Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Autor |
Zpráva |
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Jo tááák, pan otec točil rozdělovačem, hmmm... Jinak platí, že rozdělovač musí být v základní poloze, nelze si libovolně "vybrat" jeho polohu. Natoč motor do kompresní horní úvratě prvního válce (ryska na řemenici kliky musí být proti nulové značce na víku rozvodů) a palec rozdělovače při tom musí směřovat na tečku vyraženou na tělese rozdělovače - tam je na víčku vývod pro první válec.
|
19.1.14, 18:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Lamač
Příspěvky: 6325 Bydliště: Snina
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Mechanicky totožne ako na predstih na nulu.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
19.1.14, 18:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14784 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Hm, asi hold někdo nepochopil, že u BMM systému se už předstih nenastavuje, že si to všechno řídí ŘJ a když se místo 0° nastaví třeba 5°, tak se to potom hádá a jiskru to buď nehází vůbec, nebo v úplně jiný okamžik.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
19.1.14, 18:35 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6325 Bydliště: Snina
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Ono si to iskru hodí presne vždy,ale pri pootočenom rozdeľovači to v určitom režime začne iskru z palca biť bokom,mimo kontakty vo veku rozdeľovača,alebo prinajhoršom na druhý kábel/sviečku.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
19.1.14, 18:58 |
|
|
skolnajz
Příspěvky: 74 Bydliště: Kopřivnice
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Nevím proč, ale pan táta měl za to, že je to rozdělovačem a v hlavě si řekl " co kdybych sním točil a ono se to spravilo ".. jednoduše mi řekl, kup nový rozdělovač a auto bude jezdit. když točím s rozdělovačem, auto nedostává otáčky ( věděl sem, že to není rozdělovačem, tak sem tam nechal původní, jinač bych ho už měnil taky ) byla to válka
_________________ Dokud se nic neposere, jezdí přes vodu a lítej přes hory!
|
20.1.14, 07:45 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
No to buď rád, že nemáš Fábii 1.4MPi. Šteloval by ti vůli ventilů
|
20.1.14, 11:21 |
|
|
skolnajz
Příspěvky: 74 Bydliště: Kopřivnice
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
No, sice nevím co by to udělalo, ale určitě by to asi nejelo a tak snažil se pomoct
_________________ Dokud se nic neposere, jezdí přes vodu a lítej přes hory!
|
22.1.14, 19:12 |
|
|
varok
Příspěvky: 14784 Bydliště: Havířov
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Fabia 1,4MPi už má myslím hydroštely, ne?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.1.14, 08:32 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Má hydroštely, jenže vršek hlavy po sundání deklu vypadá stejně jako u Felicie/Favoritu. Na vahadlech jsou šroubky s matičkama, takže neznalého ani nenapadne, že je něco ve ventilovém rozvodu jinak.
|
23.1.14, 11:12 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6325 Bydliště: Snina
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Ale aj tak,myslím že po výmene hydrošteľov sa to má nejak šteľovať.
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
23.1.14, 11:15 |
|
|
škodovka
karosář
Příspěvky: 4134 Bydliště: Havirov
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Nebo i po nějakém výrazném snížení hlavy. Svépomocí se to dělá, pokud se nepletu, tak, že použiješ postup střídání válcu jako pro normální motor, akorát našteluješ nulovou vůli a od té nulové vůle ten červ utáhneš ještě o dvě otočky. Šteluje se tím npředpětí pružin v tom hydroštelu, pokud vím tak tam má být na tom červu nějaký moment teda, no a ten by měl odpovídat zhruba těm dvoum otáčkám utažení od nulové vůle, pokud se pletu, tak mě někdo opravte. Dělal jsem to zatím jen na jedné fabce (tímhle postupem) a jezdí jak má, takže je to snad v pořádku.
_________________ škoda 105S (Blanka)1984 437 000km-kdykoliv kamkoliv... škoda 125L (Bobiš)1988 70 000km-přepych a pohodlí škoda 100L (Šmoulinka)1974 204 000km-tradice a jistota škoda 110R 1977 152tk škoda felicia 1.3MPi 252tk+1.3 MPi Kombi LPG 432tk OctaviaII 1,9tdi 459tk
|
23.1.14, 11:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27226 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Lamač píše: Ale aj tak,myslím že po výmene hydrošteľov sa to má nejak šteľovať. ano, je na to předepsanej postup
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.1.14, 13:31 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
nechce se mi to celé pročítat protože sposta věcí z akčních členů není správně diagnostikováno a vyloučeno že je OK že je vadný helův snimač to ti řekne každá rj BMM v paměti závad, přišemž je OK prostě po prvním startu se uloží tato závada, nikdo neměřil tlak paliva po celou dobu kdy to chcípne a nejde nastartovat nikdo neměřil VN kabely a to jsem měl stejný problém, auto na roztlačení chytalo na drb ale nešlo natočit, protože kabely 1 a čtyři byly neprůchodné,když měl pálit prvníválec tak jiskra skočila na třetí kde vypálila směs a když měla pílit na třetím nebylo co zapálit, když měla pálit na čvrtém skočila na durhý a když měla pálit na druhím zas nebylo co zapálit stejnou závadu jsem měl ve středu tam byly kabely OK ale jak jsem s každým zahýbal byly neprůchodné
|
24.1.14, 12:26 |
|
|
Miris.77
Příspěvky: 1
|
Re: Felicia 1.3 bmm - záhadná vada, pomoc
Dobrý den všem přítomným, mám podobný problém s feldou r.v. 95 1,3 bmm... z ničeho nic se jí nechtělo startovat, jednou to chytlo na popáté, pak byl pár dnů klid, pak zase nechytala. Z kámošem jsem zkoušeli jestli háže jiskry, neházela,prohodila se cívka z jeho feldy, chytlo to napoprvé, cívka se koupila, vymněnila, odjel jsem domů, pak do práce a zase domů a druhý den zase nechtěla chytnout, chytlo to na po 4 a pak mi to po cestě domů 3x chcíplo, až se to nedalo nastartovat vůbec, odtlačím to na nejbližší parkoviště. Druhý den se tam vrácím, startuju... chytla a během chvíle na volnoběh zdechla. Tak to zkouším zase... moc se tomu nechtělo, ale rozjelo se to. Dojedu před barák a druhý den valím mhd. Po šichtě zkouším a nic, tak že lano, odtáhli jsme to na zahradu, benzín tam byl snímač otáček to nedělal (přehozen z jiného auta) čerpadlo tlačilo, vyměnil se olejový filtr, při jeho vytáhování začlo téct palivové potrubí, to taky vyměněno, odvzdušněno. Zkoušíme startovat a nic, dívali jsme se na vstřikovací trysku, trošku se rozháhly kontakty a hups... ono to jelo Dva dny s tím nebyl probém, dnes ráno do práce a z práce , do obchodu... vše ok. Startuju před obchodem... napoprvé nic, napodruhé to chytlo a během chvíle zase zdechlo, přidával jsem plyn a reakce žádná. Na počtvrté to chytlo, zatím jsem dojel bez problému Včera byl menší přívalový deštík, voda v pojistkách, nefunguje světelná houkačka a klakson, pojistka ok. Měl jsem venku pojistkový panel, zoxidované kontakty, na konektoru 3 zprava nahoře urezivělý jeden kontakt, nemáte někdo ponětí jestli to může nějak souviset s tím starováním a k čemu vede ten kabel od toho urezivělého kontaktu? Jo a jako bonus zespod panelu jako by propálená dírka a zkroucený plast Zítra valím pro jinou a modlím se aby to bylo tím.
|
30.6.14, 20:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|