti mlzit, pretoze kondenz sa robi na tom, co je chladnejsie ako vzduch.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.12.13, 07:34
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 125
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
ventYl,"a ak okno ohrejes aj o par stupnov oproti teplote okoliteho vzduchu, prestane sa ti mlzit, pretoze kondenz sa robi na tom, co je chladnejsie ako vzduch."
Tak to je mi jasné,to už si libuju,ale jde o tu situaci,kdy máš venku dejme tomu -5 stupňů,a máš to zmrzlým motorem odpařit za pár sekund.

_________________
Forman 1993 781.135
"máte štěstí,že jdu právě kolem"


10.12.13, 07:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
ak mas vonku -5 a namrznute okna zvnutra, niekde sa stala chyba. vynes vonku koberceky a nechaj ich doma preschnut. ak sa budu mlzit a namrzat aj potom, niekade ti dovnutra zateka a tvoja situacia nema riesenie, pretoze toto je chybovy stav a na ten nie je ziaden bezny prostriedok pripraveny.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.12.13, 08:44
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6332
Bydliště: Snina
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
Ono veľa ľudí robí chybu v tom ,čo som si všimol,že hneď dá topenie naplno(to je ok) a naplno dá aj fúkanie.A to je chyba.Stačí počkať minútku,dva a pak pustiť fúkanie naplno.A rozdiel je viditeľný hneď.

_________________
Favo 135L,1990
http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/
https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima
http://www.sptech.sk/


10.12.13, 09:04
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
toto mozem zo skusenosti s climatronicom potvrdit, ale nie bezvyhradne.

ak je climatronic v rezime automatiky, tak caka na ohriatie motora na 50 stupnov. kym nie je dosiahnuta tato teplota, tak bezi ventilator asi len na 8% vykonu (je tam PWM zdroj, takze regulacia vykonu je plynula), aby zabezpecoval zakladnu cirkulaciu vzduchu a auto sa dalej nemlzilo. problem s tou teplotou je v tom, ze aj na vypnutom motore stupa. rychlost stupania teploty "z tohto snimaca" je umerna teplote vonkajsej. ratam, ze stupa umelo kvoli tomu, aby motor dostal cas sa aspon nejako zohriat a az potom zacal fukat teply vzduch, ak jednotka vie, ze ma vykurovat, lebo teplota v kabine je nizsia, ako teplota nastavena. ked teplota "motora" podla diagnostiky dosiahne presne 50 stupnov, vykon vetraka sa prida na 3. stupen (z cca 12 - 15 stupnov?). to uz fuka citelne vlazny vzduch, problem je jeho mnozstvo. na ohrev kabiny to nestaci, ale na to, aby udrzalo okno nezarosene ano. ked sa teplota prehupne cez 50 stupnov, staci aj 51, pusta sa vetrak takmer na plny vykon. za moju cestu do prace sa napr. dnes motor ohrial na cca 70 stupnov, ale vlazny vzduch fukal uz po vyjdeni z parkoviska (na hlavnu z parkoviska to mam asi 500 metrov uzkymi ulickami).

edit: jo a k tym vyhradam. alternativny rezim climatronicu odmlzovanie celneho skla pusta na vzduch plny vykon vetraka bez ohladu na to, aka je teplota motora.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


10.12.13, 09:30
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
neviem ale mne dosť pomohlo ked som podlepil zadne bočne okna, a to tak že som vybnral tesnenie a dal som pod neho silikon na akvaria odvtedy nezateka aj sa tak nezahmlieva idem podlepiť ešte prave okno a zadne nech mam pokoj u zadneho budem len podlepovat to odsunutim tesnenia a vsunutim pištole na silikon ...... inakšie su pod tesnenim dost medzeri ked ich odsunetie može to robiť vela

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


28.12.13, 20:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6586
Bydliště: Kosice
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
myslis pod stahovacie okna? tam zatekat ma, je to na to stavane. preto mas pod tymi kartonovymi tapaciermi tradicne foliu, ktoru uz na autach, ktore sa dostali pod ruku ceskym a slovenskym kunst majstrom, nenajdes, pretoze sa uzniesli, ze je tam zbytocna.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


2.1.14, 09:16
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
si myslím že myslí okolo predného a zadného skla, niekedy zateká v rohoch medzi gumou a sklom, častejšie medzi kasňou a gumou... buď sa vymení tesnenie, alebo sa to zatmelí silikónom...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


2.1.14, 19:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
presne ako piše michalkatka ..... sorry ale pisal som to trošku pod parou vtedy :)

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


2.1.14, 21:33
Profil
Junior TW team

Příspěvky: 6025
Bydliště: Těšnovice
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
Silikon mezi těsnění a karoserii, hmm = vyhnitý rám okna

_________________
Octavia 60 & Octavia 61 & 1000MB 67 & M22 1969 & 110LS 75 & 100L 75& M-B 200D 76 & F 127 77 & 120L 77 & 1203COM 80 & F 126p 86 & F 126p 87 & 125L(136L) 89 & O Corsa B 1996 &M-B 212D 98 &motocykly


2.1.14, 22:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11891
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Silikonem bych to taky neřešil. Ten je kyselý a způsobí korozi. Spíše bych tam prásknul nějaký neutrální tmel.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


3.1.14, 10:59
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1140
Bydliště: Michalovce
Příspěvek Re: Zamlžování čelního skla zevnitř
ale aky neutralny tmel ? :)

_________________
PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8


3.1.14, 11:19
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 62 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz