|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
Autor |
Zpráva |
Fux1989
Příspěvky: 2 Bydliště: Most
|
Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
Dobrý den,
na toto forum jsem byl přiveden kamarádem, který taktéž jako já vlastní vozidlo škoda felicia. Ale k jádru věci.
Dle nadpisu fora je Vám asi všem jasné, že vlastním vozidlo škoda felicia 1,3 LXi 50kw r.v 1997 V poslední době eviduji problém a to, že pokud prší, je vlhko tak felda má tendenci nastartovat, ale nějak se dusí, cuká sebou a chcípne .. pokud má dobrý den ''když jsou tyto nepříznivé podmínky'' a chytne tak nejde za plynem dokud se neohřeje. Dáte plný plyn a ona cuká poté se chytne a zabere. Zkoušel jsem vyměnit vzduch. filtr, olej. Problém tedy bude asi ve svíčkách, které se zítra chystám vyměnit taktéž s olejem a olej. filtrem, měním pravidelně po 10 tisících. Felda je jako nová a každé jaro po zimě brousím, kituji, lakuji .. No není to přeci jen o ježdění .. Ale toto je vážně problém, protože dojíždím do práce a vozidlo využívám denně, krom víkendů samozřejmě, ale i o víkend někdy někam jedu. Tak znáte to ..
Na karoserii nejsem like dokáži si udělat snad vše .. Ale motoricky .. to je horší ..
škodováci děkuji Vám za jakékoli rady .. Hezký večer
|
9.3.14, 20:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
U tohoto přelomového roku bych si dovolil doplňující otázku, zda se jedná o provedení BMM (Jednobodový vstřik, kulatý filtr vzduchu), nebo již o povedení MPI (4bod, filtr hranatý v krabici za PP světlem). Pokud by se jednalo o BMM, první podezření padá na zapalovací modul "cívku", kdy často dochází k prasknutí obalu, pronikání vlhkosti a dalším problémům, které se projevují podobně jak bylo popsáno výše - jako problém s VN. U MPI bych se zřejmě zaměřil na funkci zapalovací lišty - je choulostivá na užití vícebodových svíček, velký odtrh a celkově se občas prostě "pokazí".
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
9.3.14, 21:16 |
|
|
Fux1989
Příspěvky: 2 Bydliště: Most
|
Re: Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
ZDravím,
jedná se o BMM, o víkend jsem měnil svíčky, olej, olej filtr a zatím je klid. Uvidíme až naprší
|
12.3.14, 15:34 |
|
|
varok
Příspěvky: 14801 Bydliště: Havířov
|
Re: Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
Jestli je to ještě BMM, tak by to mohly dělat i VN kabely, nebo víčko rozdělovače. Mě to taky nedávno hrozně zlobilo.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.3.14, 20:25 |
|
|
MartinK72
Příspěvky: 530
|
Re: Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
Za vlhka má často problémy 1.3BMM a je to způsobeno vždy popraskanými zap. kabely, horšími nebo nevhodnými svíčkami, nebo popraskaným a navlhlým zapalovacím modulem. U 1.3MPi se tyto problémy vyskytují minimálně.
|
14.3.14, 17:12 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 5 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|