Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 17.11.24, 19:56



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 Jde poznat chycenou klikovku v začátcích? 
Autor Zpráva

Příspěvky: 190
Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
Příspěvek Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
Dávám tam 10W.. ale poslední 2 výměny 15W (výhodná koupě :mrgreen: ). Ale jak píšu, zatím žádná kontrolka nesvítí, možná jenom problém s čidlem...


30.3.14, 21:16
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
tak na minerální 15W by ti to spíše nemělo svítit než na 10W /15W je "hustší"/. Tak to klika na pochodu nebude, to by ti to pravděpodobně problikávalo již dříve na 10W. Uvidíš, co bude dál, seřiď ventily /po výměně gufer-hlava dole/, vyměň olej a jezdi.

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


30.3.14, 21:28
Profil

Příspěvky: 190
Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
Příspěvek Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
Není náhodou 15W vs 10W (kromě toho, že jedno je nejčastěji minerál vs polosyntetika) za tepla stejně hustý?


30.3.14, 21:31
Profil ICQ
Vývojář
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3834
Bydliště: Nová Paka, okres Jičín
Příspěvek Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
No ono by se vůbec nemělo mluvit o hustotě, ale o viskozitě. Ale tvoji otázku chápu a vypadá to, že máš pravdu. Pokud tedy porovnáváme 10W-40 a 15W-40 a to při ohřátém motoru. Obecně ty čísla vyjadřují čerpatelnost oleje při - teplotách a odolnost proti řídnutí oleje při vyšších teplotách. Porovnání viskozity minerálu a polosyntetiky při ohřátém motoru by mě taky zajímalo...

_________________
Renault Megane II combi 1.6 16V '05
Ex auta:
Renault Megane I Grandtour 1.4 16V '03
Peugeot 106 1.1 '02
Fáčko 136L '89 Bělouš
Š Felda 1.3 MPI Color line '99 Lentilka
Š Felda 1.3 MPI Combi '97
Fáčko 1.3 Lxi '93
Š 120 LS '78 Beruška


30.3.14, 21:49
Profil

Příspěvky: 143
Bydliště: Kaznějov
Příspěvek Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
ppromi píše:
Svítilo to na volnoběh před tím, než jsem to protáhl, pak už přestalo.


Je dost pravděpodobný, že byla nějaká nečistota pod kuličkou redukčního ventilu a jak jsi motor protáh, tak se redukčák otevřel a nečistota se odstranila.
Jednou jsem takhle před lety "opravil" služební feldu kde na volnoběh po ohřátí začalo svítit mazání.
Druhý den za studena jsem motor trochu krátkodobě roztočil a mazání se spravilo.

_________________
Je: Fabia combi 1,4 TDI 2008, Polo 1,2 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 2002


31.3.14, 21:17
Profil

Příspěvky: 190
Bydliště: Kroměříž (Záříčí)
Příspěvek Re: Jde poznat chycenou klikovku v začátcích?
jj, budu doufat, že to už bude v pořádku a motor ještě bez komplikaci 100tkm nalítá :mrgreen: .Dneska budu měnit olej, tak doufám, že do něj zase nepůjde benzín (tentokrát by to už bylo pístníma kroužkama) :sick: .

Jinak díky za tipy hoši, s tou klikou jsem si oddechl 8)


1.4.14, 05:28
Profil ICQ
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz