Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 18:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
 Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2
Bydliště: Most
Příspěvek Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
Dobrý den,

na toto forum jsem byl přiveden kamarádem, který taktéž jako já vlastní vozidlo škoda felicia.
Ale k jádru věci.

Dle nadpisu fora je Vám asi všem jasné, že vlastním vozidlo škoda felicia 1,3 LXi 50kw r.v 1997
V poslední době eviduji problém a to, že pokud prší, je vlhko tak felda má tendenci nastartovat, ale nějak se dusí, cuká sebou a chcípne .. pokud má dobrý den ''když jsou tyto nepříznivé podmínky'' a chytne tak nejde za plynem dokud se neohřeje. Dáte plný plyn a ona cuká poté se chytne a zabere. Zkoušel jsem vyměnit vzduch. filtr, olej.
Problém tedy bude asi ve svíčkách, které se zítra chystám vyměnit taktéž s olejem a olej. filtrem, měním pravidelně po 10 tisících. Felda je jako nová a každé jaro po zimě brousím, kituji, lakuji .. No není to přeci jen o ježdění ..
Ale toto je vážně problém, protože dojíždím do práce a vozidlo využívám denně, krom víkendů samozřejmě, ale i o víkend někdy někam jedu. Tak znáte to ..

Na karoserii nejsem like dokáži si udělat snad vše ..
Ale motoricky .. to je horší ..

škodováci děkuji Vám za jakékoli rady ..
Hezký večer


9.3.14, 20:29
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10232
Bydliště: kósek vod Jevička
Příspěvek Re: Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
U tohoto přelomového roku bych si dovolil doplňující otázku, zda se jedná o provedení BMM (Jednobodový vstřik, kulatý filtr vzduchu), nebo již o povedení MPI (4bod, filtr hranatý v krabici za PP světlem).
Pokud by se jednalo o BMM, první podezření padá na zapalovací modul "cívku", kdy často dochází k prasknutí obalu, pronikání vlhkosti a dalším problémům, které se projevují podobně jak bylo popsáno výše - jako problém s VN.
U MPI bych se zřejmě zaměřil na funkci zapalovací lišty - je choulostivá na užití vícebodových svíček, velký odtrh a celkově se občas prostě "pokazí".

_________________
"Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org


9.3.14, 21:16
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2
Bydliště: Most
Příspěvek Re: Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
ZDravím,

jedná se o BMM, o víkend jsem měnil svíčky, olej, olej filtr a zatím je klid. Uvidíme až naprší


12.3.14, 15:34
Profil

Příspěvky: 14801
Bydliště: Havířov
Příspěvek Re: Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
Jestli je to ještě BMM, tak by to mohly dělat i VN kabely, nebo víčko rozdělovače. Mě to taky nedávno hrozně zlobilo.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


12.3.14, 20:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 530
Příspěvek Re: Škoda Felicia 1,3 50KW r.v 97
Za vlhka má často problémy 1.3BMM a je to způsobeno vždy popraskanými zap. kabely, horšími nebo nevhodnými svíčkami, nebo popraskaným a navlhlým zapalovacím modulem.
U 1.3MPi se tyto problémy vyskytují minimálně.


14.3.14, 17:12
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 5 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 78 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz