Re: 1.6 MPI po chvíli jízdy chcípně-pak nestartuje
nápadů by bylo, a jéje:
špatný čidlo teploty
špatnej hall
špatný čerpadlo/nízkej tlak paliva
špatný VN
studeňák v elektroinstalaci
špatný imo
špatná řj
zlomyslnej skřítek co ti to vždycky vypne
začal bych tedy zvednutím kapoty ve chvíli kdy nežádoucí situace nastane a provedením základní diagnostiky ve smyslu soustavného určování a klasifikace nějakého obvykle nežádoucího stavu věci. Můžu navrhnout třeba starý dobrý není co zapálit - není čím zapálit, a to třeba tak, že vytáhneš kabel z rozdělovače a sleduješ jestli jiskří o kostru, následně vytáhneš MPI vstřik a sleduješ jestli vstřikuje; nebo dnes tak moderní připojení na VAG a diagnostiku akčních členů/blok měřených hodnot.
Bez toho se nejspíš nikam dál neposuneš...
P.S.. máš bod že víme co to je za auto/motor