|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
Autor |
Zpráva |
ppromi
Příspěvky: 190 Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
|
Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
Dávám tam 10W.. ale poslední 2 výměny 15W (výhodná koupě ). Ale jak píšu, zatím žádná kontrolka nesvítí, možná jenom problém s čidlem...
|
30.3.14, 21:16 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
tak na minerální 15W by ti to spíše nemělo svítit než na 10W /15W je "hustší"/. Tak to klika na pochodu nebude, to by ti to pravděpodobně problikávalo již dříve na 10W. Uvidíš, co bude dál, seřiď ventily /po výměně gufer-hlava dole/, vyměň olej a jezdi.
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
30.3.14, 21:28 |
|
|
ppromi
Příspěvky: 190 Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
|
Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
Není náhodou 15W vs 10W (kromě toho, že jedno je nejčastěji minerál vs polosyntetika) za tepla stejně hustý?
|
30.3.14, 21:31 |
|
|
Kluci z Paky
Vývojář
Příspěvky: 3834 Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
|
Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
No ono by se vůbec nemělo mluvit o hustotě, ale o viskozitě. Ale tvoji otázku chápu a vypadá to, že máš pravdu. Pokud tedy porovnáváme 10W-40 a 15W-40 a to při ohřátém motoru. Obecně ty čísla vyjadřují čerpatelnost oleje při - teplotách a odolnost proti řídnutí oleje při vyšších teplotách. Porovnání viskozity minerálu a polosyntetiky při ohřátém motoru by mě taky zajímalo...
_________________ Renault Megane II combi 1.6 16V '05 Ex auta: Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03 Peugeot 106 1.1 '02 Fáčko 136L '89 Bělouš Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka Š Felda 1.3 MPI Combi '97 Fáčko 1.3 Lxi '93 Š 120 LS '78 Beruška
|
30.3.14, 21:49 |
|
|
Jardak
Příspěvky: 143 Bydliště: Kaznějov
|
Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
ppromi píše: Svítilo to na volnoběh před tím, než jsem to protáhl, pak už přestalo. Je dost pravděpodobný, že byla nějaká nečistota pod kuličkou redukčního ventilu a jak jsi motor protáh, tak se redukčák otevřel a nečistota se odstranila. Jednou jsem takhle před lety "opravil" služební feldu kde na volnoběh po ohřátí začalo svítit mazání. Druhý den za studena jsem motor trochu krátkodobě roztočil a mazání se spravilo.
_________________ Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008 Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002
|
31.3.14, 21:17 |
|
|
ppromi
Příspěvky: 190 Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
|
Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
jj, budu doufat, že to už bude v pořádku a motor ještě bez komplikaci 100tkm nalítá .Dneska budu měnit olej, tak doufám, že do něj zase nepůjde benzín (tentokrát by to už bylo pístníma kroužkama) . Jinak díky za tipy hoši, s tou klikou jsem si oddechl
|
1.4.14, 05:28 |
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|