Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 20.9.24, 03:54



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další
 tuningová dioda 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6320
Bydliště: Snina
Příspěvek dioda
tak som skusil tu diodu,s elektrikou to bolo lepšie,ale spotreba išla zo 7,5 na 8,3-skušal som to asi mesiac a pol..takže až taký tuning to nie je


28.8.10, 17:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
21lucas: já bych to raději neriskoval nějakými blbostmi. Jeden chlápek mi říkal, že už i některé fábie mají dorovnávání napětí altíku. Jeden drát z altíku vede do ŘJ a ta dorovnává napětí do určité hodnoty podle zatížení. Jak to ale funguje nevím. Nějaké TJUNING DIODY JSOU K HOVÍNKU.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.8.10, 15:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Nějaké TJUNING DIODY JSOU K HOVÍNKU.[/quote]
No fear and TUNE! :D

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


29.8.10, 17:07
Profil ICQ
Ignorant pravidel

Příspěvky: 9430
Bydliště: Kolín
Příspěvek 
varok píše:
21lucas: já bych to raději neriskoval nějakými blbostmi. Jeden chlápek mi říkal, že už i některé fábie mají dorovnávání napětí altíku. Jeden drát z altíku vede do ŘJ a ta dorovnává napětí do určité hodnoty podle zatížení. Jak to ale funguje nevím. Nějaké TJUNING DIODY JSOU K HOVÍNKU.


drbu na to dobiji to na volnobeh 13,8 a to staci

_________________
otec: Fobia Sedan HTP :P
m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže


29.8.10, 17:38
Profil

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Pokud to nedobíjí na volnoběh při zatížení méně než 13V, tak bych to neřešil. Ideál je 13,5-14,2V bez zatížení.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.8.10, 18:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
varok píše:
21lucas: já bych to raději neriskoval nějakými blbostmi. Jeden chlápek mi říkal, že už i některé fábie mají dorovnávání napětí altíku. Jeden drát z altíku vede do ŘJ a ta dorovnává napětí do určité hodnoty podle zatížení. Jak to ale funguje nevím. Nějaké TJUNING DIODY JSOU K HOVÍNKU.

Přesně tohle mi řekl kamarád, který se elektrikou živí celý život a má jí zmáklou. Dioda je naprd, měl jsem jí namontovanou ve Favoritu a nefungovalo to.

_________________
Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí :-)
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára :-)
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo :-(


31.8.10, 08:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek 
Jenže Fábie není Favorit, na něm to bez problémů funguje.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


31.8.10, 09:59
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 192
Bydliště: okolí Prahy
Příspěvek 
Nepér píše:
Jenže Fábie není Favorit, na něm to bez problémů funguje.

Tak nevim, proč mi to teda ve Favu nefungovalo :( . Zkoušel jsem to pak po pár letech i v BX (měl jsem tam alternátor z Fava) a taky nic :( .

_________________
Citroen Xantia 1.9 TD Break r.v. 1997 - úžasný prostor a pohodlí :-)
Citroen BX 1.9 D r.v. 1993 - super kára :-)
Škoda Favorit 135 LS r. 1990 - bejvávalo :-(


31.8.10, 10:06
Profil

Příspěvky: 14761
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak fungovat by to mělo, tedy pokud je to dobře zapojené, ale těch pár desetin voltu je pro mě nepodstatné. To raději budu řešit, abych neměl při jízdě tak obrovský odběr a jak mi kdysy jednou radil, mít zapnuté jen to nejdůležitější, tím se řídím a nemám problém.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


31.8.10, 10:34
Profil
rejpal

Příspěvky: 18215
Příspěvek Re: tuningová dioda
Tak jsem to také zkusil a chová se mi to zajímavě, po nastartování je napětí dle očekávání a pak v průběhu delší cesty klesá od 13.8 k 12.8 V, jako by docházelo k průrazu diody. Při další jízdě se to opakuje, takže destruktivní průraz to není. Použil jsem 5A diodu. Nemáte s tím někdo zkušenost?


5.2.14, 10:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: tuningová dioda
Jako teplem se Up snižuje, ale o 1V to je nějak moc. Zkus měřit přímo úbytek na diodě.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


5.2.14, 11:43
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: tuningová dioda
U altíku Favorita/Felicie tuningová dioda samozřejmě funguje. Není jediný důvod proč by neměla fungovat. Zároveň neexistuje jediný důvod ji tam dávat, pokud je alternátor i regulátor v pořádku a nikde nejsou přechodové odpory v kabelech, dávají tyto alternátory bez zátěže 14,2V. Se světly a větrákem topení na dvojku 14,0V.
Skutečné napětí regleru se měří za běhu motoru mezi svorkou D+ a kostrou. Při zvýšení otáček a zapínání spotřebičů se nesmí měnit.


5.2.14, 12:35
Profil
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12111
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek Re: tuningová dioda
Ja tam ty 5A diody mam 3 paralelne.
Jede mi to na 14.5V a odkecany baterce s velkym vnitrnim odporem to dela docela dobre, kolem 14V to jeste nejak moc nenabijelo.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


5.2.14, 12:51
Profil ICQ YIM
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7662
Bydliště: Praha východ
Příspěvek Re: tuningová dioda
Jednou má ten regulátor jmenovitý napětí 14V a jednoduše zvýšit se dá jen diodou. To je jediný důvod.

_________________
"Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"


5.2.14, 13:04
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re:
varok píše:
21lucas: já bych to raději neriskoval nějakými blbostmi. Jeden chlápek mi říkal, že už i některé fábie mají dorovnávání napětí altíku. Jeden drát z altíku vede do ŘJ a ta dorovnává napětí do určité hodnoty podle zatížení. Jak to ale funguje nevím. Nějaké TJUNING DIODY JSOU K HOVÍNKU.

Ne, funguje to jinak.
Do řídící jednotky je z alternátoru přiveden DFM signál, který ji informuje o zatížení alternátoru. Pokud by došlo na volnoběh k přetížení altíku, ECU buď o něco zvýší volnoběh, nebo některý spotřebič odpojí (vyhřívání zadního okna, vyhřívání zrcátek, PTC a podobně).


5.2.14, 13:20
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz